Gå till innehåll

Rosenrot...


Machmalo

Recommended Posts

Det fanns en intressant guarana tråd som tog upp diverse substaner för att öka koncentraionen och bli pigg vid pokerspel, den togs tyvärr bort :cry:

 

Iaf, någon skrev att rosenrot fungerar bra. Blev intresserad av att pröva detta, någon som har provat och har något speciellt rosenrotspreparat att rekommendera???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev också sugen på att testa detta preparat. Efter att ha läst lite om rosenrot så verkar det vara hur bra som helst. Verkar ju inte ha några biverkningar och bara positiva egenskaper. Nästan för bra för att vara sant.

Jag tänkte nog inte använda substansen för ökat spelande utan för andra ändamål. Spelar gör man nog tillräckligt redan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra kost, träning och sömn är nog nöten som sagts tidigare.

 

Testade Gerimax (tror den hette så, åtminstone i närheten) från någon hälsokostaffär. Ska vara vitaminer, mineraler + annat uppiggande. Testade under perioder när det var mycket i skolan inför tentaperioderna. Möjligen blev man lite piggare. Framförallt märkte jag hur trött jag blev när kuren var slut...

 

Bäst är nog att sluta leta genvägar... Trist men sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom detta på inget sätt handlar om poker så flyttas tråden.

 

Sen så håller jag totalt med Mr.Lajban: Det finns ingen genväg till att bli pigg och kry i längden. Det enda som gäller är rätt kost och motion. Att försöka ta genvägar försvagar bara kroppen i längden och leder till klart mer nackdelar än de korta fördelarna man kan få för sig att det ger.

 

Kolla bara på Stu Ungar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När tillochmed Food and Drug Administration tycker NEJ till det så tycker jag nog att det vore vara en jäkligt dum grej att testa.

 

It has recently come to our attention that some older batches of Venom Hyperdrive 3.0™ might have been contaminated with trace elements of a drug called Sibutramine. While it is the company's opinion that the trace amounts of Sibutramine are not harmful to healthy individuals, in an abundance of caution, ALR Industries has issued a recall of the product. Please note that this recall pertains only to the old Venom Hyperdrive 3.0™, and not the new Hyperdrive 3.0+™ as all current and new batches have tested clean.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fanns en intressant guarana tråd som tog upp diverse substaner för att öka koncentraionen och bli pigg vid pokerspel, den togs tyvärr bort :cry:

 

Iaf, någon skrev att rosenrot fungerar bra. Blev intresserad av att pröva detta, någon som har provat och har något speciellt rosenrotspreparat att rekommendera???

 

Kan nån mod vara så god och förklara VARFÖR min tråd tas bort? Ja ställde en fråga och vile ha svar. Vad är det frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Effekt har det väl, sen är det olika från person till person. Märker själv en lättare piggnadskänsla, men är väl ingen bra idé att knappra varje dag resten av livet kanske, ger det något tar det något. Testa nåt välkänt varumärke. Friggs som gör alla möjliga tillskott som finns bl.a på Ica gav mig den sjukaste huvudvärken någonsin. Likaså när jag tog deras multivitamintillskott för ca 10-12 år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Har nu testat produkten i flytande form. Visst fan känner man en skillnad.

Man blir piggare och mer sugen på fysik aktivitet.

 

Men man ska nog inte överdosera som någon föreslog i den gamla tråden. Jag tror nästan den rekommenderade dosen är för stark.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...