Gå till innehåll

PlayCherry/Bwin Scandinavian Poker Cruise 3 april 2009


Wiseguy

Recommended Posts

(Om man säger "string bet", räknas det som ett string bet, eller som en raise?)

 

Ett string bet är när du lägger in marker mer än en gång i samma satsning, något som inte är tillåtet.

 

§7.1 Stringbet är ej tillåtet, all betande skall vara tydligt och i en rörelse. Det finns ETT undantag: Om spelaren FÖRST tydligt säger raise, SEDAN lägger lika mycket som synen kostar, så har han rätt att gå tillbaks EN gång till stacken för att hämta höjningen.

En stringbet räknas som syn och ingenting annat om någon agerat innan, alternativt en bet på det "första beloppet" som spelaren satsade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som vill styra upp resa från GBG?

 

Jag åker x2000 ner som går 625 eller nåt sånt, går inte att avboka heller så blir det ner iaf. Du kan ju haka det om du är sugen, fast du kanske hade tänkt dig bil? Är isf intresserad av hemvägen om du eller nån annan kör ner. Har tyvärr inget körkört men vi gör obv lämplig bensinprisdeal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag åker x2000 ner som går 625 eller nåt sånt, går inte att avboka heller så blir det ner iaf. Du kan ju haka det om du är sugen, fast du kanske hade tänkt dig bil? Är isf intresserad av hemvägen om du eller nån annan kör ner. Har tyvärr inget körkört men vi gör obv lämplig bensinprisdeal.

Okej, tåg ner blir det nog om jag inte får tag på medresenärer, inte så sugen på att köra själv. Är just hemresan som är viktig. GAIS har ju premiär. :-)

 

Kanske tar egen bil ändå, isåfall kan du självklart hänga med hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tåg ner blir det nog om jag inte får tag på medresenärer, inte så sugen på att köra själv. Är just hemresan som är viktig. GAIS har ju premiär. :-)

 

Kanske tar egen bil ändå, isåfall kan du självklart hänga med hem.

 

lol, GAI(K)S :) Blåvitt spelar inte förrän måndagen så lugnt där!

 

Hur gammal e du? Tar du samma tåg så kom gärna fram å hälsa, kommer nog nätslaska lite på tåget så du lär hitta mig. Ses väl :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...