Gå till innehåll

Entraction spårar ur?


ApoteketAB

Recommended Posts

De degar in x€ (RB) mer än vad man skulle få. Sen så stänger de av konton bara sådär trots att man inte gjort ett skit med pengarna. Och nu svarar de inte på mail.

 

Någon mer som har liknande problem idag/inatt med röv entraction?

 

Och nej jag har fan inte något tålamod heller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag förstått det hela rätt,att de har betalat ut för mkt RB till dig, och sedan av den anledningen låst ditt konto? :shock:

 

Vilket skin?

 

Entraction som nätverk har tydligen haft problem. Nu stämmer iaf saldot men kommer inte in på kontot.

 

Inte skinnet som felat utan B2B.

 

Får se om de löser det idag. De är ju inte världens snabbaste.

 

Bara jag som fått en morot i röven idag llr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig fungerar allt som vanligt utan problem. Fått både reload bonus och rakeback senaste dagarna.

 

blaenda: öh? - Rakebacksystemet har ändrats 2 ggr senaste året - senast för några månader sedan. Möjligt att man fick rakeback vid "väldigt lite spel" 2006 eller 2007, men det var i så fall länge sedan.. kolla upp vad som gäller istället för att ställa frågan här... Klickar man på "Antal VIP" längst ner i klienten får man ju löpande info om antal vip, prognos för rakeback osv. Minst 300 VIP/månad krävs för rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på två st olika B2B skins, Devilfish och Potraiser och har vissa problem med bägge.

På Devilfish har de alltid betalat ut rakebacken oavsett hur mycket eller hur lite det varit fråga om. Bonusar dock brukar aldrig bli korrekt triggade.

 

På Potraiser har de både ringt i telefon och skickat email med erbjudande om 30%RB, men någon RB har man trots det aldrig fått.

Även om man bara rakar lite så ska man ju ha sina 30% ändå, eller hur?

 

Någon minigräns för RB på B2B har iaf inte funnits de senaste 1,5-2åren.

Däremot vet jag att High5 hade en minimigräns på 50vip/månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på två st olika B2B skins, Devilfish och Potraiser och har vissa problem med bägge.

På Devilfish har de alltid betalat ut rakebacken oavsett hur mycket eller hur lite det varit fråga om. Bonusar dock brukar aldrig bli korrekt triggade.

 

På Potraiser har de både ringt i telefon och skickat email med erbjudande om 30%RB, men någon RB har man trots det aldrig fått.

Även om man bara rakar lite så ska man ju ha sina 30% ändå, eller hur?

 

Någon minigräns för RB på B2B har iaf inte funnits de senaste 1,5-2åren.

Däremot vet jag att High5 hade en minimigräns på 50vip/månad.

 

Standarddeal på Entraction är rakeback 25 euro för 300 VIP, och därifrån räknas det uppåt beroende på vilken VIP level man når. Når man inte 300 VIP får man noll i rakeback. Att många sedan har personliga deals eller att vissa skins har egna deals är en annan sak.

 

se även: http://pokerforum.nu/forum/entraction-fd-b2b/53255-nytt-vip-cashback-system-fran-1-e-feb-bra-eller-daligt.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standarddeal på Entraction är rakeback 25 euro för 300 VIP, och därifrån räknas det uppåt beroende på vilken VIP level man når. Når man inte 300 VIP får man noll i rakeback. Att många sedan har personliga deals eller att vissa skins har egna deals är en annan sak.

 

se även: http://pokerforum.nu/forum/entraction-fd-b2b/53255-nytt-vip-cashback-system-fran-1-e-feb-bra-eller-daligt.html

 

Ja, fast det där är ju vip cashback du syftar på.

Vip cashback har ju varit totalt värdelöst sedan de gjorde om systemet till contributed.

Kör man på 25Euro för 300vip via vip cashback så är man ju helt efterbliven.

 

Nu var ju det ju 30% fast rakeback det gällde...

Har då inte hört något om någon minimumrake där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. Jag är nog efterbliven, tyvärr.. men spelar å andra sidan inte så himla mycket numera. Har i alla fall gjort det smarta draget senaste månaderna att plocka ut pengar varje månadsskifte för att direkt göra en reload och få reload bonus. Då kommer jag upp i 35-40% rakeback varje månad, förutsatt att jag når 300 VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var glad att det inte är CarlDenStore's kuk =)

 

Vem fan är CarlDenStore. Morot som morot. Alla är orange och svider.

 

För min del så löste det sig. Någon hade fått en för stor ananas i röven, på entraction och fått för sig att göra ett fåtal personer lyckliga i 20min genom att deposita 4K€ för mycket.

 

På mitt skinn är det minst 500vipp/månad som gäller.

 

/heparin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. Jag är nog efterbliven, tyvärr.. men spelar å andra sidan inte så himla mycket numera. Har i alla fall gjort det smarta draget senaste månaderna att plocka ut pengar varje månadsskifte för att direkt göra en reload och få reload bonus. Då kommer jag upp i 35-40% rakeback varje månad, förutsatt att jag når 300 VIP.

 

Vet inte vad du får nu, men för 300vip på en annan sida med 30%+bonus bör du få 45€ i RB +30€ i bonus=75€totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...