Gå till innehåll

Rakeback - redan medlem


FeteMelander

Recommended Posts

Kortfattat kan man säga att de inte vill ha dig som kund längre.

 

Hej Melander90,

 

Vårt mål med de här avtalen är snarare att verka för att ge trogna spelare möjlighet att ta del av ett erbjudande från en av våra affiliates. Det ska nämnas, vilket gjort i många av dom trådarna som handlat om samma ämne, att det inte är ett erbjudande som alla kan ta del av.

 

För att ta reda på om det är möjligt för just dig så behöver du bara skicka ett mail till supporten på support-se@fulltiltpoker.com

 

Du kommer då att få ett officiellt svar på om det är möjligt eller inte. Åter igen, detta är ett väldigt exklusivt proverbjudande och det är mycket möjligt att just rakeback inte är tillgängligt för dig. Det är också en, ibland, långsam process, så ha tålamod om du får svar från supporten som säger att du kommer att få ett erbjudande framöver.

 

Vad det betyder är helt enkelt att vi vill erbjuda något för en del av dom spelare som inte har rakeback sedan tidigare.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hallå! Är också redan medlem, drog in pengar och har tänkt köra där framöver. Körde en 2-3h och rakeade $44 på nl2. Ska man orka nöta några timmar om dagen så behöver man ju rakeback. Går det att fixa eller ska man behöva byta till stars bara för att?

"Åter igen, detta är ett väldigt exklusivt proverbjudande och det är mycket möjligt att just rakeback inte är tillgängligt för dig. "

Och varför inte dumpa det formella skitsnacket? ;) Rakeback är för alla som orkade fixa det innan reg, de som inte ens visste vad det var när man reggade sig blir också utan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hallå! Är också redan medlem, drog in pengar och har tänkt köra där framöver. Körde en 2-3h och rakeade $44 på nl2. Ska man orka nöta några timmar om dagen så behöver man ju rakeback. Går det att fixa eller ska man behöva byta till stars bara för att?

"Åter igen, detta är ett väldigt exklusivt proverbjudande och det är mycket möjligt att just rakeback inte är tillgängligt för dig. "

Och varför inte dumpa det formella skitsnacket? ;) Rakeback är för alla som orkade fixa det innan reg, de som inte ens visste vad det var när man reggade sig blir också utan.

 

Hej,

 

Anledningen till den någon längre förklaringen i min post är att en del spelare har erbjudits rakeback på existerande konton. Men det är, som sagt, beroende av olika faktorer om man kan ta del av detta eller inte. Alltså är det INTE tillgängligt för alla spelare, men för en utvald testgrupp.

 

Det enda man behöver göra för att ta reda på om det är möjligt är att skriva in till supporten på support-se@fulltiltpoker.com och fråga om man kan få rakeback. Inte svårare än så. Men det går som sagt på förutbestämda parametrar så det är möjligt att man får ett nej.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är det så att man mycket väl inte kan få RB överhuvudtaget fast man står med på listan?

 

"Om samarbetet fortsätter och du blir utvald att ta emot rakeback så kommer du att få en bekräftelse via email från Full Tilt Poker"

 

"Vi har som tidigare nämnt lagt till ditt namn i den lista spelare som kan komma bli erbjudna detta. Vänligen observera att vårt samarbete med RakeBackPros för närvarande är i testfasen och ett antal spelare för närvarande deltar i testandet av denna tjänst.

 

Skulle samarbetet fortskrida och du blir utvald att få rakeback från denna affiliate kommer du bli meddelad detta genom ett mail från Full Tilt Poker. "

 

Vad jag stör mig på är att ni inte kan informera mig om jag kommer eller inte kommer få ta del av erbjudandet ifall sammarbetet fortsätter. Jag har ingenting emot att vänta om jag vet att ni erbjuder mig det så småningom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Eftersom det fortfarande är under utvärdering så kan vi tyvärr inte garantera något. Givetvis hade det varit trevligt att göra det men vi kan inte utlova något vi inte kan hålla.

 

Angående hur lång tid det tar så varierar det från person till person, allt mellan dagar till månader. Det är alltså möjligt, i värsta fall, att du får vänta länge, och att du efter all den väntan tillslut inte får något erbjudande.

 

Dock ska sägas att det är en bra chans att få erbjudandet om man står med på listan.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...