Gå till innehåll

Caroline87 - SH nystart, STATS ANALYS!


Caroline87

Recommended Posts

Det är stor skillnad att lira HU vs dom flesta moståndarna på ett fr bord mot att spela ett vanligt HU bord. Det semibluffas och värdebettas långt ifrån lika mycket vid ett fullringsbord trots att det vid tillfället är HU.

Detta har jag märkt på samtliga nivåer från fr200-fr1000.

 

Det kan vara sjukt profiltabelt att spela HU eller shorthandat på fr-bord då moståndet i stort sett aldrig är kapabla att anpassa sig. Samt att det ytterligare är många som inte lyckas anpassa sig åt det andra hållet när bordet faktiskt fylls upp.

 

Sen att Caroline valde att formulera sig på ett vädligt drygt sätt i post #624 är en sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 798
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som vet något företag i London man skulle tänkas kunna göra praktik på? Jennez här på pf har hjälpt mig att komma i kontakt med betway så hoppas som fan på det. Har dessutom hittat en enormt fin lägenhet i Bayswater.. riktigt baller, slänger upp bilder på den sen om allt går vägen!

 

Vill oxå dra till London och knega. Finns lite alternativ att välja mellan på bettingjobs.com. Men vad menar du med praktik? Är det inte ett customer service-jobb du vill åt eller?

 

Praktik = obetalt? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och 1 polare tänker hyra den. Är dock lite fundersam, verkar nästan lite för bra för att vara sant. Prutat från 53GBP natten till 40 och vi är där 35 nätter. Två sovrum, sinnessjukt fräscht. Priset är för lägenheten och inte per person. PM om du vill ha länk bara du inte snor den :-)

 

 

 

Jag går fortf på gymnasiet, alltså obetalt jobb i 4 veckor för att få erfarenheter osv. Kvittar egentligen vad jag får göra, vill bara till london och grinda, njuta.

 

Haha, ska inte sno den. Låter jäkligt billigt bara. Bodde i Bayswater 2002 och vi var då 7 st som delade på två sovrum och ett vardagsrum. Räknade lite snabbt och tror vi betalade lite över 60 pund natten för det. Men kul för er om det stämmer. Blir ju ganska mycket pengar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har det gått ca 4 veckor så det är dags för en summering. För att vara in pace borde jag alltså ligga 12k upp.

 

PSRulle: 4338$

FPPs: 62600 (note to self: inkl. 2500 som är spenderade)

 

Pokerstars: 1494$ + 30037FPPs/480$ (0,016$ per FPP)

Partypoker: 140$

 

Totalt: 2114$ upp eller 14798 kr.

 

Pokerstars graf nedan, ca 7k händer nl50 i början resten nl100.

 

77421030.jpg

Som vanligt fungerar det inte för mig att posta bilder: http://img697.imageshack.us/i/77421030.jpg/

 

 

Jag har samma problem, går inte få in bilder i dagboken. Vet inte hur man löser detta.

 

Grafen ser fin ut btw. Bara lir på PS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...