Gå till innehåll

felaktig utbetalning vid spel. Kan dom kräva tillbaka det ?


Recommended Posts

Värt att byta site för typ 12 tusen kronor? Vissa skulle tycka det, andra skulle nog inte. Är ju helt upp till dig, hur mycket pengarna det är för individen liksom.

 

Mucho dineras för mig, hade sett det som den bonus man är värd efter alla åtskilliga timmars rejkande åt siten och sedan hittat något annat :) Men så är jag lite vidrig ibland när det gäller person vs stora företag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joo går instant till neteller. jag vet inte, har funderat på den frågan också. men man kan alltid signa via en vän eller nåt annars. men lät dom ligga kvar iaf.

 

Dom kan låsa ditt neteller också, så det är absolut ingen säker väg.

Hur mycket pengar handlar det om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kan låsa ditt neteller också, så det är absolut ingen säker väg.

Hur mycket pengar handlar det om?

 

en spelsite låsa ens neteller? låter väldigt otroligt om jag får säga det själv. har du någon källa på detta? du låter säker på din sak.

 

casha ut och spela vidare på någon annan sida, finns tusentals pålitliga och sjysta sidor. hade troligtvis inte orkat bry mig om det gällde 2-300 eur, men 1200 eur kan man faktiskt ha mkt skoj med :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en spelsite låsa ens neteller? låter väldigt otroligt om jag får säga det själv. har du någon källa på detta? du låter säker på din sak.

 

casha ut och spela vidare på någon annan sida, finns tusentals pålitliga och sjysta sidor. hade troligtvis inte orkat bry mig om det gällde 2-300 eur, men 1200 eur kan man faktiskt ha mkt skoj med :-)

 

Jag vet faktiskt inte hur det går till.

Tycker också det låter otroligt.

Antar att man får lusläsa både neteller och sajtens TC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag fick vinst på en match idag pga att dom vann på övertid. fast spelet gällde bara under fulltid , kan dom kräva tillbaka de om jag cashar ut nu? för dom märker detta troligtvis imorn

 

 

Var det en fotbollsmatch du spelade på?

"Øvertid" - tillægg før skador och annat strul under ordinarie matchtid ræknas som ordinarie speltid. Då bør spelet/vinsten vara ok, eller?

 

Førlængning=matchen avblåst innan den forsætter=ingen vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...