Gå till innehåll

PF goes UFC 99 in der Tyskland?


Metaddict

Recommended Posts

Goddagens alla (med alla menar jag ett litet fåtal) UFC-fanatiker!

 

Skulle det komma med än fem svar skulle jag bli positivt överraskad men det kan väl vara värt ett försök. Jag tänkte bara kolla intresset för en liten särskoleutflykt till tyska Köln den 13 juni. De jag vet är intresserade är sturedengule, alkozumsar, kenanmedmittbenan och coolinarn.

 

Själv är jag inte riktigt 100% ännu eftersom jag ska hinna med en vända till Thailand men det är troligt att jag lägger lite energi på att vara hemma tills dess, i såna fall är jag garanterat där.

 

Det är bara en klar match men det är verkligen inte vilken match som helst, Yxmördaren Silva mot esset Franklin smäller rätt högt tycker jag :)

 

http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=2015

 

Jag var precis i London och såg på UFC 95 och måste säga att det var en rätt mäktig upplevelse, rekommenderar det skarpt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan kunde inte nån man inte redan visste var sugen ha svarat ;)

 

Skepp ohoj! Givetvis intresserad om det nu inte skulle krocka med nåt annat löjligt. Se yxan live vore ju utan tvekan en jävla upplevelse, skulle nog söka skydd bakom dig dock om han kastade en blick åt mitt håll iofs.

 

En sak man kan göra är ju helt enkelt att styra upp detta först istället för att vara fisk och boka in annat. Lugnt i vilket fall, jag är ju bundis med Rampage nu :mrgreen:

 

coolinarn är med 99,9% säkerhet given!

 

Hehe såja :) Blir det lite folk bokar jag hemresa från Thailand innan 13 juni helt enkelt (och räknar med att inte flygplatsen ockuperas när jag ska hem igen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Silva åkte ju på stryk som fan sist utav Mir och såg inte alls ut som sig själv så han borde vara riktigt taggad här.

 

Men jag tror att Franklin blir för tuff för honom.

 

Vad kostar biljetterna anyhow?

 

När fick Silva stryk av Mir? De går ju inte ens i samma viktklass.

 

 

Skulle gissa på att priserna lär vara samma som det Kenan sa. Tycker man ska gå upp några klasser iaf, tror inte man ser så bra på de billigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...