Gå till innehåll

Problem att ta ut till VISA-kort


eurythmech

Recommended Posts

Oj! Vad lusigt av dem!

 

Men...är du säker på att det är så? För det är som du säger, så att VISA inte ens dyker upp som alternativ.

 

Det känns väldigt konstigt att jag skulle ha satt in pengar från VISA de närmsta 6 månaderna innan mitt förra uttag btw.

Om du nu är säker på det så kanske det är 12 månader. De har iaf ett sådant krav för uttag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett uttag till visa den 30/3 ,inte kommit än.

Kul det där,tar 20 sekunder att sätta in på siterna,2 veckor att ta ut........................:evil:

 

Just skillnaden i tid kan man inte enbart skylla siterna för. åtminsone 3-5 bankdagar är betalkortsföretagens "fel". En insättning till ett företag och en retur från dom, som det rent tekniskt är, samma som när man returnerar en vara i en fysisk butik, tar olika tid för betalkortsföretagen att genomföra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett uttag till visa den 30/3 ,inte kommit än.

Kul det där,tar 20 sekunder att sätta in på siterna,2 veckor att ta ut........................:evil:

 

Sick :S Jag cashade ut via wire transfer och fick stålarna efter 2 dagar, även fast det stod 3-5 eller 5-7 dagar (något sådant, snabbare gick det i alla fall)

 

Skumt att det tar så lång tid för dig att få ut stålarna.. vad jag har läst ska det gå ganska smidigt att casha ut till visa från stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

byling - Tar det mer än 10 bankdagar med uttag med VISA så får man gärna höra av sig till oss så kan vi kontrollera vad som hänt och om det finns någon orsakt till varför det dröjer.

 

eurythmech - Det verkar ha löst sig men svarar iaf - Om du försöker ta ut ett belopp som överstiger $100 (vilket jag förutsätter eftersom du tagit ut med VISA förut) så beror det precis som simon1583 sa att du inte gjort en insättning på 6 månader. Vänlingen gör en minimi-insättning om $10 så kommer alternativet upp igen.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...