Gå till innehåll

45 SNG's samtidigt på Poker Stars!!!


skalman123

Recommended Posts

Datorprogram som spelar, naturligtvis.

 

Lol. Jag har spelat 32 sngs på stars utan att tima ut. Lär finnas folk som är mycket bättre än mig på det.

 

Edit: Jag hittade dock en tråd på ett italienskt pokerforum där dom anklade mig för att vara en bot när jag googlade mitt nick. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Det är alltså killen som, om jag förstår saken rätt, på 15 dagar gick från $100 till $10.000 på kontot utan att gula, och utan att någonsin spela högre än $16 SnG och aldrig fler deltagare än fembords.

 

Helt riktigt, och dessutom backade han $500 på 12:e dagen eftersom PS gick ner när han var reggad i en massa turneringar. OCH att han klarade det med god marginal (>1 dygn kvar). Helt skadat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har oxå klarat av 35+ bord utan att timas ut. Krävs ju bara AHK script och det ända du gör är sitter och klickar på några knappar när borden kmr upp. Fold/push typ . jätte svårt ? Nej, om man är snabbtänkt och vet vad man ska göra i varje situation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har oxå klarat av 35+ bord utan att timas ut. Krävs ju bara AHK script och det ända du gör är sitter och klickar på några knappar när borden kmr upp. Fold/push typ . jätte svårt ? Nej, om man är snabbtänkt och vet vad man ska göra i varje situation.

 

Fungerar det med script på Poker Stars, Full Tilt och Party Poker?

 

/skalman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sspelat 33 bord som mest(inte svart nar man fatt in tempot, da galler endast abc(sklansky poker), men det som imponerar mest pa mig ar tidrymden kontra alla bord. Jag orkar spela tills alla dessa tagit slut, efter det am man lovligt seg i skallen. Boku eller bokku kan spela sa 10timmar om dagen, vilket ar sick!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...