Gå till innehåll

€500 Poker.se Freeroll på High5Action


H5Koffe

Recommended Posts

Tack för igår..slutade 13-14 nånting...fick 10€,det e skitsamma, Ville bara tacka alla lirare härinne, eftersom det är 1:a ggn jag lirar här och är nybliven medlem....blev mycket positivt överraskad, över att flertalet gick "in för att lira" och inte bara lira lotto, och slappäven många av dessa allinidioter, som finns på bla 24h (tänker då på frirullarna)...Heders till Er..:lol:;-)

 

Sedan är det ju en annansak att jag tror aldrig jag fått så genomgående dåliga kort under en turre..gjordeväl inte såmkt medansblindsen valåga ..men när debörjade klättra uppåt och man fortfarande får 7,2o..9,3o..j,2o..8,2o..och iövrigt mest crap...såfunderade man ju allvarligt påatt slänga inskiten..och gå därifrån.....eller så kan man se det från en annan aspekt...att det va jävligt lättlirat..eftersom det var bara att folda hela tiden..(Foldknappen =utsliten vid det här laget)..;-) ...eller e det så kanske att man kan kalla sig jävligt Tight, som lirare...:roll: :roll: ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...