Gå till innehåll

Poker Den


MacDaddy

Recommended Posts

Ingen som följer detta härliga 36h maraton cashgame. Väldigt gemytligt och en hel del galna o roliga spelare. Ett mkt bra supplement till HSP.

MAn hinner verkligen få en känsla över bordet och alla rivaliteter under en så lång tid. Vissa spelare sitter ju i 24h+.

HSP kan känns lite pretantiöst ibland. Hur svårt ska det va o få ihop 8ppl som spelar mot varann framför en kamera och ändå gör de bara typ 12st 40min avsnitt per år. Man får ju nästan panik när det gått 30min av avsnittet och man vet att om 10min så kommer man få vänta 1v på nästa avsnitt. SKANDAL! Hur svårt ska det va lixom! När man gör färre avsnitt än Heroes varje år så är det någon som inte gör sitt jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skönt program... riktigt jobbiga kommentatorer dock speciellt när det är nåt kul snack vid bordet och dom ska ge sina trötta tankar om hur handen borde spelas och försöka förutspå action osv... schhh

 

+1 på kommentatorerna, speciellt amerikanen. Måste det överanalyseras hela tiden? Försöka göra en lång diskussion och vridande och vändande på en simpel hand liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade bara lite på första avsnittet så jag undrar om det i senare avsnitt visas vad olika spelare satsar och hur mycket nån måste syna för att gå med osv.? Att bara se den totala potten tyckte jag gjorde det lite svårt att hänga med och tog lite udden av spänningen när jag inte hade en aning om hur mycket nån måste syna för att gå med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur du känner, men jag får inte direkt ribba och brister ut i en spontanrunk när jag ser Gabe Kaplan heller.

 

lol, inte jag heller men just den där britten överträffar det mesta. Kommentatorerna är likt i hsp kassa.

Den vettigaste experten jag har hört på länge var i Aussie Millions Cg 09.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...