Gå till innehåll

Prenumerera på triss?


vincentblack

Recommended Posts

Fick hem ett erbjudande från Svenska Spel idag där man kunde prenumerera på triss. Få 4st i månaden i minst 3 månader, beställ inom 3 dagar och få 2st på köpet.

 

Jag blev så jävla förbannad när jag såg skiten.

Detta är väl för fan inget som svs ska syssla med.

 

Döööö Svenska spel dööööööööööö:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem ett erbjudande från Svenska Spel idag där man kunde prenumerera på triss. Få 4st i månaden i minst 3 månader, beställ inom 3 dagar och få 2st på köpet.

 

Jag blev så jävla förbannad när jag såg skiten.

Detta är väl för fan inget som svs ska syssla med.

 

Döööö Svenska spel dööööööööööö:evil:

 

Men nu får du väl för fan ta och lugna ner dig med dina gubbfasoner.

 

Är det inte en dipsås för lite i McDonaldspåsen så är det Svenska spel som är boven.

 

Missförstå mig rätt, jag främjar knappast deras triss-kampanj, men nu är måttet rågat.

 

Upplever detta precis som det utspelade sig i Chama-Bukten för 3 år sedan, kommer du ihåg vad du fick lära dig där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nu får du väl för fan ta och lugna ner dig med dina gubbfasoner.

 

Är det inte en dipsås för lite i McDonaldspåsen så är det Svenska spel som är boven.

 

Missförstå mig rätt, jag främjar knappast deras triss-kampanj, men nu är måttet rågat.

 

Upplever detta precis som det utspelade sig i Chama-Bukten för 3 år sedan, kommer du ihåg vad du fick lära dig där?

 

Vafan? Jag är som du säkert redan vet emot alla typer av felaktigheter och dumma påhitt som gagnar storbolag eller dylikt. Oavsett om det är en dippsås för lite med i påsen när jag tar hem mat eller spelbolag som försöker utnyttja den svaga människa,,är det så så ska de fan få veta att de gjort fel.

 

Det som hände i Chama är inget som jag vill ta upp på ett publikt forum, jag vet vad som hände, du vet vad som hände. Och jag gjorde det jag gjorde för att jag tyckte det var fel och att jag var tvungen att säga ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan? Jag är som du säkert redan vet emot alla typer av felaktigheter och dumma påhitt som gagnar storbolag eller dylikt. Oavsett om det är en dippsås för lite med i påsen när jag tar hem mat eller spelbolag som försöker utnyttja den svaga människa,,är det så så ska de fan få veta att de gjort fel.

 

Det som hände i Chama är inget som jag vill ta upp på ett publikt forum, jag vet vad som hände, du vet vad som hände. Och jag gjorde det jag gjorde för att jag tyckte det var fel och att jag var tvungen att säga ifrån.

 

Det var väl precis därför jag inte gick in i detalj angående just detta.

 

Men genom åren finns det fler alternativ att beröra gällande just din attiyd gällande frågor som denna.

 

Kario? Sam? Du ballar ur i ren princip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, dags att börja spekulera hejvilt!

 

Teori 1: Slagsmål

Är det ett slagsmål de unga tu är involverade i? Vad har i så fall föranlett detta handgemäng? Stranden ser öde ut och verkar endast befolkas av slagskämparna. De har alltså inte börjat bråka över något, ingen solstol eller ngt sånt.

De ser ut att vara ganska lika klädda så något retande pga klädval eller liknande verkar inte ha förekommit. Återstår då att anta att det handlar om något personligt, möjligtvis en egenskap hos någon av pugilisterna. Ett förfluget ord i kombination med ett labilt psyke hos motparten?

En krutdurk på väg att explodera när den ene ynglingen försiktigt tar upp något trivialt i syfte att lösa ett mindre eller större relationsproblem.

 

Teori 2: Kärleksbekymmer

De bägge gossarna är älskare. På semestern är det lätt hänt att en utrikisk charmör har lyckats få den ena (eller båda?) av dem i säng. Svartsjukan breder ut sig som gasen över ett slagfält i början av 1900-talet. Den bedragne kan inte leva med att hans partner har legat i armarna på en Don Juan från solkusten, bara några timmar tidigare dessutom.

De båda ynglingarna löser problemet på det manliga sättet, genom att slåss. Ett annat möjligt händelseförlopp är att det är make up-sex vi ser. Sådant brukar ju gå vilt till.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl precis därför jag inte gick in i detalj angående just detta.

 

Men genom åren finns det fler alternativ att beröra gällande just din attiyd gällande frågor som denna.

 

Kario? Sam? Du ballar ur i ren princip.

 

Precis. Princip är ett nyckelord här. jag har vissa principer, blir jag felaktigt behandlad så ska vederbörande få veta det, gärna få tillbaks tiofallt+.

Kario? Antar att du menar Kairo och Sam?

Där kan vi snacka om total urballning. Dela gärna med dig av din version istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...