Gå till innehåll

Pengar utbetalat från Full Tilt


4queens

Recommended Posts

Hej.

 

Tidigare i kväll har jag mottagit ett e-mail från Full Tilt Poker som säger att de betalat ut en mindre summa pengar till mitt poker-konto. Det står ingenting om varför detta har hänt. Jag vet att man kan få utbetalningar i efterhand om man spelat i någon turnering med någon speciell bonus, men detta har jag alltså inte gjort. Har även varit med om att få pengar tillbaka pga folk som spelat tillsammans (collusion) då jag spelar mest SNG's. Varför skriver de inte vad utbetalningen beror på? Någon annan som har något annat förslag på varför jag fått dessa pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Svårt att besvara det här utan att gå in på detaljer, men alla inbetalningar till ett konto genererar alltid ett automatiskt mail.

 

Du kan alltid maila in till supporten om du vill veta mer om utbetalningen då dom har mer information om alla transaktioner.

 

Som alltid; support-se@fulltiltpoker.com

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail först nu idag från Full Tilt där dom bla skrev:

 

"The Full Tilt Poker Security department has recently concluded an extensive investigation and we have determined that some of your opponents were in violation of our site terms."

 

Så det var väl någon form av samarbete spelare emellan då jag spelare nästan enbart sit and go.

 

Mysteriet löst med andra ord. En annan fundering är hur Full Tilt kommer fram till just de specifika summorna som de betalar tillbaka. Är det någon viss procent av inköpet man får tillbaka? Är det något supporten i den här tråden kan svara på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mysteriet löst med andra ord. En annan fundering är hur Full Tilt kommer fram till just de specifika summorna som de betalar tillbaka. Är det någon viss procent av inköpet man får tillbaka? Är det något supporten i den här tråden kan svara på?

De stänger ner de konton som brytit mot reglerna och delar ut deras pengar till de spelare de spelat mot under tiden regelbrottet begicks. Är väll inte så svårt att lista ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De stänger ner de konton som brytit mot reglerna och delar ut deras pengar till de spelare de spelat mot under tiden regelbrottet begicks. Är väll inte så svårt att lista ut?

 

Idiotjävel, vafan ska du skriva "är väll(1 l egnentligen) inte så svårt att lista ut?" för? Han frågar HUR DE KOMMER FRAM TILL SUMMORNA. När han ställer en bra fråga så ge inte sånna där idiotsvar och sen ett sådant där dumt tillägg fan va jag hatar dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...