Gå till innehåll

Crypto slås ihop med Boss


stenarn

Recommended Posts

Crypto hade iaf bra klient,rakeback och bonusar.

Boss Media har ju typ ingenting att erbjuda.

Både rakebacken och bonusarna är rena skämtet.

Dubbla raken jämfört med svenska spel och tom lägsta borden är ju överdrivet tajta.

 

Wrong.

 

RB.n är bland det högsta jag sett med rätt kontakter, och en jävla massa italienare, spanjorer, tyskar, turkar o dyl som stackar av jävligt light.

 

Dubbla rejken jfr med svs har typ alla sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spektakulärt dött jämfört med ett par år sedan är ju också Prima, de borde verkligen slå ihop sig med något.

 

Tanken är väl att de ska slås ihop med Ladbrokes. Men Ladbrokes tänkte väl ha någon Unibetlösning med egna bord på lägre nivåer. Men visst har det nätverket gått ner sig något fruktansvärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wrong.

 

RB.n är bland det högsta jag sett med rätt kontakter, och en jävla massa italienare, spanjorer, tyskar, turkar o dyl som stackar av jävligt light.

 

Dubbla rejken jfr med svs har typ alla sidor.

 

Med rätt kontakter ja...

Några opålitliga idioter som skickar PM och förmodligen inte betalar ut lär man inte svara på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med rätt kontakter ja...

Några opålitliga idioter som skickar PM och förmodligen inte betalar ut lär man inte svara på...

 

LOL, saken är ju den att det aldrig är de som skickar PM som betalar ut din bonus. Det är ju sidan själv som gör det, de agerar bara mellanhand och får några få procent av din vinst. Låter som att du antingen haft dåliga erfarenheter eller helt enkelt inte vet vad du snackar om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wrong.

 

RB.n är bland det högsta jag sett med rätt kontakter, och en jävla massa italienare, spanjorer, tyskar, turkar o dyl som stackar av jävligt light.

 

Dubbla rejken jfr med svs har typ alla sidor.

 

Jag håller med....

 

Spelen är så profitabla att man till och med kan stå ut med den fantastiskt usla mjukvaran.

 

Det finns många specialfunktioner. Tex att hela bordet blir sitting out. Eller att man helt sonika blir utslängd från vissa bord.

 

Men bra rb plus syd-européer gör det värt att spela där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...