Gå till innehåll

PayNoRake?


barin

Recommended Posts

Någon som lirat här och vet hur det är?

 

Har inte spelat där men chattade med deras support och frågade om trafiken där på 0,25-0,5, - 1-2. Enligt supporten fanns det bra action. Laddade ner klienten för att kolla om det stämde, men var riktig usel trafik.

 

Tror inte det ligger inom EU heller så antar att man blir skattepliktig också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Väldigt lång efter men hoppas någon läser detta inlägg iaf. Joina definitivt inte denna sida, om ni inte har tid att vänta upp till en månad per withdrawal av pengar. Jag har väntat i 3 veckor nu och vet att de snabbaste jag varit med om är 10 dagar, och jag har gjort rätt många withs. Även fast dom sjävla säger att det ska ta 72 timmar. Får även höra flertalet gånger att "It will come to you within 24 H", 3 dagar i rad...

 

I princip ingen trafik, körs på kvällarna igång 1,5/3 2/4 sällan 3/6 bord, max några stycken. Under de nivåerna är de dock rätt mkt. Många spelare är helt crazy så rätt lätt att tjäna om man orkar vänta på kort och använder notes bra. Sen är ju rake backen bra men svårt att nöta när de är så få höga bord.

 

Så regga er inte, jädra skitsida...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder man neteller så går in och utbetalningar smidigt.

Jag lämnade dock sidan pga usel spelklient och dålig trafik.

 

Jag använder också neteller. Har aldrig gått "smidigt". Och ja klienten är också värdelös, ändrar man den från standard size så lägger den av efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...