Gå till innehåll

Paf-Sviten Deepstack cruise 17 april 2009


PAF-Mattias

Recommended Posts

Äntligen dags för Paf/Sviten Deepstack Cruise 2!

 

 

n564361768_1199684_1651.jpg

 

Paf/Sviten Deepstack Cruises är ett pokerkoncept på sjön med mycket marker i spel och långsammare struktur för att ni ska kunna njuta, ha roligt och känna glädjen i det fantastiska spelet poker! Den första kryssen som gick av stapeln den 13 december i fjol blev mycket lyckad med idel glada miner och härlig stämning.

 

n564361768_1199689_1274.jpg

 

Nu är det alltså dags för del två. Fredagen den 17 april klockan 19.30 lämnar Silja Galaxy Värtahamnen för en kryssning med poker och festligheter. Återkomsten till hamnen är beräknad till 18.15 den 18 april.

Förra gången denna kryss gick av stapeln var det fullbokat långt innan avgång, så boka i tid för att inte missa denna händelse.

 

Eftersom deltagarantalet i turneringen är begränsat till 100 personer är det först till kvarn som gäller.

 

n564361768_1199696_2783.jpg

 

Så här köper du din plats till turneringen:

 

1. Betala inköpet på €330 direkt i klienten i Diamondnätverket på paf.com. Du hittar turneringen ”Paf-Sviten Cruise” i klienten. Sista anmälningsdag är den 8 april

2. Du måste själv boka och betala din resa hos Silja Line

 

I priset 547 SEK ingår resa, del i E-hytt (uppgraderingsbar) och middagskupong (värde 307 SEK) som fungerar på alla restauranger ombord.

Ring 08-666 33 33 och uppge kod Poker och turnering vid bokningen.

 

Du kan även boka plats för enbart sidospel (cash games och sit&go), då använder du samma bokningskod Poker och uppger sidospel vid bokningen. Vi har ett begränsat antal platser som vi släpper enbart för sidospel.

 

n564361768_1199692_1914.jpg

 

OBS! Åldersgränsen för att delta i pokern är 18 år, detta gäller enbart vid bokning med koden Poker. Endast personer som bokat med koden poker har tillträde till spellokalen.

 

Information om satelliter till denna pokerkryssning finns i PAFs-sajttråd

 

Följ med på en riktig pokerkryssning som den ska spelas!

 

Mer information finns även på pokerkryssningar.com

Har ni frågor så är ni välkomna att maila anders.bengtsson@pokericons.com.

 

Mvh

 

Sviten Social Club och Paf

 

Grattis till Martin "Franke" von Zweigbergk som vann den senaste Paf/Sviten Deepstack Cruises.

Naturligtvis sätter vi en hemlig bounty på Franke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäkla märkligt, vann min plats till kvällen Paf-Sviten Final Satellite i fredags, ändå är jag inte med när jag loggade in kl 20.00. Hur kommer detta sig?

En aning irriterad

 

Hej, det låter märkligt. Jag ska kolla upp detta. Kan du PM'a mig ditt nick på Paf?

 

Kanske är blind men kunde inte hitta det.. när avgår båten och när kommer vi hem till Stockholm igen?

 

Båten avgår klockan 19.30 med incheckning från 17.00 till 18.45. Vi landar vid kajen på lördagen den 18 april kl. 18.15. All info finns på www.pokerkryssningar.com

 

Vi ses på sjön

 

Bengan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäkla märkligt, vann min plats till kvällen Paf-Sviten Final Satellite i fredags, ändå är jag inte med när jag loggade in kl 20.00. Hur kommer detta sig?

En aning irriterad

 

Hej Rosjon.

 

Jag tog en koll på ditt konto och du har mycket riktigt din biljett till onlinefinalen kvar ännu. När man vinner ett kval vinner man alltså en biljett till nästa steg, i ditt fall till $50+4-final. Vi har dock inte begränsat det till att vara just den nästa finalen utan det väljer du själv. När du är inne i klienten så går du helt enkelt till Paf-Sviten Final Satellite och reggar dig med din biljett, du borde ha en blå pil i turneringslobbyn för just den turneringen.

 

Hoppas detta besvarade de frågor som du hade.

 

Fridens Liljor

 

Rickard

Online Manager paf.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Rosjon.

 

Jag tog en koll på ditt konto och du har mycket riktigt din biljett till onlinefinalen kvar ännu. När man vinner ett kval vinner man alltså en biljett till nästa steg, i ditt fall till $50+4-final. Vi har dock inte begränsat det till att vara just den nästa finalen utan det väljer du själv. När du är inne i klienten så går du helt enkelt till Paf-Sviten Final Satellite och reggar dig med din biljett, du borde ha en blå pil i turneringslobbyn för just den turneringen.

 

Hoppas detta besvarade de frågor som du hade.

 

Fridens Liljor

 

Rickard

Online Manager paf.com

 

Hittade ingenstans jag kunde använda mig av en biljett igår, så jag fick köpa in mig kontant. Var någonstans anger jag att jag ska använda en biljett istället för cash?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ingenstans jag kunde använda mig av en biljett igår, så jag fick köpa in mig kontant. Var någonstans anger jag att jag ska använda en biljett istället för cash?

 

Har du en blå pil framför så har du biljett. Den anges då direkt, alltså om du vill betala med biljett eller rena pengar. Jag har inte just nu tillgång till programmen så jag kan kolla med jag kollar upp så snart jag kan och återkommer via mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en blå pil framför så har du biljett. Den anges då direkt, alltså om du vill betala med biljett eller rena pengar. Jag har inte just nu tillgång till programmen så jag kan kolla med jag kollar upp så snart jag kan och återkommer via mail.

 

När dyker turneringen upp så man kan kolla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
hur många platser kvar?

 

Det finna ca 40 platser kvar till turneringen så boka nu för att inte missa en plats som många gjorde förra gången....

 

Det kommer garanterat bli smockfullt och vi kan inte ta mer än 100 så först till kvarn!

 

http://www.pokerkryssningar.com för mer info.

 

Mvh

 

Lars Kollind

 

Poker Icons AB

 

http://www.pokericons.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OBS! Åldersgränsen för att delta i pokern är 18 år, detta gäller enbart vid bokning med koden Poker. Endast personer som bokat med koden poker har tillträde till spellokalen.

 

Så var det väl förra året också?

 

Men då var de väldigt dryga vakterna framme och stoppade en pga man inte var över 20 år. Jag kom in pga jag hade köpt in mig i turneringen och fanns med på deltagarlistan.

 

Men resten da?

 

Vore kul ifall ni kunde garrantera att liknande inte händer.

 

Det var väldigt kul sist men synd att vakterna var så dryga.

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var det väl förra året också?

 

Men då var de väldigt dryga vakterna framme och stoppade en pga man inte var över 20 år. Jag kom in pga jag hade köpt in mig i turneringen och fanns med på deltagarlistan.

 

Men resten da?

 

Vore kul ifall ni kunde garrantera att liknande inte händer.

 

Det var väldigt kul sist men synd att vakterna var så dryga.

 

GL!

 

Vi är självklart väldigt besvikna på vakternas beteende förra gången, detta har dock ordnats och vi och Silja Line kommer hårdbevaka detta denna gång för att undvika samma problem igen.

 

Så du kan lugnt boka med koden enligt ovan instruktioner, om du mot förmodan inte känner dig säker kan du mejla oss namnlista på alla dina vänner och du själv som har bokat och är under 20 år gamla så ska jag personligen se till att ni kommer med på listan och på båten.

 

Mejla till info@pokericons.com, märk mejlet "Paf/Sviten Deepstack"

 

Hoppas vi ses på båten!

 

Mvh

 

Lars Kollind

 

Poker Icons

http://www.pokericons.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Paf har nu öppnat för möjligheten att boka Paf/Sviten Deepstack platser via bankkonto eller plusgiro!

 

Detta för att förenkla för Er så mycket som möjligt, nedan har ni all info på hur detta går till:

 

1. Missa inte denna chans, logga in eller spring till en bank/post nu!

2. Skriv ditt namn i meddelanderutan

3. Betala in på nedan angivna konto (3500:-)

4. Boka din resa via Silja - http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/pafPoker.htm Glöm inte koden "POKER"

5. Ladda inför din roligaste pokerkryssning på länge :)

6. Spela, festa och ha kul den 17 april med oss!!

 

Sverige: Plusgiro 786096-8, PAF

Finland: Nordea 203238-5706, PAF

 

Är ni flera som vill göra en gruppbokning kan ni mejla till jonas.uebel@pokericons.com

 

Är ni osäkra på något annat är ni välkomna att mejla på info@pokericons.com, vi svarar snabbare än ni kan ana

 

2339_57137286874_611746874_1867917_7356_n.jpg

 

Ses på båten!

 

Mvh

 

Paf/Sviten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer strukturen för helgens turnering.

 

Vi reserverar oss för eventuella ändringar.

 

Period Lilla Blind Stora Blind Ante

25 25 50 0

25 50 100 0

25 75 150 0

25 100 200 0

15 paus

25 100 200 25

25 150 300 25

25 200 400 50

25 300 600 50

15 paus chip up

30 400 800 100

30 500 1000 100

30 600 1200 200

30 800 1600 200

30 1000 2000 300

Dag 2

30 1200 2400 300

30 1500 3000 400

30 2000 4000 400

30 2500 5000 500

15 paus

30 3000 6000 600

30 4000 8000 800

30 5000 10000 1000

30 6000 12000 1000

30 8000 16000 1500

30 10000 20000 2000

 

 

Vi ses på sjön!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...