Gå till innehåll

San Remo


Hjulapan

Recommended Posts

  • Svars 163
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag såg inte slutskedet av turneringen. Det blev deal har man vad jag har förstått? 5 miljoner för en 3e plats, men 10 miljoner om han lyckades med en 3 vägs split rakt av. Någon som har inside?

 

Synd att Rebonius inte kom med någon utförligare kommentar. Jag har inget emot att lära mig. Sedan kan man fråga sig hur idiotiskt det kan vara att ha en gameplan liknande den här: jag ska inte försöka plocka hollandären som överspelar sina händer, om det inte lyckas låter jag han ta alla risker och kan relativt säkert glida in till att göra en deal mot den korkade holländaren som gladeligen splittar rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska försöka att inte gå allt för mycket OT, men har förstått att det är mycket mer värt att läsa inlägg som kanske inte har en lika vänlig ton, men utvecklar ens tankar och kan förbättra en som spelare istället för något random dravel som säkert är jättesnällt och bra formulerat, men käpprätt åt helvete "fel". Jag läser alltså hellre ett inlägg av jello/nebbis/heltok/dylik och kan ta åt mig av deras hårda kritik istället för någon postare som säkert har lagt ner mycket tid på inlägget och har en väldigt snäll ton, men har fel tankebanor och inte utvecklar mig som pokerspelare, exempelvis uniktnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg inte slutskedet av turneringen. Det blev deal har man vad jag har förstått? 5 miljoner för en 3e plats, men 10 miljoner om han lyckades med en 3 vägs split rakt av. Någon som har inside?

 

Ja i stort sett och det sades att det var en splitt på top3 pengarna rakt av. Men man vet ju aldrig, rykten kan ju ändras på vägen:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska försöka att inte gå allt för mycket OT, men har förstått att det är mycket mer värt att läsa inlägg som kanske inte har en lika vänlig ton, men utvecklar ens tankar och kan förbättra en som spelare istället för något random dravel som säkert är jättesnällt och bra formulerat, men käpprätt åt helvete "fel". Jag läser alltså hellre ett inlägg av jello/nebbis/heltok/dylik och kan ta åt mig av deras hårda kritik istället för någon postare som säkert har lagt ner mycket tid på inlägget och har en väldigt snäll ton, men har fel tankebanor och inte utvecklar mig som pokerspelare, exempelvis uniktnamn.

 

Men det finns ingen anledning varför det ena ska utesluta det andra, det är rätt sjukt att resonera på det här viset. Många duktiga spelare beter sig som om dom egentligen inte vill ha något med pf att göra och gör oss en jättetjänst genom att säga "uselt spelat" en gång i månaden. Fine men det utvecklar inte mig så mycket heller. Oftast behövs det inte så många ord för att säga någonting givande och som även har en bra ton. Man behöver inte säga puss och kram men att håna folk vinner ju ingen på utom svinet som gör det vilket han oftast njuter av.

 

Det som utvecklat mig mest är träningssajter och där är folk inte alls otrevliga. Även skribenter som conspiracy mendieta och gibbsson är förebilder som i princip aldrig beter sig dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gameplan? Vad är det?

 

Fan vilket bra inlägg Rebonius. Det utvecklade mig något enormt. Lagom informativt, utvecklande och framförallt extremt drygt. Mer sånt på pf. Vore dock tacksam om du kunde korta ner nästa inlägg. Lite för mycket information att ta in som det är just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...