Gå till innehåll

Skaffa vip poäng snabbast


Glödlampan!

Recommended Posts

Hej! Jag är med i ett race och efter 3 dagar har jag 5200 vip vilket har inneburit en hel del spelade. Jag har en konkurrent som ligger på 3600 efter att ha haft dagarna ~950, ~950 och ~1700.

 

Hur får jag snabbst vip? Just nu spelar jag fixed limit (finns begränsad action där på b2b) och sngs.

 

Det jag funderade på är hur mycket vip får man per timme om man säg 6 tablar 1/2 nl? Tjänar man mer per timme på det än på sngs? Jag förstår att fixed är jävligt bra då man rejkar mycket men hur tycker ni jag skall göra?

 

Jag slår sngs, fixed flesta nivåer men nl slår jag förmodligen på bejbistakes.

 

Det här racet har fina vinster och är viktigt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag är med i ett race och efter 3 dagar har jag 5200 vip vilket har inneburit en hel del spelade. Jag har en konkurrent som ligger på 3600 efter att ha haft dagarna ~950, ~950 och ~1700.

 

Hur får jag snabbst vip? Just nu spelar jag fixed limit (finns begränsad action där på b2b) och sngs.

 

Det jag funderade på är hur mycket vip får man per timme om man säg 6 tablar 1/2 nl? Tjänar man mer per timme på det än på sngs? Jag förstår att fixed är jävligt bra då man rejkar mycket men hur tycker ni jag skall göra?

 

Jag slår sngs, fixed flesta nivåer men nl slår jag förmodligen på bejbistakes.

 

Det här racet har fina vinster och är viktigt för mig.

 

Multitabla H2H SnG på lämplig nivå, antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att jag har svårt att spela mer än 1 HU samtidigt men däremot kan jag spela flera ringgames åt gången. Jag sitter nu på en 13 tum laptop och kan därför bara spela 6-8 ringgames komfertabelt men jag har beställt en ny 16 tumare med full hd upplösning.

 

Vad får man mest av? Att grinda massa bord 2/4 NL eller grinda massa sngs 50-200?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att jag har svårt att spela mer än 1 HU samtidigt men däremot kan jag spela flera ringgames åt gången. Jag sitter nu på en 13 tum laptop och kan därför bara spela 6-8 ringgames komfertabelt men jag har beställt en ny 16 tumare med full hd upplösning.

 

Vad får man mest av? Att grinda massa bord 2/4 NL eller grinda massa sngs 50-200?

 

Jag vet inte hur läget är nu på B2B efter intåget av IQspelar osv, men förr var det så dålig action på €100> SNG så jag tror du tjänar mer på att köra NL400. Sen kan man undra om ett race verkligen ger så mkt mer än din vanliga highstakes FL?

 

Lycka till!

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur läget är nu på B2B efter intåget av IQspelar osv, men förr var det så dålig action på €100> SNG så jag tror du tjänar mer på att köra NL400. Sen kan man undra om ett race verkligen ger så mkt mer än din vanliga highstakes FL?

 

Lycka till!

 

Mvh

 

Tack så mycket! Sngs har ökat i trafik betydligt iaf på de bra tidenra på dygnet. 4500*5= 22500 euro + 12,5k usd package + cashback på 50% kommer ge mig rb > 100% dvs jag spelar gratis. Om jag går jämt upp på spelet (jag skall såklart vinna) så kommer jag dra in typ 500k sek i vinst utan egentlig risk. Jag spelar max 50/100 FL just nu på b2b och i ärlighetens namn så känns det mycket skönare och spela lite lgäre och nästan alltid vara favorit i alla games och känna att man verkligen har övertag. Dessutom är det inte så roligt längre att förlora en ny bmw på en dag =)

 

Man kan säga att jag har blivit mycket seriösare med pokern på sista tiden och kanske äntligen "mognat" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...