Gå till innehåll

Bannad från Full Tilt


gsus

Recommended Posts

Några klargöranden.

 

Efter detta skrev jag ett mail till FT support där jag frågade hur idioterna tänkte och jag sa skrev dessutom att dom kunde "go fuck them selves" för nonchalantare, ignorantare, arrogantare mer idiotisk och tallanglösare support har jag aldrig stött på.

 

...

Vad förväntar du dig för åtgärd av FTP, när du skrivet ett sådant idiotiskt mail åt dem? Ja, jävlar, ber jag dem "go fuck them selves" så låser de absolut upp kontona mina bröder fått låsta. Var det så du tänkte?

Lär ju inte vara många fall där FTP's support stöter på otrevligare och mer oförskämda kunder än dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad förväntar du dig för åtgärd av FTP, när du skrivet ett sådant idiotiskt mail åt dem? Ja, jävlar, ber jag dem "go fuck them selves" så låser de absolut upp kontona mina bröder fått låsta. Var det så du tänkte?

Lär ju inte vara många fall där FTP's support stöter på otrevligare och mer oförskämda kunder än dig.

 

Ja de flesta skulle ju antagligen reflektera över varför man får ett sådant argt mail och om det på något sätt kan vara kopplat till deras agerande och om det möjligtvis kan vara så att ett fel begåtts och misstag gjorts. Detta är naturligtvis helt främmande tankegångar för dig då du verkar ha någon slags frikyrklig uppfattning om förhållandet mellan aktion/reaktion.

 

Jobbar jag som kock och någon kommer in och skriker åt mig vilken idiot jag är som lagt glasskärvor i deras oxfilé så skulle jag nog snällt ta mössan i handen, be om ursäkt och kompensera personen i fråga. Du tillhör uppenbarligen typen som hellre snällt äter upp din oxfilé med glasbitar och allt, ler och snällt tackar för maten. Funkar det för dig när du skiter blod i en vecka efteråt så grattis, själv är jag mer inne på linjen ära den som äras bör. Full tilt beter sig som inkompetenta idioter och bör informeras om det.

 

Om du tror "syftet" var att få deras konton upplåsta så förstod du nog inte så mycket av det hela. Det är totalt ointressant vad jag skriver ur den synvinkeln för det finns inget jag kan skriva som får dem att låsa upp deras konton. Kan man däremot röra om lite i grytan så finns det en liten chans att någon börjar tänka efter (det borde du också prova på), och kanske inse både det rent ekonomiska liksom pr-värdet i att behandla sina kunder på ett korrekt sätt.

 

Du är barnsligt naiv om du tror att ett "ursäkta allra ödmjukast men jag tror att det blivit ett litet missförstånd här" skulle ha någon som helst effekt på en kundtjänst som skickar ut samma preprintade mail som svar flera gånger, även när du kommer med följdfrågor.

 

Dags att släppa sargen, kasta glorian och ge "the cocksuckers "vad dom förtjänar!

 

För övrigt anser jag att Full tilt bör förstöras

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja sam jedan veliki magarac s konjskim kurcom!
Kul att du tog dig tid att analysera min personlighetsdrag! Hobbypsykologer och personvetare som tror sig veta allt om andra är alltid lika underhållande.

 

Jaja, tack för att du bekräftade readen jag fått på dig från att du signerar varje inlägg med "Förre". Min read på dig stämde till 100%. 8-)

 

P.S. Lycka till med att få folk att börja bojkotta FTP! Lär vara svårt att inte känna sympati för dig och din uppmaning, så jag tror att du absolut kan bli mannen som fick FTP att gå under.

 

MVH

Sebastian Dawkins

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du tog dig tid att analysera min personlighetsdrag! Hobbypsykologer och personvetare som tror sig veta allt om andra är alltid lika underhållande.

 

Jaja, tack för att du bekräftade readen jag fått på dig från att du signerar varje inlägg med "Förre". Min read på dig stämde till 100%. 8-)

 

P.S. Lycka till med att få folk att börja bojkotta FTP! Lär vara svårt att inte känna sympati för dig och din uppmaning, så jag tror att du absolut kan bli mannen som fick FTP att gå under.

 

MVH

Sebastian Dawkins

 

Återigen lyckas du totalt missuppfatta syftet. Din eller andras sympati är totalt ointressant. Jag skrev detta enbart i ett enda syfte: att informera de som är intresserade av att välja en site att spela på och kanske står i valet och kvalet var de ska sätta in sina surt förvärvade pengar. Vill du sätta in dina pengar och bli knullad av FT så ska du absolut göra det och ingenting kunde bry mig mindre. Jag vet lika lite om dig som du gör om mig och det är en situation jag trivs utmärkt med. Dessutom är nog du den enda som kan göra anspråk på titeln hobbypsykolog och personvetare då du är den som sitter och klappar dig själv på magen och skrockar över hur bra din read är (tror du).

 

Lycka till på Full Tilt

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Kan inte annat än beklaga missförståndet i detta fallet.

 

Som jag skrev i tidigare inlägg så granskas alla uttag, av säkerhetsskäl. Skulle det då visa sig finnas ett samband mellan konton där ett av dom tar ut pengar så är det praxis att låsa inblandade konton och begära ID för att undvika att pengarna lämnar sajten. Detta är högst medvetet, och sker för att våra spelare ska kunna känna sig trygga att dom inte blir av med pengar vid eventuella regelbrott.

 

Så för att besvara det som du vänder dig mot, att det är smärtfritt att sätta in pengar med blev besvär när du skulle ta ut, så beklagar vi alltså att våra säkerhetsbestämmelser krockat med vad du önskar dig på en pokersajt.

 

Tyvärr så är detta inte något som vi kommer att ändra på inom överskådlig framtid.

 

Vi ska dock alltid vara tydliga i vår kommunikation för att det i alla fall ska framgå klart varför ett konto är stängt. Om så inte varit fallet så är det givetvis så att det ska gå att diskutera ett fall med supporten för att få ett klargörande. Att skicka in förolämpningar eller liknande är dock ingen bra idé eftersom det går emot våra regler och kan leda till att ditt konto stängs (se paragraf 5.1 av vårt End User License Agreement).

 

Oavsett om ni bestämmer er för att spela vidare hos oss eller inte så önskar vi er lycka till i framtiden.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med en rb-deal som inte gick igenom och en väldigt konstig mejlkorrespondens med FTP där de ljög i flera mejl. Funderade ett tag på att ändå spela där (men endast mtt sporadiskt). Att inte få ut eventuella vinster får mig nog att avstå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Kan inte annat än beklaga missförståndet i detta fallet.

 

Som jag skrev i tidigare inlägg så granskas alla uttag, av säkerhetsskäl. Skulle det då visa sig finnas ett samband mellan konton där ett av dom tar ut pengar så är det praxis att låsa inblandade konton och begära ID för att undvika att pengarna lämnar sajten. Detta är högst medvetet, och sker för att våra spelare ska kunna känna sig trygga att dom inte blir av med pengar vid eventuella regelbrott.

 

Så för att besvara det som du vänder dig mot, att det är smärtfritt att sätta in pengar med blev besvär när du skulle ta ut, så beklagar vi alltså att våra säkerhetsbestämmelser krockat med vad du önskar dig på en pokersajt.

 

Tyvärr så är detta inte något som vi kommer att ändra på inom överskådlig framtid.

 

Vi ska dock alltid vara tydliga i vår kommunikation för att det i alla fall ska framgå klart varför ett konto är stängt. Om så inte varit fallet så är det givetvis så att det ska gå att diskutera ett fall med supporten för att få ett klargörande. Att skicka in förolämpningar eller liknande är dock ingen bra idé eftersom det går emot våra regler och kan leda till att ditt konto stängs (se paragraf 5.1 av vårt End User License Agreement).

 

Oavsett om ni bestämmer er för att spela vidare hos oss eller inte så önskar vi er lycka till i framtiden.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

 

Borde ni ändå inte reflektera över hur många som tycker supporten är dålig!?

Det är inte ens fel att två träter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Kan inte annat än beklaga missförståndet i detta fallet.

 

Som jag skrev i tidigare inlägg så granskas alla uttag, av säkerhetsskäl. Skulle det då visa sig finnas ett samband mellan konton där ett av dom tar ut pengar så är det praxis att låsa inblandade konton och begära ID för att undvika att pengarna lämnar sajten. Detta är högst medvetet, och sker för att våra spelare ska kunna känna sig trygga att dom inte blir av med pengar vid eventuella regelbrott.

 

Så för att besvara det som du vänder dig mot, att det är smärtfritt att sätta in pengar med blev besvär när du skulle ta ut, så beklagar vi alltså att våra säkerhetsbestämmelser krockat med vad du önskar dig på en pokersajt.

 

Tyvärr så är detta inte något som vi kommer att ändra på inom överskådlig framtid.

 

Vi ska dock alltid vara tydliga i vår kommunikation för att det i alla fall ska framgå klart varför ett konto är stängt. Om så inte varit fallet så är det givetvis så att det ska gå att diskutera ett fall med supporten för att få ett klargörande. Att skicka in förolämpningar eller liknande är dock ingen bra idé eftersom det går emot våra regler och kan leda till att ditt konto stängs (se paragraf 5.1 av vårt End User License Agreement).

 

Oavsett om ni bestämmer er för att spela vidare hos oss eller inte så önskar vi er lycka till i framtiden.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

En av de saker som kanske stör mig allra mest är när man ställer konkreta frågor men aldrig någonsin får svar.

 

Er support använder endast förskrivna mallar som copy pasteas in och returneras.

 

Jag förstod instruktionerna de första 3 gångerna jag fick mailet också men jag ville ha SVAR på mina frågor.

 

När jag skriver följande frågor:

 

Varför har ni låst mitt account?

 

Varför har jag inte informerats om detta?

 

Vilka indikationer har ni på att oegentligheter har begåtts.

 

Kör ni några sjysta turneringar framöver.

 

Hur är vädret på Irland?

 

Vem sköt egentligen John F Kennedy?

 

 

 

Oavsett frågor så år man alltid följande svar:

 

Hello Hero ,

 

Thank you for contacting Full Tilt Poker Support.

 

In order to reopen your account we need to receive the following documents :

 

1) Photo ID:

One of the following: valid driver's license, passport, or government-issued ID that shows your date of birth and the date of issue/expiry.

 

2) Proof of Address:

One of the following: bank/credit card statement, utility/cell phone bill, or home/auto insurance papers (dated within the past 60 days and in your name).

 

We recommend that you send a scanned copy or digital photo of your documents as this produces a clearer image. Before sending your documentation, please ensure they meet the following requirements:

 

* Copies must be clear and legible (96 to 150 DPI or higher recommended for scanned copies).

* The document needs to be a full page and complete (bill/pay stubs, folded papers, envelopes, and partial sections are unacceptable).

* Bills must clearly display that company's letterhead or official logo.

* Your address verification document must display the same name and address listed on your Full Tilt Poker account.

* We can only accept email attachments of 3 MB or less, and attachments can be in either JPEG (.jpg, .jpeg) or PDF (.pdf) format.

 

Alternatively, you may fax these documents toll-free in North America to 1-877-TILT-FAX (1-877-845-8329), or international long distance by dialing your country calling code followed by our fax number. For example, from the U.K. dial 00+1+877-845-8329.

 

If you choose to fax your documents, please set the contrast to half tone. This will reduce the blackening of your photo and provide a clearer faxed image. If your fax machine does not have the half tone option, you may wish to select the "photo" resolution option.

 

To expedite the processing of your documents, remember to include your Player ID, real name, and the reason you're sending in your ID.

 

Thank you for your cooperation, and if you have any further questions, please feel free to contact us.

 

Regards,

 

Matteo

Full Tilt Poker Support

 

 

Vem som helst kan kopiera och klistra in en sån här mall, men när man får samma idiotiska mall som svar oavsett vilka frågor man ställer så är det nog hög tid att se över kompetensen hos kundtjänst.

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Varför har ni låst mitt account?

 

Som du säkert känner till så diskuterar vi inte kontospecifika saker här på forumet.

 

Varför har jag inte informerats om detta?

Det ska alltid skickas ut ett mail som talar om att ditt konto har låsts, om du bestrider det faktum att ditt konto har låsts så är det en enkel sak att få det öppnat igen förutsatt att du kan skicka in de efterfrågade dokumenten. Om du syftar på varför du inte informerats vad det var som fick oss att stänga ditt konto så kan jag bara hänvisa till interna säkerhetsprotokoll. Som du säkert förstår så kan vi inte beskriva i detalj vad vi letar efter eller hur vi letar.

 

Vilka indikationer har ni på att oegentligheter har begåtts.

Se förra svaret

 

Kör ni några sjysta turneringar framöver.

Vi har löpande Big Money Sundays och Sunday Brawl. Vi har även 750k Guarantee och det är snart (6:e maj) dags för FTOPS XII.

 

Hur är vädret på Irland?

För närvarande 10 grader och 31% luftfuktighet enligt sökningen "Irland väder".

 

Vem sköt egentligen John F Kennedy?

 

Personligen så känns någon slags konspiration som ett bra alternativ (vem kan ifrågasätta Kevin Costner?), det är dock inte företagets officiella svar.

 

@SouthEast;

 

Det är absolut inte ens fel att två träter (som i fallet här), vi tar på oss att det inte har informerats tydligt i samband med att vi stängt deras 2 av deras 3 konton.

 

Jag vill också vara väldigt tydlig med att vi inte beskyller någon av bröderna för någonting och att det heller inte finns någon konflikt i sak. Det står alla våra spelare fritt att på förhand skicka in liknande information för att förebygga att något sånt här händer om dom så önskar, det kan i så fall ta bort tidsaspekten. Vad det handlar om är ett kommunikationsfel å vår sida som handlar om hur vi har informerat om vårt beslut att stänga 2 konton.

 

Vi har heller inte stängt något konto för att någon gjort ett uttag utan snarare för att uttaget gjort oss uppmärksamma på någonting (åter igen, jag inser att det kan vara intressant att veta exakt vad/hur/när, men kan tyvärr inte gå in på detaljer som jag nämner ovan).

 

Hoppas detta besvarar i alla fall en del frågor. Om någon av dom inblandade bröderna (eller någon annan nyfiken) vill diskutera saken vidare så får ni så klart gärna fortsätta tråden eller skicka ett PM.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Angående din sista paragraf "Vem som helst kan kopiera och klistra in en sån här mall, men när man får samma idiotiska mall som svar oavsett vilka frågor man ställer så är det nog hög tid att se över kompetensen hos kundtjänst." - så är det klart så att man kan bli lite hemmablind. Detta är en av anledningarna till att det är så viktigt med sådan här feedback, så att vi kan rätta till det till nästa gång något liknande händer.

 

Om du har obesvarade frågor som jag inte redan svarat på (eller bemött som i säkerhetsfrågan) så får du gärna lista dom här så ska jag svara så gott jag kan.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad förväntar du dig för åtgärd av FTP, när du skrivet ett sådant idiotiskt mail åt dem?

 

Att de är professionella och agerar på samma sätt som om svärorden inte hade förekommit?

 

Må så vara att det är onödigt, och rätt korkat ärligt talat, att vara otrevlig på det sättet, men det förändrar inte vad som är rätt och fel i det aktuella fallet. Om FTP:s support gör en annan bedömning av läget p g a hur mailet var formulerat, är det fullständigt åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle naturligtvis kunna satt mig ner och skrivit ett välformulerat mail i enlighet med SAOL:s linjer där jag ägnar timmar åt att pedagogiskt punkt för punkt lista alla de brister jag har erfarit då jag varit i kontakt med FT support.

För att maximera chanserna till en förändring skulle jag naturligtvis utelämnat vulgäriteterna och lugnt och sakligt framfört min agenda. Då jag i just det här specifika fallet var mer intresserad av att "blow off some steam" och få förklara för dom vilka idioter dom är, snarare än att leka gratiskonsult åt FT:s support så valde jag inte den linjen. Som jag nämnde tidigare så spelar jag endast i undantagsfall på FT och det är tveksamt om jag ens någonsin kommer bry mig att skicka in de papper som är nödvändiga för att låsa upp mitt acc.

 

Jag är varken så naiv att jag tror att jag kan, eller har ambitionen att vilja förändra någonting. En site av FT:s storlek och dignitet om man ser till spelarbas och tillvägagångsätt när man profilerar sig i media, kommer fortsätta behandla sina spelare som dussinvara. Det är helt enkelt konceptet man driver företaget efter. Kvantitet framför kvalitét.

 

Hoppas detta är ett klargörande till er som förfärat med handen för munnen tänker "men Gud så där får man ju inte skriva i ett mail till supporten"

 

Jag var förbannad kort och gott och vem vet, får dom tillräckligt många mail där kunder uppmanar dem att "gå iväg och ha samlag med sig själva", så om än inte troligt, men kanske kanske dom tänker till och inser att deras support lämna mycket i övrigt att önska.

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Givetvis behandlar vi alla fall likadant oavsett om någon tappar humöret eller inte. Vad vi inte accepterar är förolämpningar mot vår personal och vi förbehåller oss rätten att inte besvara frågor i ett mail där det förekommer. Sådana mail bemöts med ett standardformulär. Då är det bara att skriva om mailet när man tagit ett par djupa andetag så kommer vi att hjälpa till så gott vi kan.

 

Hoppas att skillnaden är tydlig, det kommer dock aldrig hända att en spelare får sitt konto stängt för att han skriver ett par svärord i ett email. Vi inser att sånt här kan vara frustrerande och att det ibland kan rinna över. Jag vill också göra det klart att vi vet att vår del är stor i detta också, tyvärr så är en del av problemet svåra att få bort helt. Det kommer alltid hända att folk som inte har gjort något fel råkar blandas ihop med dom som faktiskt gjort något fel. Vad vi hoppas är att vi kan göra det så lätt som möjligt för våra spelare att hjälpa oss lösa dom problem som då uppstår.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Givetvis behandlar vi alla fall likadant oavsett om någon tappar humöret eller inte. Vad vi inte accepterar är förolämpningar mot vår personal och vi förbehåller oss rätten att inte besvara frågor i ett mail där det förekommer. Sådana mail bemöts med ett standardformulär. Då är det bara att skriva om mailet när man tagit ett par djupa andetag så kommer vi att hjälpa till så gott vi kan.

 

Hoppas att skillnaden är tydlig, det kommer dock aldrig hända att en spelare får sitt konto stängt för att han skriver ett par svärord i ett email. Vi inser att sånt här kan vara frustrerande och att det ibland kan rinna över. Jag vill också göra det klart att vi vet att vår del är stor i detta också, tyvärr så är en del av problemet svåra att få bort helt. Det kommer alltid hända att folk som inte har gjort något fel råkar blandas ihop med dom som faktiskt gjort något fel. Vad vi hoppas är att vi kan göra det så lätt som möjligt för våra spelare att hjälpa oss lösa dom problem som då uppstår.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

 

Ni är allt bra nonchalanta. Jag undrar om ni fattar att det är riktiga människors pengar ni saknar respekt för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Fick detta mail imorse:

 

To ensure a level playing field, our policy only allows one Full Tilt Poker account per player. We cannot allow you to use any account other than your primary account.

 

När jag hade problem med FTP supporten så sa dem att man bara får ha ETT konto per E-MAIL och att det inte var ett konto per person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta kontakta FTP's support, läs bara detta om och om igen när ni får problem.

 

"Bästa spelare

 

Vi beklagar att Ni upplever problem. Vårt användaravtal gör dock att vi är fria från ansvar, och för övrigt bryr vi oss inte. Så skyll dig själv.

 

Tveka inte att ta kontakt igen om Ni skulle uppleva fler problem.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Eyeism; givetvis är det ett konto per person som gäller och inte ett per e-mail. Om du har fått ett annat besked så får du gärna ta det över PM så kan vi reda ut om det är en slarvig formulering, ett missförstånd eller om en av våra medarbetare helt enkelt svarat fel.

 

Det är till exempel inte möjligt att skapa mer än ett konto per e-mailadress (precis som många andra användarkonton).

 

Xeroxfin; om du har fått ett svar med andemeningen som du skriver där så beklagar jag. Det är fel och är rakt emot våra riktlinjer. Givetvis läser och bedömer vi dom fall som kommer in till oss och så länge det är förenligt med våra regler så gör vi alltid vårt yttersta för att lösa dom problem som uppstår. Om du har något specifikt som du inte fått hjälp med så hjälper jag dig gärna i din kontakt med supporten.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte byta konto för ett tag sen för att jag var jävligt trött på mitt gamla nick. Skickade då ett mail där jag förklarade det hela och sa att jag hade startat ett nytt konto och bad om att få det gamla stängt för att undvika missförstånd. Resultatet blev att det nya kontot stängdes istället. Varför kan man inte bara få det gamla stängt enligt önskemål?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte byta konto för ett tag sen för att jag var jävligt trött på mitt gamla nick. Skickade då ett mail där jag förklarade det hela och sa att jag hade startat ett nytt konto och bad om att få det gamla stängt för att undvika missförstånd. Resultatet blev att det nya kontot stängdes istället. Varför kan man inte bara få det gamla stängt enligt önskemål?

 

Om supporten på FTP inte ens hinner med att svara på viktiga mail så tror jag knappast att dom har tid att sitta och stänga konton för att folk tröttnat på sina Nick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om supporten på FTP inte ens hinner med att svara på viktiga mail så tror jag knappast att dom har tid att sitta och stänga konton för att folk tröttnat på sina Nick

 

FTP kanske inte hinner svara på viktiga mail för att det är en så stor mängd spelare som skiter i att man bara får ha ett konto att de måste spendera tiden med att stänga konton som bryter mot reglerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Sluta kontakta FTP's support, läs bara detta om och om igen när ni får problem.

 

"Bästa spelare

 

Vi beklagar att Ni upplever problem. Vårt användaravtal gör dock att vi är fria från ansvar, och för övrigt bryr vi oss inte. Så skyll dig själv.

 

Tveka inte att ta kontakt igen om Ni skulle uppleva fler problem.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker"

 

Klockrent!

 

Verkligen precis den inställningen de har. Alltid standardsvar oavsett vad man frågar dem. En papigoja skulle göra ett bättre jobb som Fulltilts kundtjänst.

 

Mailade dem förresten för ett tag sedan och bad dem stänga mitt konto då jag ledsnat totalt på deras obefintliga support och dryga inställning. Jag bad dem då att radera alla mina uppgifter såsom namn, adress och kontokortsinformation från deras system efter som jag inte kommer att spela mer hos dem pga allt detta.

 

Som en total skräll så vägrade de förstås att göra detta också och hävdade att de enligt lag(!) var tvungna att behålla dessa uppgifter för alltid, och att det bara var att skicka ett mail för att aktivera mitt konto igen. Vore ju verkligen jätteintressant att höra vilken lag som tvingar dem till detta, och hur den står sig mot de personuppgiftslagar som finns inom EU.

 

Undrar vad det var i "Jag vill stänga mitt konto och aldrig mer spela på er site" som de inte förstod...

 

Man upphör aldrig att förvånas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...