Gå till innehåll

Gud hatar oss!


Flumhuvud

Recommended Posts

Varje natt de sista två veckorna har jag haft enormt svårt att sova. Kulmen kom inatt när jag lyckades lägga mig vid en mänsklig tid (01:00). Varje gång jag håll på att sväva in i drömlandet hörde jag en röst som sa mitt namn, alldeles vid mitt öra. När jag öppnade mina ögon såg jag såklart ingen alls där. Så jag gick tillbaka till att försöka sova men det hela upprepades...det höll på till ca 05:30 när jagtill sist lyckades få kanske två timmars sömn.

Har alltid haft sömnproblem men på sistone har det blivit allt värre...har allt oftare sett änglar/demoner i min omgivning som ger mig instruktioner och dessa rangear från att vara allmänt destruktiva för min person till att vara rent djävulusiska i sin natur...dvs. mord, lemlästning och pervertering. Blir mer och mer galen då jag inte kan komma undan öht. Kan inte ens vara bland människor då tankarna blir ännu mer starka då jag ser andra. Börjar bli helt knäpp känner jag och vill inte vara med om det här....

 

Ikväll var en typisk kvää: gick ut i goda vänners lag för att ha en god stund...var kanske 10 minuter på puben innan jag fick en sån sjukt stark ångest att jag var tvingad att gå ut och röra på mig. När jag var ute så fick jag en så stark känsla av att jag höll på att svälta ihjäl så jag var tvungen att gå in på närmsta matställe (max) för att på nåt sätt stilla mig själv. Väl inköpt och serverad kunda jag enbart se hur jag slog ner alla omkring mig och hur jag på det mest effektiva och utstuderade sätt skulle ha ihjäl dem på helt sjuka sätt och till sist kunde jag inte äta mer utan var tvungen att gå därifrån. Går tillbaka till puben där jag inte ens klarar av att prata med min flickvän utan desperat försöker hitta en psykolog. Problemet är att överallt jag letar ser jag hur alla ser på mnig vilken galning jag är och att jag är ute efter att döda/våldta/lemlästa dem så jag kan inte vara kvar......

'

På vägen hem är det enda jag kan tänka på är hur olika människor har plågats till döds på de mest bestialiska sätt och speciellt hur de då kände sig.

 

 

 

 

 

 

 

Min familj är död sedan länge, har suttit i diverse anstalter, vet inte hur morognandesd,mghldfskghgmsdögjÖ*dsjJÖLjkuökHGDHFSÖOA^dpIUÅ

p

¨PKDSLKhlkjdLLj

ddf¨gohdhå

gh

 

fh

dfkh¨pdfi

fig¨'

ig

 

g

df

khadg

sd

g

dgösdgö

döfg

döög

 

d¨fg

dfkgadf

 

k

DKPF

 

k

Åk

K

P

 

 

QEL

Gåld

ÅDF

ÅP

p

 

LDÅPGKS

DPGk

 

WDÅGL

welt

ERL

åetlELT

ÅFGÅL

L

 

HATR

KUK

CP

JON

FITTA

CP JON

KNULLA

FITTHUVUDSJÄVLAHORRÖVSKNULLCPABORTFOSTER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KDGPDFHGDFHÅ

DFO

OSA

ÅGO

SDOFG

ÅSDOG

ÅSDG

SPOD

GOA

F

POG

ADOFG

ADFG

DFLG

ADÅLFG

ÅLDSG

ADLFG

ÅODG

ÅSAODF

TÅPDSF

GPDF¨PJADS

FGOASFPGO

DÅOT

SDFG

DSÅGO

SDOG

S´DO

SDG

SDGO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...