Gå till innehåll

Monthly VIP Bonus!


H5Koffe

Recommended Posts

Från eran hemsida:

 

 

Är detta unikt för er eller gäller det hela B2B?

 

Det skin jag spelar på ger 1VIP/€0,4 i rake
Det är för hela B2B (tyvärr). Det stämmer att det i dagsläget är 1VIP/€0,4 i rake men som sagt så ska rakebacksystemet göras om i hela nätverket. Igen...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är för hela B2B (tyvärr). Det stämmer att det i dagsläget är 1VIP/€0,4 i rake men som sagt så ska rakebacksystemet göras om i hela nätverket. Igen...

 

Låter ju inget bra. Någon förbättring till det bättre vad gäller RB och bonusar har väl aldrig hänt i den här industrin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nivåerna motsvarar återbäring:

 

16000 3600 45,0%

9000 1800 40,0%

5000 875 35,0%

2000 300 30,0%

800 80 20,0%

300 25 16,7%

 

Marginalvipsen motsvarar återbäring

2000 450 45,0%

1000 200 40,0%

800 140 35,0%

500 75 30,0%

200 20 20,0%

100 5 10,0%

 

Sedan addar ni 2% för vip-poängens värde som turneringsinköp.

 

Edit:

Monthly VIP Bonus tillsammans med andra bonuserbjudanden aldrig kan överstiga 50% av din rake.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska jag läsa det där då?

Man ska spela in 100vip/mån för att få 10% weigth/contributed rakeback?

 

Stämmer det så är det ett till nätverk man tvingas lägga på noplaylistan.

 

Första steget i det tidigare VIP systemet "VIP Cash Back Gold" var 20% som man först uppnådde vid 1000 VIP.

 

Det blir alltså lättare att uppnå en låg cash back nivå med "Monthly VIP Bonus". :-D

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första steget i det tidigare VIP systemet "VIP Cash Back Gold" var 20% som man först uppnådde vid 1000 VIP.

 

Det blir alltså lättare att uppnå en låg cash back nivå med "Monthly VIP Bonus". :-D

 

Mvh,

 

Kalle

 

20% för 1000vip fanns ju ingen dumjävel som körde på sedan 24h gjorde om vip-systemet vid förra årsskiftet. Du kan ju inte jämföra det med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20% för 1000vip fanns ju ingen dumjävel som körde på sedan 24h gjorde om vip-systemet vid förra årsskiftet. Du kan ju inte jämföra det med det.

 

Jag jämför detta VIP system med vad som tidigare erbjudits på High5Action.

 

”Monthly VIP Bonus” leder till att det blir lättare att uppnå en tidig cash back nivå och därför är det givetvis positivt för de spelare som tidigare har haft svårt att uppnå detta med ”VIP Cash Back Gold”.

 

Om Entraction tidigare har erbjudit ett bättre VIP-system, vet jag dock ingenting om, eftersom det i sådana fall skedde före vår tid på nätverket.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag jämför detta VIP system med vad som tidigare erbjudits på High5Action.

 

”Monthly VIP Bonus” leder till att det blir lättare att uppnå en tidig cash back nivå och därför är det givetvis positivt för de spelare som tidigare har haft svårt att uppnå detta med ”VIP Cash Back Gold”.

 

Det som high5 har erbjudit var 30% RB med spelkrav på 50vip/mån.

 

Den deal du refererar till, 20%RB med spelkrav på minimum 1000vip var så sanslöst extremt dålig, så jag skulle bli väldigt förvånad om ni hade ens en enda spelare som spelade på eran sajt med den dealen i ryggen, om det ens fanns en enda på hela entraction.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
hur ser dealen ut för mig som nyreggade mig idag? 30% fast rakeback efter 50 vip per månad?!

 

Fick en insättningsbonus i ryggen nu. Vad krävs för att cleara den? =P

 

Det finns inga VIP-krav för Flat Rakeback, du kommer att få 30% även om din rake inte överstiger €1.

 

Alla våra bonusar motsvarar €1 per 10VIP.

 

Om du använt den bonus som ger 1000% upp till €5000 och till exempel har gjort en insättning på €50, så krävs det 5000VIP för att få ut det maximala bonusbeloppet på €500.

 

Även om du inte uppnår hela bonusbeloppet så kommer du efter 30 dagar att få ett utbetalt belopp på €1 per 10VIP.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Man kan fortfarande få 30% flat rakeback om man PM:ar dig väl?

Så om jag sätter in 50€ så får jag ju en 500€-bonus.

30 dagar på mig att klara den eller?

Om jag har 30% + bonus och den månaden rejkar 200€ så får jag 40€ för bonusen, (400 VIP inspelat) samt 60€ i rakeback. Totalt alltså 100€? Stämmer detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan fortfarande få 30% flat rakeback om man PM:ar dig väl?

Så om jag sätter in 50€ så får jag ju en 500€-bonus.

30 dagar på mig att klara den eller?

Om jag har 30% + bonus och den månaden rejkar 200€ så får jag 40€ för bonusen, (400 VIP inspelat) samt 60€ i rakeback. Totalt alltså 100€? Stämmer detta?

 

Ja, det stämmer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...