Gå till innehåll

Bannad på B2B


stifty

Recommended Posts

Tjenare,

Jag blev för 3 år sedan bannad på Martins poker pga att "en gammal vän" hackat ett poker konto och överfört alla pengarna där till mitt spelkonto och sedan fört över dom till sitt eget spelkonto på martins poker , trots min förtvivlan och mina tappra försök att bevis och berätta att jag var helt oskyldig i detta brott, så vägrade dom att ta bort min ban, så jag blev inte bara bannad på Martins poker utan även på hela boss/b2b,

och för 1 år sedan skapade jag ett konto på Wasapoker och satte in 10k och började lira och hade mycket flyt och gick upp till 15k på ett dygn,

dagen efter hade boss/b2b spärrat mitt wasapoker konto.

 

Så nu är min fråga hur fick dom tag på mig var det via mina personuppgifter eller var det via mitt ip? är ganska besviken då jag inte fick tillbaka en ända pinal av dom där 15k jag hade på kontot där,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gissa på dina personuppgifter om du använde samma som förut.

 

Det är väl för övrigt jävligt bra att ditt konto blir spärrat, menar inget illa om dig som person förutsatt att du talar sanning, men ett konto som det överförts pengar till från ett hackat konto bör ju självklart spärras. Cashade du ut när din "vän" förde över pengarna till dig eller mailade du supporten och sa att "någon fört över massa pengar till mig som inte är mina"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använde självklart samma personuppgifter,

Jo absolut förstår precis hur du menar , för om det nu hade varit så att jag hade varit inblandad i det, så hade det varit bra att dom spärrade kontot , men nu är jag verkligen helt oskyldig i det som hände,

Jag fick veta att pengar förts över via mitt martins poker konto via telefon samtal från martins poker , dvs jag var inte hemma och kände som sagt inte till detta,

Jag har en lillebror som precis fyllt 18år och spelar väldigt mycket poker , men jag har avrådit honom från att spela på b2b/boss clienter då jag inte varit säker på ifall dom går efter ip eller personuppgifter.

Skulle vilja få det svart på vitt så det inte händer likadant för honom som det hände för mig på Wasapoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...