Gå till innehåll

We are proud to introduce our new Flipament and Blitzkrieg SNG's!


Ezkash

Recommended Posts

Fick det här i brevlådan, är det ett skämt eller?! Vem skulle villa spela sånt larv..

 

We are proud to introduce our new Flipament and Blitzkrieg SNG's! Both are degenerate gambler's dreams.

 

Flipaments are Heads up Sit n Go's were each player goes all-in preflop on the first hand until a winner takes it down. We are running these at as little as $3.10 and up to $105.

 

Blitzkrieg's are 6 handed Sit N Go's were everyone goes all in until a winner takes all. No skill, all gamble.

 

As always, I want to know what you think! Let me know your thoughts on both additions and I may just ship you a buyin or two to try them out!

 

Sincerely,

Brandon Berndt

Poker Room Manager

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker Room står det underskrivet med i mailet

 

Ja, men utan att tänka efter så mycket så antog jag att han var poker room manager på så gott som vilken sida som helst.

 

Edit: Varför skulle ett nedlagt skin skicka ut mail om att dem fixat nya spel?

 

End of an Era

Apr 14, 2009

Well folks, after almost ten years of fun and games, it is with a heavy heart and a tear in my eye that I have to announce that this is it; as of 11:00 CET today, Tuesday the 14th of April 2009, PokerRoom.com will no longer be open for online poker.

 

Edit2: Tror jag har fått fram till att det gäller en sida kallad Aced.com ska undersöka vilket nätverk det är nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ni verkligen leka så kan jag se till att det läggs upp likadana men med betydligt lägre rake. Säg bara till...

ska helst va en billig rebuy isf, vinnaren tar allt, högt tak på antalet rebuys, vet inte om jag skulle orka skapa konto på betway bara för det iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...