Gå till innehåll

Hans Eskilsson rasar igen..


killerwolf

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vet inte om man kan klassa det som "back så in i helvete" men det är inget fint resultat, väldigt långt i från faktiskt.

 

Drygt en miljon SEK back över tre år utan att ens ha tagit med kringkostnader eller WSOPär inte mkt att hänga i granen.

 

Är då inte Eskilsson själv en av dem som spelar alldeles för högt i förhållande till kompetens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat från artikeln:

Har man lyckats tjäna ihop en summa på ett par miljoner kronor så är det inte värt att riskera de två miljonerna för att de ska bli fyra.

 

Och då är det inte värt att riskera en miljon för att det ska bli två osv...

 

Detta är samma sak som de som ser en graf där någon vunnit massa till hand x och sedan förlorat allt och säger "Varför slutade du inte vid hand x?".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Han och brolin kan båda två ge uppp de var usla sportsmän och pga deras sk kändisska fått sponsorer men har nån av dem presterat bra inom okern så de förtjänar spons?

de kan båda två lägga ner

 

Och vad var det den blekfetta brolin sa att han vllle nå finalbordet PCA okej vill inte alla det??? Vlken komentar!!!

 

Brolin e fet ja, Brolin e medioker pokerspelare ja. Dock är han en gång vald som spelare i världens bästa 11 i ett VM, bland det största man kan vara med om. Ganska svårt hacka ned på en sån person imo.

 

Har själv lirat mot eskilsson hu och blev förvånad hur usel han är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har egentligen noll koll på hur bra Eskilsson är men jag har fått intrycket att han är lugn och stabil. Sen är det ju bara löjligt att sitta och räkna på hur mycket plus han borde varit. Att dra av kost och logi är ju fjanteri också. Ska du dra av all kost och logi du har haft i livet för att du öht ska kunna använda din kropp till pokerspel?

 

Han ÄR ju plus, oavsett hur man räknar. Ja, han har frirullat, ja han har fått massor betalt men vem bryr sig? Eskil är plus, sen kan man ju sitta och fundera på att han "egentligen" är minus men det är väl kronor och ören på kontot som räknas om man nu tvunget ska mäta kuk?

 

För övrigt är Hasse definitivt en av de trevligaste människor jag någonsin mött (vill dock inte påstå att jag känner honom). Det är bra mycket mer creddigt, hur mycket plus eller minus han än är.

 

MVH

Jennez the bruntunga (men det kan inte hjälpas i det här fallet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst Durrr va ett kasst exempel..so what, unnar honom plats i media ändå..Hans kapacitet/resultat tycker jag har tagit upp alltför stor del i denna tråden..Hans attityd/Inställning gör ändå honom direkt till en bra representant i media för pokern samt han själv till en solid vinnare..

 

för övrigt känns inte antal ITM som nån bra värdemätare för en spelares kapacitet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...