Gå till innehåll

Reload Bonus, 1000% upp till €2 000!


H5Koffe

Recommended Posts

1-28 februari erbjuder High5Action en Reload Bonus med 1000% upp till €2 000 på din insättning.

 

Använd koden "RELOADH5A" när ni gör er insättning och ni har sedan 30 dagar på er att tjäna in bonusen.

 

Utbetalningen sker 30 dagar efter er insättning och ni belönas med €10 per 100VIP.

 

Lycka till!:-D

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft ett litet B2B brejk. Är det VIP på sng och MTT? Får man bonus + nya VIP-klubbens (eller vad den nu kallades) förmåner?

 

Ja, VIP poäng delas även ut för deltagande i turneringar, 1VIP per €0.5 i turneringsavgift.

 

Dessa båda erbjudanden kombineras upp till en viss nivå, dvs. din totala cash back kan aldrig överstiga 50% av din rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man 4tablar NL25, ungefär hur många timmar måste man då lira per dag för att få ihop 20,000 VIP på 30 dagar? Är det ens möjligt?

 

20´000 VIP innebär som jag förstår det €10´000 i rake enligt det nya systemet. Jag skulle vilja påstå att det är omöjligt att rejka såmycket på 4 st NL25bord. Så många timmar kan du inte spela var dygn. '

 

/Efterr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20´000 VIP innebär som jag förstår det €10´000 i rake enligt det nya systemet. Jag skulle vilja påstå att det är omöjligt att rejka såmycket på 4 st NL25bord. Så många timmar kan du inte spela var dygn. '

 

/Efterr

 

Ok, tack för svaret. Om det nu skulle gå så innebär det ju ändå isåfall bara 20% i rakeback, låter ju knappast värt att försöka sig på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för svaret. Om det nu skulle gå så innebär det ju ändå isåfall bara 20% i rakeback, låter ju knappast värt att försöka sig på det.

 

Man kan ju köra med 30% flat rakeback + bonus.. 10vip/euro, samt vipshop för extra värde.. då blir det väl några extra procent men. Kanske missade något i ert resonemang

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...