Gå till innehåll

Nytt svenskt proffs?


adamovic8

Recommended Posts

Jag lirade PLO med red pro Johan Storåkers häromdan.

 

Reraisade honom pre och bettade en stor commitande bet på floppen.

 

Han frågade "did you have it MadBad"?

Jag Svarade" I don't remember Johan"

 

Jasg bluffade mästaren och kom undan med det. Jävlar va ja kände mej som Mike i Rounders efteråt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ett nytt svenskt proffs?"

 

Inte för att märka ord men, man blir väl inte proffs helt plötsligt bara för att man får ett sponsorkontrakt? Det är väl inte direkt något som händer över en natt?

 

Inte för att märka meningar, men alla vet att Storåkers redan är proffs, TS tror inte han blev proffs heller bara för han anslöt sig till Full Tilt. Utan menar givetvis att Full Tilt nu rekryterat ännu ett proffs. Du trodde alltså att TS trodde att Full Tilt rekryterat en nybörjare som iom rekryteringen blev ett proffs? Wp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att märka meningar, men alla vet att Storåkers redan är proffs, TS tror inte han blev proffs heller bara för han anslöt sig till Full Tilt. Utan menar givetvis att Full Tilt nu rekryterat ännu ett proffs. Du trodde alltså att TS trodde att Full Tilt rekryterat en nybörjare som iom rekryteringen blev ett proffs? Wp.

 

Inte för att märka inlägg, men det var precis det jag ifrågasatte, alltså att TS trodde Full Tilt rekryterat en nybörjare, inte tvärtom. Du tolkade alltså mitt inlägg helt fel och sen tror du att alla vet att Storåkers redan är ett proffs? Isåfall måste jag säga att du är ganska så insnöad i pokervärlden, eller så får du helt enkelt kolla över din egen meningsbyggnad innan du försöker "attackera" någon annan. GG.

 

 

Ja, jag älskar att dumargumentera. hej.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirade PLO med red pro Johan Storåkers häromdan.

 

Reraisade honom pre och bettade en stor commitande bet på floppen.

 

Han frågade "did you have it MadBad"?

Jag Svarade" I don't remember Johan"

 

Jasg bluffade mästaren och kom undan med det. Jävlar va ja kände mej som Mike i Rounders efteråt..

 

Får man fråga vilka stakes ni körde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att märka inlägg, men det var precis det jag ifrågasatte, alltså att TS trodde Full Tilt rekryterat en nybörjare, inte tvärtom. Du tolkade alltså mitt inlägg helt fel och sen tror du att alla vet att Storåkers redan är ett proffs? Isåfall måste jag säga att du är ganska så insnöad i pokervärlden, eller så får du helt enkelt kolla över din egen meningsbyggnad innan du försöker "attackera" någon annan. GG.

 

 

Ja, jag älskar att dumargumentera. hej.:lol:

 

Annars kunde man kanske tänka att du kunde göra någon slags faktakoll i ämnet innan du gör ett knippe antaganden. Johan Storåkers tillhör väl ändå den skara livsproffs som är känd utanför landet lagom bäst. Sen kanske distinktionen "proffs" diskuteras men ja, han är proffs sen long time!

Tror att väldigt få utanför pokersfären har någon som helst koll på vilka som är eller har varit proffs inom pokern och ett rimligt antagande är väl ändå att de som postar flitigt på ett pokerforum har någorlunda koll på branschen.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...