Gå till innehåll

Uttag Stars -> Visa


Kometen85

Recommended Posts

Hej,

 

Ett uttag till VISA tar, precis som tidigare sagts här i tråden, 2-10 bankdagar. Det kan alltså ta upp till 10 bankdagar för pengarna att behandlas av din bank och synas på ditt kontoutdrag.

 

PokerStars drar inte av någon skatt på utbetalningar av vinster. Vi lämnar inte ut några kontrolluppgifter eller liknande till Skatteverket, eller till någon annan, dock så uppmanar vi alla våra kunder att efterfölja de skatteregler som gäller i de länder de befinner sig i.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Lånar tråden lite...

 

Kann någon hjälpa mig med hur man gör för att regga ett nytt visakort. Ha alltså bytt visa sen jag satte in pengar på stars. Och ja, jag har mailat supporten ett flertal gånger.

 

gör en insättning gissar jag. och har du inte fått svar från supporten har du mejlat fel adress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gör en insättning gissar jag. och har du inte fått svar från supporten har du mejlat fel adress.

 

 

Jo tänkte också det men vill helst slippa. Och har fått svar, bara de att de är massa nonsens hela tiden(typ som att det är taget ifrån mallar). Tänkte om någon visste hur man gör här, annars får jag väl undersöka vidare eller göra en insättning på 20 bucks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...