Gå till innehåll

Era sämsta resultat för en dag?


snaskov

Recommended Posts

  • Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är en hyffsat stabil spelare som vinner 'sakta men säkert' (THNL), ligger på ca 10BB/100 över 100.000 händer / år i 3 år.

Swingsen är inte så stora.

 

Men igår så gick allt fel, blev utdragen samt spelade dåligt (det ena brukar leda till det andra), vilket gjorde att jag backade 4 inköp (totalt ca 800 BB).

Det är det största backet jag gjort under en spelkväll (ca 5 timmars spel).

 

Till råga på allt en lönings-lördag, det är ju då man ska dra in lite extra...

 

En sak som brukar få mig på bättre humör är att läsa om andra spelares elände :-)

 

Alltså.... Vilka är de värsta minus-sessionerna ni haft för en kväll / natt / dag?

 

Running good ftw...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Jag har nog ~500 sessioner med back på >=4 inköp. Helt seriöst alltså.

(På PLO iofs)

 

Ja , den som inte varit med om det på omaha kommer garanterat att få en obehaglig överraskning en vacker dag. Min tyngsta dag var för övrigt 5 inköp ner. Men det råkade vara under ett skottförsök på PLO 25/50 så där rök 25000$ på nån timma :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en stört jobbigt session där jag var back 1100 BB och EV:et låg på 250 BB back. Var typ massa loosade coins och inga kombodrag som fick träffa när vi dega in osv. Var mycket känslor som sprang genom kroppen efter den sessionen.

 

 

Till OP, säker på att du menar 10BB (och inte bb?) på en 100K sample? Det är rätt starka resultat och att inte varit back mer än 4 inköp på över 5 timmar-sessioner och är också rätt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man tänker efter lite så fattar man hur viktigt det är att ha en fet rullle när man swingar 10 inköp regelbundet och och 20-30 stycken under kalla perioder. bombar du PLO HU mot jämnduktigt motstånd så kan du ju ta en enkrona och singla 100 gånger så ser du hur variansen artar sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nästan så man inte vågar skriva här...

 

7k € över två sessioner NL1kHU runt 2004 där inget stämde. Den kom direkt efter en toppenhelg så var ingen fara egentligen, men visst sover man bättre på plus.

 

I år var det en -6k$ dag man kanske kunde skitit i, också efter 3-4 grymma dagar. Varians el högmod, trol både ock.

 

Men så tror jag tiltkontroll är en av mina starkaste sidor och har (peppar peppar) varit sjukt stabil dem senaste åren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...