Gå till innehåll

Onlinehunters


Recommended Posts

Jag har en prenumeration på ett nyhetsbrev från http://www.onlinehunters.net

De har nu ganska länge skickat ut gratis spelanalyser lite då och då.

Snart är deras sajt redo att köras i skarpt läge... så här skriver man i det senaste utskicket:

 

--------------

 

Onlinehunters går in i slutfas, vi kommer inte lansera sidan förrän vi har alla bitar är på plats.

Nu är funktionerna klara för köp av enstaka analyser. Det innebär att du inte behöver ha abbonemang utan kan själv avgöra vilka spelförslag du är intresserad av..

Du kan nu i lugn och ro börja bygga upp din bankrulle. Steget därefter är att inhandla en portfölj.

 

Det fungerar på följande sätt:

Steg 1: Du måste ha login uppgifter till onlinehunters.net för att kunna komma in på sidan.

Steg 2: För att få loginuppgifter anmäler ni er till mig på info@onlinehunters.net

Steg 3: När ni fått uppgifterna har ni tillgång till sidan. Spelförslag, hittar ni under active bets väl där kommer det finnas aktiva spelförslag att välja bland.

Steg 4: Köp av Credits: för att kunna köpa spelförslag måste ni ha credits. Köp av credits går via Neteller eller bank. OBS! Väljer ni bank alternativet kan det ta ett par dagar innan ni blir aktiva. Vi kommer ha kortköp när sidan är helt klar.

 

Credits systemet fungerar på följande sätt:

1 credit = 1€

 

Spelförslagens kostnad:

1-5 units = 5 credits

6-7 units = 10 credits, Vid missat spel får ni tillbaks 25% av insasten.

8-9 units = 20 credits, Vid missat spel får ni tillbaks 50% av insasten.

10 units = 50 credits, Vid missat spel får ni tillbaks 100% av insasten.

15 units = 50 credits, Vid missat spel får ni tillbaks 100% av insasten.

 

Vi kommer endast ha Gorans spelförslag till start, övriga experter kommer släppas in när sidan är helt klar.

 

mvh

Sebbe

 

-------

 

Är det inte tokdyrt för spelförslag? Upp till 50€ för ett spelförslag låter hårt va?

Någon som vet vilka som står bakom projektet?

Vad har de för historik osv.

Kanske Sebbe själv hänger här på forumet och vill berätta lite mera.

 

Go Go!

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Goran som ligger bakom sidan va jag fattat, Han har en erfarenhet i branschen på 20år..

 

Taskig koll på va enstaka spelförslag brukar kosta...

Själv använder jag mig av hans portfölj där jag får alla hans spelförslag.

 

Ska du ha Gorans portföj så är ett minimum per unit en 250-300spänn kanske, å då hamnar det lite i en annan dager. men han e grym hur som hans flesta spel ligger på basket och Volleyboll, lite fotboll även..

De andra rekarna på siten har jag sämre koll på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 units = 50 credits, Vid missat spel får ni tillbaks 100% av insasten.

15 units = 50 credits, Vid missat spel får ni tillbaks 100% av insasten.

 

Spela en summa som ger > 50€ i vinst?

 

(Eller är det undersförstått att han menar att återbetalningen på 100% är för unit ( 1 unit =1 €?))

 

:roll:

/alvedon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick länken skickad till mig. Ifall inte den info som jag skrivit om sidan nedanför och dess koncept räcker kan ni få mer detaljerad info av mig på 090115@googlemail.com

 

Projektet påbörjades i höstas med ett unikt koncept som enligt mig är banbrytande.

 

Jag var själv betalande medlem hos propunters när jag fick nys om att Goran hade en mailinglista. Tog kontakt och blev medlem på hans lista som var avsedd för en liten skara och endast för de med större insaster.

 

Det var mest fotbollrekar(asianhcp) från start. När säsongen för basket,handboll och de övriga sporterna kom igång blev hans portfölj variationsrik. Det uppstod ett problem med mailutskick. Goran kom då med ett förslag om att göra en enkel sida för detta ändamål.

 

Då kontaktade jag honom, ett samarbete uppstod. Jag står för admin och allt kring sidan medan Goran står för spelförslagen. Jag har även två nära vänner som kommer aktiveras som experter när sidan är klar. Båda har mångårig kunskap om spelmarknaden. En av dem jobbar fortfarande inom den. Goran tar med sig ett par av sina vänner. Sidan kommer ha mellan 3-7 experter.

 

Konceptet är gjort så att du som betalande medlem har en vinstgaranti.

 

Du betalar en summa för att på spelförslag, abbonemanget gäller fram tills experten i fråga uppfyllt sitt kvot dvs tills han/hon kommit upp i +100 units. Har du ex 300 per unit kommer ett abb gälla tills du kommit upp till 30.000 inspelade sek.

 

Som det är just nu på marknaden hos många som har mailingslistor eller paysiter (egen erfarnhet då jag har abb hos 6 stycken aktörer) gäller garantin för en vinstmånad. Har man negativt resultat blir kommande månad gratis.

 

Här är det en klar utfallsbild. Ifall man börjat dåligt en månad med negativ status tenderar det att urarta med påtvingade spelförslag utan som motiveringar i hopp om att vända det till plus. Har man stikt MM så blir det oseriöst att rygga allt.

 

Sidan vänder sig till den person som anser sig vara seriös spelare med en stor bankrulle. 250-300 kr per unit.

Åtkomsten till sidan är limiterad för att odds som finns i spelförslagen inte skall bli sönderslashade.

 

När sidan är helt klar kommer det finnas dagliga gratis spelförslag samt enstaka spelförslag som man kan köpas även för de som inte har en stor bankrulle samt för de som klassar sig självt som hobby spelare.

 

För att köpa "lösrekar" måste man inhandla credits. 1 cred = 1€

 

Köper man rekar som det satsas 6-7 units i har man refund ifall det spelet inte sitter. 10 credits kostar ett sådant spelförslag man får 25% tillbaks av de 10 credits som spelförslaget har kostat.

 

8-9 units spelförslagen kostar 20 credits, vid negativt utfall får man 50% tillbaks dvs 10 credits.

 

10 och 15 units spel kostar 50 credits. Vid negativt utfall får man alla 50 credits tillbaks. Hoppas du fått en klar bild hur credits systemet är upplagt.

 

Vill ni veta mer kan ni kontakta mig via: 090115@googlemail.com

 

mvh

Sebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick länken skickad till mig. Ifall inte den info som jag skrivit om sidan nedanför och dess koncept räcker kan ni få mer detaljerad info av mig på 090115@googlemail.com

 

Projektet påbörjades i höstas med ett unikt koncept som enligt mig är banbrytande.

 

Jag var själv betalande medlem hos propunters när jag fick nys om att Goran hade en mailinglista. Tog kontakt och blev medlem på hans lista som var avsedd för en liten skara och endast för de med större insaster.

 

Det var mest fotbollrekar(asianhcp) från start. När säsongen för basket,handboll och de övriga sporterna kom igång blev hans portfölj variationsrik. Det uppstod ett problem med mailutskick. Goran kom då med ett förslag om att göra en enkel sida för detta ändamål.

 

Då kontaktade jag honom, ett samarbete uppstod. Jag står för admin och allt kring sidan medan Goran står för spelförslagen. Jag har även två nära vänner som kommer aktiveras som experter när sidan är klar. Båda har mångårig kunskap om spelmarknaden. En av dem jobbar fortfarande inom den. Goran tar med sig ett par av sina vänner. Sidan kommer ha mellan 3-7 experter.

 

Konceptet är gjort så att du som betalande medlem har en vinstgaranti.

 

Du betalar en summa för att på spelförslag, abbonemanget gäller fram tills experten i fråga uppfyllt sitt kvot dvs tills han/hon kommit upp i +100 units. Har du ex 300 per unit kommer ett abb gälla tills du kommit upp till 30.000 inspelade sek.

 

Som det är just nu på marknaden hos många som har mailingslistor eller paysiter (egen erfarnhet då jag har abb hos 6 stycken aktörer) gäller garantin för en vinstmånad. Har man negativt resultat blir kommande månad gratis.

 

Här är det en klar utfallsbild. Ifall man börjat dåligt en månad med negativ status tenderar det att urarta med påtvingade spelförslag utan som motiveringar i hopp om att vända det till plus. Har man stikt MM så blir det oseriöst att rygga allt.

 

Sidan vänder sig till den person som anser sig vara seriös spelare med en stor bankrulle. 250-300 kr per unit.

Åtkomsten till sidan är limiterad för att odds som finns i spelförslagen inte skall bli sönderslashade.

 

När sidan är helt klar kommer det finnas dagliga gratis spelförslag samt enstaka spelförslag som man kan köpas även för de som inte har en stor bankrulle samt för de som klassar sig självt som hobby spelare.

 

För att köpa "lösrekar" måste man inhandla credits. 1 cred = 1€

 

Köper man rekar som det satsas 6-7 units i har man refund ifall det spelet inte sitter. 10 credits kostar ett sådant spelförslag man får 25% tillbaks av de 10 credits som spelförslaget har kostat.

 

8-9 units spelförslagen kostar 20 credits, vid negativt utfall får man 50% tillbaks dvs 10 credits.

 

10 och 15 units spel kostar 50 credits. Vid negativt utfall får man alla 50 credits tillbaks. Hoppas du fått en klar bild hur credits systemet är upplagt.

 

Vill ni veta mer kan ni kontakta mig via: 090115@googlemail.com

 

mvh

Sebbe

 

Hur gick det för folk som va med i Gorans tidigare projekt Maxspel???

Fick de tillbaka sina pengar tillslut???

Vad hände med det andra Goranprojektet tipsnytt????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Björn, du kan höra av dig på 090115@googlemail.com så besvarar jag dina frågor. Vill inte föra en dialog rörande onlinehunters på ett annat forum.

 

mvh

 

Är det exempelvis fölande citat som ni ogärna diskuterar på ett forum?

 

"Hur gick det för folk som va med i Gorans tidigare projekt Maxspel???

Fick de tillbaka sina pengar tillslut???

Vad hände med det andra Goranprojektet tipsnytt????"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det för folk som va med i Gorans tidigare projekt Maxspel???

Fick de tillbaka sina pengar tillslut???

Vad hände med det andra Goranprojektet tipsnytt????

 

Jag var med på maxspel.

Goran insjuknade 2005, Tipsnytt såldes till Martin Kneif.

 

Har du fler frågor får du höra av dig på 090115@googlemail.com

Vill inte föra en dialog rörande onlinehunters på ett annat forum.

 

Jag är stolt att ha Goran i det expert team som kommer representera Onlinehunters. Finns ingen som har spelat in så mycket pengar offentligt.

Jag var själv aktiv på Spelombudsmannen innan jag hittade till Tipsnytt.

 

Då var det en fröjd att följa spelförslagen från sidorna och forumen. Nu finns det ingen seriös sida som tillhandahåller bra service.spelförslag och kunskap kring spel enligt mig. Alla duktiga rekarna har antigen blivit uppsnappade av spelbolagen eller dragit sig tillbaks till stängda forum.

 

Darför blir onlinehunters unikt på sitt sätt. Bra koncept, få medlemmar och spelexperter som är dokumenterade vinnare. Sidan är avsedd för dig som spelar mer seriöst. Det kommer även finnas gratis spelförslag för hobbyspelare.

 

Skriver det en gång till :-D frågor besvaras på:

090115@googlemail.com

 

mvh

Sebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det exempelvis fölande citat som ni ogärna diskuterar på ett forum?

 

"Hur gick det för folk som va med i Gorans tidigare projekt Maxspel???

Fick de tillbaka sina pengar tillslut???

Vad hände med det andra Goranprojektet tipsnytt????"

 

Det finns inga NI.

Jag har besvarat sokrates frågor. På forum finns det alltid skadeglädje avundsjuka och folk som försöker göra sig lustiga på annans bekostnad, utan att vara insatt. Det är alltid EN sida som gör sig hörd.

 

Att hamna i diskussioner rörande andra saker är inte min avdelning. Har följt allt som har hänt på spelombudsmannen,tipsnytt och allomspel. Var själv med i olika pajkasningar på den tiden innan jag insåg att det bästa är att ta det bästa från varje sida och försöka göra sig pengar på andras expertis.

 

mvh

Sebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På forum finns det alltid skadeglädje avundsjuka och folk som försöker göra sig lustiga på annans bekostnad, utan att vara insatt.

 

mvh

Sebbe

 

Jo jag va oxå med på maxspel, klev av tidigt och fick pengarna, däremot så va det ju en massa snack senare om hur det va svårt att få ut sina pengar därav frågan. Goran e absolut en riktig haj på sportsbettingl,synd bara att han på tipsnytt-tiden höll på att trolla med massa nick som gick in och hylla hans egna spel när det gick bra och att han aldrig kan ta kritik utan folk kastades ju ut till höger och vänster därifrån så fort de öppnade munnen om något negativt som att det kanske inte va en fixad match som man skulle sätta hus och hem på. :D

 

Önskar er lycka till med erat nya projekt att sälja rekar. Hade jag fortfarande hållt på med sportsbetting hade jag kanske varit kund hos er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var med på maxspel.

Goran insjuknade 2005, Tipsnytt såldes till Martin Kneif.

 

Då e de la bara att kötta in 100 k på siten och hålla tummarna för att Goran inte drar på sej en förkylning...

 

 

Sidan är inte beroende av Goran, jag har 3-4 experter till i teamet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Önskar er lycka till med erat nya projekt att sälja rekar. Hade jag fortfarande hållt på med sportsbetting hade jag kanske varit kund hos er.

 

Enskilda rekar är endast för de som inte är innehavare av en portfölj. Det är en extended service som tillhandahålls.

 

mvh

Sebbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Goran som ligger bakom sidan va jag fattat, Han har en erfarenhet i branschen på 20år..

 

Taskig koll på va enstaka spelförslag brukar kosta...

Själv använder jag mig av hans portfölj där jag får alla hans spelförslag.

 

Ska du ha Gorans portföj så är ett minimum per unit en 250-300spänn kanske, å då hamnar det lite i en annan dager. men han e grym hur som hans flesta spel ligger på basket och Volleyboll, lite fotboll även..

De andra rekarna på siten har jag sämre koll på...

 

va kostar hans portfölj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Jo jag va oxå med på maxspel, klev av tidigt och fick pengarna, däremot så va det ju en massa snack senare om hur det va svårt att få ut sina pengar därav frågan. Goran e absolut en riktig haj på sportsbettingl,synd bara att han på tipsnytt-tiden höll på att trolla med massa nick som gick in och hylla hans egna spel när det gick bra och att han aldrig kan ta kritik utan folk kastades ju ut till höger och vänster därifrån så fort de öppnade munnen om något negativt som att det kanske inte va en fixad match som man skulle sätta hus och hem på. :D

 

Önskar er lycka till med erat nya projekt att sälja rekar. Hade jag fortfarande hållt på med sportsbetting hade jag kanske varit kund hos er.

 

Jag kan berätta att jag själv än idag inte har fått ut mina pengar från Maxspel.com. Jag har blivit lovad mina pengar ett x antal gånger av Goran men jag har fortfarande inte sett röken av dem. Jag vet att Goran är otroligt duktigt på sportsbetting men med mina erfarenheter ovan så skulle jag ej rekommendera Onlinhunters.net.

Om jag emot alla odds skulle få ut mina pengar så skriver jag det här sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...