Gå till innehåll

AIK-tråden


bananuz

Recommended Posts

  • Svars 533
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kör nog oxå på fin skumpa sen självklart en fet kuban på det!:-D

Bye bye DIF o Bajsen

Bajen åker inte ur. Dom kommer att få kvala mot Assyriska. Det kommer att bli krig. :shock:

 

För övrigt tror jag på 0-0 eller 1-1 mot Elfsborg och jag tror att Gais kan skrälla mot Göteborg. Oavgjort där låter som ett bra resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bajen åker inte ur. Dom kommer att få kvala mot Assyriska. Det kommer att bli krig. :shock:

 

För övrigt tror jag på 0-0 eller 1-1 mot Elfsborg och jag tror att Gais kan skrälla mot Göteborg. Oavgjort där låter som ett bra resultat.

 

Vinner ni mot Elfsborg är jag beredd att gratulera till Guldet. Tror dock Elfsborg blir för svåra nu när dom har fått vittring igen.

 

Blåvitt MÅSTE vinna mot Gais , men jag tror som dig att det blir problem.

 

Fan jag är nervös redan nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bajen åker inte ur. Dom kommer att få kvala mot Assyriska. Det kommer att bli krig. :shock:

 

För övrigt tror jag på 0-0 eller 1-1 mot Elfsborg och jag tror att Gais kan skrälla mot Göteborg. Oavgjort där låter som ett bra resultat.

 

Jo bajen åker ur...De har ingen tillräcklig bra anfallare sen davies såldes. Vinner de mot BP nu vilket jag tvivlar lever väl hoppet. Dock är ÖIS ett mycket bättre lag och de kommer ta flera poäng än bajen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis

 

Välkomna till Borås Arena Elfsborgs fästning (Som vår speaker envisas med att säga)

Snart smäller det!

Är Elfsborg rädda att förolora?

AIK har flytet och går för seger kan jag lova.

En viktig sexpoängsmatch.

 

För övrigt gillade jag att Hammarby vann idag.

23/10 borde man nästan gå och se BP-Göteborg och heja på BP.

24/10 DIF-ÖIS - Oavgjort kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att de fixade ett kryss, hade lite förhoppningar om att gnaget skulle tura in ett segermål på slutet.. men ett helt ok resultat.

Var rätt nervös fram till typ 70e minuten då jag började inse att elfsborg inte skulle spräcka nollan ikväll.

 

Inatt jag drömde något som jag ofta drömt förut, jag drömde vi tog sm-guld och djurgårn åkte ut. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I kommande tre omgångar tar:

 

AIK 3+1+3 = 7 + 47 = 54 poäng.

Göteborg får 0+3+0 = 3 + 47 = 50 poäng.

Elfsborg får 0+1+1 = 2 + 43 = 45 poäng.

 

So far har jag rätt att AIK skulle vinna mot dif och kryssa mot Elfsborg.

 

Rätt att Göteborg skulle förlora mot MFF och jag tror man vinner mot GAIS imorrn. Men man kan ju hoppas att det blir torsk för Göteborg imorrn. :roll:

 

På Elfsborg hade jag fel mot Halmstad. Istället för 0 blev det 3 poäng. Rätt att de bara skulle få 1 pinne mot AIK.

 

Efter landslagsuppehållet (Heja Sverige) så är det AIK-Gefle, BP-Göteborg och Elfsborg-Häcken.

Härlig seger..ehum oavgjort idag!! Man kan vara nöjd med denna planenliga poäng! 3 lätta matcher sen är guldet vårt, på väg ned i bussen ska bucklan till ifk fusk!!:lol:

Btw så kommer Gais ta poäng av fuskarna imorgon troligen 3, jag är lika säker som AIKs försvar.

Håller med. 1 pinne i Borås var en seger och helt enligt planerna.
Inatt jag drömde något som jag ofta drömt förut, jag drömde vi tog sm-guld och djurgårn åkte ut. :mrgreen:
Jag gillar inte den där sången. "Ofta drömt förut"? Låter som AIK ofta bara drömmer och aldrig vinner.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror iofs vi har Trelleborg borta i samma omgång ni har Gefle hemma, Häcken omgången efter. Inte för att det spelar så stor roll, tror ni tar det även om vi skjuter fullt de fyra sista. AIK ser stabilt ut även om ni hade märkligt svårt att skapa chanser i Borås i går.

 

Jaja, gzgz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar inte den där sången. "Ofta drömt förut"? Låter som AIK ofta bara drömmer och aldrig vinner.

 

Det är imo drömmen om den perfekta säsongen som är själva syftet med sången. guld + att gården bustar.

 

Verkar som de var bra drag på bortasektionen efter matchen igår, hygglig hyllning efter 0-0..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är imo drömmen om den perfekta säsongen som är själva syftet med sången. guld + att gården bustar.
Ahja! Självklart!

Har det hänt någonsin då?

Verkar som de var bra drag på bortasektionen efter matchen igår, hygglig hyllning efter 0-0..

 

EFTER matchen? Undra hur det var under matchen då?

 

HEJA GAIS ikväll!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

1:a Nov... Jag har biljetter.

Me too!
Jag med:-D tror det avgörs tidigare hemma mot Örebro får vi fira sen ta med bucklan i bussen!!

 

Vidrigt svag domare igår missar 3 straffar och en solklar frispark för Gais just innan fuskarna vänder o gör mål i sista sekunden...

Låt dom fuska. AIK fixar det ändå.

 

Tre hemmamatcher i följd nu och sen är det klart. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant läge! Bajen tvingas spela en match utan publik o har bara två hemmmamatcher kvar att välja på, AIK o häcken. Kommer de att välja bort den ekonomiskt bästa matchen mot AIK och snuva oss supportrar på matchen eller den viktiga häckenmatchen som förmodligen kommer gälla vinna eller försvinna ur allsvenskan..

 

edit. ser nu att domen som spridits kanske är felaktig, får avvakta lite

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...