Gå till innehåll

pt3 till ongame


fozzilman88

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Den funkar fint i båda storlekarna... Så är säkert bara någon inställning för dig i PT3 som behöver ändras.

 

jag får fortfarande inte det att fungera.. har klienten på svenska, kan det vara det som ställer till det? tycker det verkar märkligt då huden fungerar fint till miniview

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Är lite noob på Pokertracker så därav min fråga; Går det på nåt sätt att slå av "Pop up table on action" eller vad man ska kalla det? Jag har detta avslaget för min Eurobetklient, men med PT3 så poppar borden upp när jag förväntas agera. Ganska jobbigt vid multitabling när man är van att använda snabbkommandon. Det blev några raises med 83off och fold av essen preflop innan jag la ner kortkommandona.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Kör DoNs på ongame och turneringsstatsen är aningen fel efter att ha tankat ner den senaste versionen av PT3. T ex så har jag inköp på $11,500 denna månaden och vinst på $27356, har iof dragit hem någon MTT men det visar rätt många tusen $ fel iaf.

Idag så visar den dessutom att jag har vunnit $100 december 2100:shock:

 

Någon kunnig som kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...