Gå till innehåll

1 april på stars!


apekatt

Recommended Posts

Om ni kollar i vip-shopen så finns det lite "roliga" saker där. Tuff som man är så testade man att köpa gräsklipparen :mrgreen: . Någon gräsklippare tror jag inte att jag kommer få, däremot så fick jag 16 bucks i bonus för 1k fpps. Så testa ni med...

 

Tyvärr har man slaskat bort nästan alla sina fpps på sattar, så hade bara råd med grässklipparen :)

 

gogogo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar inte vart man kan köpa bonusar för 1k fpp/st. Finns inte under "April 1st specials" vad jag kan se. Nån som har lust att tala om vart dom finns?

 

Jo dom finns där, scrolla ner på beskrivning på de items som finns så kanske det klarnar.

 

De kör också några skumma turneringar dagen till ära, fast de har redan startat :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kör också några skumma turneringar dagen till ära, fast de har redan startat :-(

 

Skitsmart av stars att köra med fallande blinds (starta på 500/1000) och ökande ante. 12 pers kvar, blindsen är nu 10/20 och anten 10k på level 12, sista leveln. Minsta shorstacken har 611k, kan nog ta några timmar att köra klart den turneringen, ett riktigt aprilskämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skitsmart av stars att köra med fallande blinds (starta på 500/1000) och ökande ante. 12 pers kvar, blindsen är nu 10/20 och anten 10k på level 12, sista leveln. Minsta shorstacken har 611k, kan nog ta några timmar att köra klart den turneringen, ett riktigt aprilskämt.

 

Den var fett kul att lira iaf. Så långt jag kom iaf. Om det är strukturen som du lackar på så tycker jag att turren med 30 mins perioder var mer lol. Men vad gör man inte för att få löpande chuck norris faktan :)

 

Jag har iaf haft kul idag WP Stars..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den var fett kul att lira iaf. Så långt jag kom iaf. Om det är strukturen som du lackar på så tycker jag att turren med 30 mins perioder var mer lol. Men vad gör man inte för att få löpande chuck norris faktan :)

 

Jag har iaf haft kul idag WP Stars..

 

Kul för att du inte gick alltför långt ;)

 

3 timmar sen mitt inlägg och hela fyra spelare har åkt ut, åtta kvar, lite väl segt endgame i den. Tror nog Chuck Norris turren tar slut tidigare trots sina 30-minuters perioder :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

En liten bump på denna dagen till ära.

 

Tre billiga objekt första april detta år för 1000 FPP styck (ger en instant bonus på $15):

-Online Card Protector

-Audio CD: National Anthem collection by Team PokerStars Pro

-NPPT (north pole poker tour) Icefest Tournament package

 

Även Private Tropical Island för de som är supernova och har 1M FPP eller Private Tropical Island with internet för 10M FPP för de som är supernova Elite

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...