Gå till innehåll

Bra deal entraction


Candolim

Recommended Posts

Det går, mig veterligen fortfarande få 60& flat RB. Jag är ingen affiliate, och svarar inte på några frågor om rakeback så inga PMs om det plz. Lyssna/läs runt lite så hittar ni nog.

 

Har blivit tuffare sen de ändrade reglerna vad jag hört men det går def att lösa bra dealar på entr. fortfarande. Vet flera affiliates som kan erbjuda bra deals

kan ju vara värt att tänka på att du behöver rejka en del för att få bra deals också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit tuffare sen de ändrade reglerna vad jag hört men det går def att lösa bra dealar på entr. fortfarande. Vet flera affiliates som kan erbjuda bra deals

kan ju vara värt att tänka på att du behöver rejka en del för att få bra deals också...

 

På High5Action behöver du inte det, 30 % flat RB (ingen affe-deal, men måste anmälas dit med e-post!), + 20 % RB med bonus, + 2,2 % med VIP-poäng som turneringsinköp. Funkar oavsett hur lite man rejkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På High5Action behöver du inte det, 30 % flat RB (ingen affe-deal, men måste anmälas dit med e-post!), + 20 % RB med bonus, + 2,2 % med VIP-poäng som turneringsinköp. Funkar oavsett hur lite man rejkar.

 

Ja ska du räkna in bonusen är det ju naturligtvis 50% vilket det är var du än reggar för rb med sign up bonus. Men om du sja ha en bra stående deal på 55-60% eller högre bör du rejka en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ska du räkna in bonusen är det ju naturligtvis 50% vilket det är var du än reggar för rb med sign up bonus. Men om du sja ha en bra stående deal på 55-60% eller högre bör du rejka en del.

 

Stämmer, men reloadbonusarna rullar nästan jämt. Inte just nu dock, vilket väl beror på rakeracet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Blev uppringd av en entraction sida i sommras, som fråga vart jag spelade nu osv. Sen fråga dem vad jag villa ha för deal för att börja spela hos dem igen. Jag sa att jag egentligen inte gillade entraction och var inte så värst intresserad. Jag fick dock 100€ att test spela för och sen skulle jag få 60% flat rakeback om jag fortfarande va intresserad. Dock så gillade jag inte nätverket mer nu än för 3 årsedan när jag slutade spela där, så blev ingen inget av det hela. Men iallalfall 60% borde du kunna fixa med rätt sida....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...
Det finns gott om sajter som du lätt kan få 50-60% flat RB på. Bara maila sajterna, gärna med ett telnr så kan dom ringa upp dig.

 

Hi5action rekommenderas alltid här på PF enbart i egenintresse då det är samma folk inblandade i PF och H5A. Tro mig dom är inte bättre en någon annan sajt på entraction.

Kan vara lite skillnad på supporten på dom olika sidorna, men annars är dom väldigt lika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...