Gå till innehåll

LÄNK: BillFillMaff.com


Krissan

Recommended Posts

Hilarious!! Underbara filmer, visste man inte att the real Phil snart är 40 år skulle man kunna tro att det var han! Säkert att det inte är han och att han gjorde dessa filmer för 15 år sedan?? lol

 

Lite lustigt dock att de inte bemödar sig med att verkligen dela två 2:or till killen som drog ut bills topset med ett underpair. Brädan ligger K8322, Bill visar pocket KK, killen "vinner" på fyrtal och lägger upp AT tror jag. Onödigt att anmärka på?, självklart, men varför göra så?? Sen om man kollar den andra filmen så kan man se att det står "10A BEST" skrivet med tusch inuti Bills hand, samband????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Problemet är ju att ingen parodi kan överträffa hur riktiga Phil Hellmuth beter sig. Någon annan som har sett finalen i National Heads-up championship? Herre Gud vad jag skrattade när jag såg den, trodde aldrig jag skulle se något mer hysteriskt än WSOP Invitational freerollen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som har sett finalen i National Heads-up championship? Herre Gud vad jag skrattade när jag såg den, trodde aldrig jag skulle se något mer hysteriskt än WSOP Invitational freerollen...

 

LOL!

"Its wired you see one card knock a guy out.."

 

När han ramlar ner på golvet och det blir repris 3 gånger i slowmotion :lol: Man bara visste att batbeat är på gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är ju att ingen parodi kan överträffa hur riktiga Phil Hellmuth beter sig. Någon annan som har sett finalen i National Heads-up championship? Herre Gud vad jag skrattade när jag såg den, trodde aldrig jag skulle se något mer hysteriskt än WSOP Invitational freerollen...

 

Jag såg den tidigare idag. Länge sen jag skrattade så mycket när jag kollade poker som när Phil ballade ut fullständigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det roliga i National HU-turneringen är väl ändå Phils kommentar:

 

"That's why I'm the best player in the world, even the great players give their chips to me, at least they try to."

 

Efter tuneringens utdragning. Gillade den skarpt, mest kanske för att det var fyndigt sagt och att det inte var allt för långt ifrån sanningen.

 

Enda som konkurrerar med den är väl "Jesus heals another crippled", när Chris Ferguson synar en shortstacks all in i förra årets WSOP och förlorar (nån av deltävlignarna ominns vilken)

 

Angående Bill Fillmaff så tycker jag att avsnitt 3 och 5 var ganska kassa, men kommer fortsätta se alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...