Gå till innehåll

William Hill Poker - Ny forumpartner


Recommended Posts

  • Svars 153
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan ju ha missat en sådan inställning men jag saknar en funktion för att med automatik inte visa min hand om en motståndare lägger sig.

Tycker det är jobbigt att behöva klicka på visa, visa inte. Särskilt som alternativet för visa ligger före alternativet för att inte visa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju ha missat en sådan inställning men jag saknar en funktion för att med automatik inte visa min hand om en motståndare lägger sig.

Tycker det är jobbigt att behöva klicka på visa, visa inte. Särskilt som alternativet för visa ligger före alternativet för att inte visa.

 

Options-Table action-Auto Muck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag kan inte hålla med då jag tycker man tydligt ser skillnad på korten med lätt gråtonade kanter.

 

[ATTACH]28[/ATTACH]

 

Kan tyvärr inte se bilden av någon anledning. Men vet inte om vi pratar om samma sak...

 

?di=15131711555910 nya utseendet. Holdem eller omaha?

 

Svar (i vitt): Omaha...

 

 

http://www.poker.se/static/images/pokerrooms/table/williamhi.59.gif

 

gamla utseende, förvisso texas.

 

Men man ser skillnad, och tydlighet är lite viktigt, tror de flesta håller med mig även om de icke retar sig på det som jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 1 month later...

nån annan som har problem med att klienten bara stendör ("playtech engine har slutat fungera")? har hänt flera ggr varje pass det senaste. som tur är har jag inte varit inne i nån viktig pott när det hänt men ändå irriterande att behöva logga in igen och flytta borden rätt osv när man spelar många bord.

 

och ja, jag kör klienten som admin och har provat ominstallering. andra tips?

 

kör 64bitars windows 7 pro om det är relevant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån annan som har problem med att klienten bara stendör ("playtech engine har slutat fungera")? har hänt flera ggr varje pass det senaste. som tur är har jag inte varit inne i nån viktig pott när det hänt men ändå irriterande att behöva logga in igen och flytta borden rätt osv när man spelar många bord.

 

och ja, jag kör klienten som admin och har provat ominstallering. andra tips?

 

kör 64bitars windows 7 pro om det är relevant

 

Händer mig flera gånger varje kväll på annan iPokerklient (efter nya versionen). Jag spelar bara ett bord, har också Win7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej,

 

kanske börjar spela på William Hill, har ett par frågor bara.

 

1. Vad ligger deposit bonusen på just nu, och vad motsvarar den i cashback %?

2. Hur är det med skattefrågan?

3. Vilken valuta rekommenderas att välja som standard?

 

 

Även lite svårare fråga:

4. Vad kan man uppskatta att cashback totalt i % för deposit bonus + vip systemet kan bli om man rejkar kanske $1000-1500 på en månad?

 

Tacksam för alla svar, korta som långa :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ligger deposit bonusen på just nu, och vad motsvarar den i cashback %?

200% upp till 1400€/$.

 

Hur är det med skattefrågan?

William Hill Poker har EU-licens från Gibraltar. Vi kan tyvärr inte ge skatteråd utan rekommenderar att varje spelare på egen hand ser över sin situation i sitt land.

 

Vilken valuta rekommenderas att välja som standard?

Det är upp till dig. Den valuta du väljer vid registreringen av ditt konto är den som kommer att gälla för alla dina in-och utbetalningar senare.

För att minimera växlingsavgifter är det oftast bäst att välja samma valuta som du har på den betalningmetod du använder.

 

Vad kan man uppskatta att cashback totalt i % för deposit bonus + vip systemet kan bli om man rejkar kanske $1000-1500 på en månad?

Hos WH Poker får man en viss summa WH-poäng för en varje erlagd turneringsavgift eller rake. Hur mycket poäng man tjänar beror på ett flertal faktorer såsom antal spelare i given, stake och pot size.

 

Exempel: om du genererar $1,250 turneringsavgifter och rake en given kalendermånad skall du nå VIP nivå 6 på WH poker och få runt $438 cash back via loyalitetsprogrammet. Notera att dessa siffror är ungefärliga eftersom poäng du genererar beror på ovan nämda faktorer.

För högre VIP nivåer får du ännu mer cash back.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vad kan man uppskatta att cashback totalt i % för deposit bonus + vip systemet kan bli om man rejkar kanske $1000-1500 på en månad?

Hos WH Poker får man en viss summa WH-poäng för en varje erlagd turneringsavgift eller rake. Hur mycket poäng man tjänar beror på ett flertal faktorer såsom antal spelare i given, stake och pot size.

 

Exempel: om du genererar $1,250 turneringsavgifter och rake en given kalendermånad skall du nå VIP nivå 6 på WH poker och få runt $438 cash back via loyalitetsprogrammet. Notera att dessa siffror är ungefärliga eftersom poäng du genererar beror på ovan nämda faktorer.

För högre VIP nivåer får du ännu mer cash back.

 

Hur räknar du fram siffran $438? Vad jag förstår så får jag 550% point boost på 37500 points, vilket blir 206 250 points (37500*5,5) + 37500 (de jag spelat in), och detta tillsammans är 243 750 points. För 243 750 points i "points to cash converter" är det cirka $375. (räknat i $375 paketet för 250 000 points).

 

Vad har jag missat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej! Har en fråga. Kanske lite fiskig men jaja. Vill vara säker.

 

Jag har ställt in valuta: SEK på allt. Alltså i kassan vid pokerlobbyn står det i SEK, men i lobbyn, dvs under "inköp" står nästan allt i USD. Jag läste något om växlingsavgift. Är det något jag måste betala för varje SnG jag spelar? Eller vad kommer jag få betala i växlingsavgift, allt som allt? (Vid uttag t.ex.?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det för ärkemongo som kom på att det var en bra idé att ha extremt tiltande ljud varje gång man drar musen över dessa? Går det att få bort skiten?

 

:7s::2g:

 

idioter.jpg

 

När kommer den där muteknappen? Jag har ljudet avstängt men det funkar ej på dem extremt irriterade ljuden på lobbyikonerna för roulette, blackjack etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Har en fråga. Kanske lite fiskig men jaja. Vill vara säker.

 

Jag har ställt in valuta: SEK på allt. Alltså i kassan vid pokerlobbyn står det i SEK, men i lobbyn, dvs under "inköp" står nästan allt i USD. Jag läste något om växlingsavgift. Är det något jag måste betala för varje SnG jag spelar? Eller vad kommer jag få betala i växlingsavgift, allt som allt? (Vid uttag t.ex.?)

 

Hej,

 

Vi tar ingen växlingsavgift när man köper in till ett pokerspel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Fint med nytt vip system när det inte fungerar så som det tydligt säger på er egen hemsida. och supporten inte kan göra nånting heller.

 

Citerar "For example: if a player earns 500 WHPoints on day 1, on day two he will advance to VIP level 2. 1000 WHPoints on day 2 and he will advance on day three to VIP level 3 and so on."

 

Bra, igår DAY 1 fick ja 2000 points vilket tydligt säger att jag ska vara på vip level 3 på DAY 2!. Det stog också i klienten att jag skulle bli uppgraderad 02/08/2012 till det. Nu när det är 02/08/2012 så ändrar den sig plötsligt och säger att jag inte kommer uppgraderas förens 03/08/2012. Hur ska den göra imorgon, ändra sig igen eller? Så hela dagen idag ska jag alltså vara vip level 1 ist för 3 som jag faktiskt ska vara och få 3.8x mer points vilket gör att det tar 3.8 gånger längre tid att gå upp till nästa än det borde vara.

 

Och supporten kan inte göra nåt fast det står klart och tydligt på hemsidan. BRA JOBBAAAAT. Är det bara för att man inte ska kunna sprinta till högsta nivåerna snabbt eller:roll: Gör om gör rättt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Skicka mig ditt användarnamn via PM så ska vi titta på det.

 

Fint med nytt vip system när det inte fungerar så som det tydligt säger på er egen hemsida. och supporten inte kan göra nånting heller.

 

Citerar "For example: if a player earns 500 WHPoints on day 1, on day two he will advance to VIP level 2. 1000 WHPoints on day 2 and he will advance on day three to VIP level 3 and so on."

 

Bra, igår DAY 1 fick ja 2000 points vilket tydligt säger att jag ska vara på vip level 3 på DAY 2!. Det stog också i klienten att jag skulle bli uppgraderad 02/08/2012 till det. Nu när det är 02/08/2012 så ändrar den sig plötsligt och säger att jag inte kommer uppgraderas förens 03/08/2012. Hur ska den göra imorgon, ändra sig igen eller? Så hela dagen idag ska jag alltså vara vip level 1 ist för 3 som jag faktiskt ska vara och få 3.8x mer points vilket gör att det tar 3.8 gånger längre tid att gå upp till nästa än det borde vara.

 

Och supporten kan inte göra nåt fast det står klart och tydligt på hemsidan. BRA JOBBAAAAT. Är det bara för att man inte ska kunna sprinta till högsta nivåerna snabbt eller:roll: Gör om gör rättt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...