Gå till innehåll

Sverige - Kroatien


Recommended Posts

Ok, redigerar.

 

Enkelt uttryckt så tror jag inte att Sverige vinner. Därför känns spelet kallt. Oddsen är säkert "rättvisande".

 

Kroatien har hemmaplan, Kroatien krossade Spannien igår...

 

Men visst, man vill gärna spela med hjärtat och satsa en liten slant på Sverige. Men det är en tuff match att vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kroatien har hemmaplan, Kroatien krossade Spannien igår...

 

Men visst, man vill gärna spela med hjärtat och satsa en liten slant på Sverige. Men det är en tuff match att vinna.

 

Ni tror således att Sverige har hyffsade chanser?

 

60-40 till Kroatien imo. Menar givetvis inte målresultat då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första straffmiss känns inte alls skumt för mig.

 

1. Sverige har dragit på sig massor med straffar och utvisningar hitintills.

2. Det lär absolut inte bli mindre när de måste spela stenhårt mot Kroaterna som garanterat med publikens hjälp kommer få domslut med sig.

3. Våra målavakter känns heta och de har studerat noga.

 

Jag tror att Kroaterna säkert får 3-5 straffar i första halvlek. Sverige kanske får 1 eller 2. Således större chans att Kroaterna missar. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

60-40 till Kroatien imo. Menar givetvis inte målresultat då...

 

Ursäkta, men, lol.

 

Vad tror ni om ett spel på under 56 mål sammanlagt? Odds 1,7

 

Svårt att avgöra matchbilden på förhand. Men nej, jag tror inte det är spelbart.

 

Hmm, sambo med en handbollstränare. Har sett c:a 1K matcher. Jo, jag kan en del om handboll. Kan tänkas att jag överskattar Sveriges chanser en del men baserar det på matchen mot Spanien sist. Vad skulle du uppskatta deras chanser till?

 

Jag skulle gissa på 85-10. Kroatien är för bra för Sverige. Enda chansen är väl om Balic skada sätter stopp för honom samtidigt som Sveriges målvakter gör en kanonmatch och kroatiens målvakt inte tar ett skott.

 

Jag respekterar din åsikt. Men om du kollar på spelbolagens odds ser inte 40% liite väl optimistiskt ut för Sverige?

 

Balić är ju lite skadad. kolla Unibet 4,35 för Sverige. Det hade jag lätt spelat om jag haft några pengar inne där.

 

Skulle inte spela utan speciell inside info. Tänk på att vi har massa skador samt saknar två av våra enl mig viktigaste spelare i Lukas Karlsson och Jernemyr. Tror tyvärr inte att Doder gör en till bragdmatch ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste kännas skumt att sitta och JUBLA när kroatien stänker in den :P.

 

En aning, framförallt lackade jag när de hade anfall och blir avblåsta för offensiv..sen blir Sverige också avblåsta för offensiv, time out följer med 14 sek kvar och kroatien chillar typ...

 

Sen hoppar anfallaren upp typ 5 meter (lite överdrivet kanske) från linjen och dundrar in den, trodde aldrig han skulle sätta den, men skönt vare! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska coolt att man mötte Kroatiens högersexa, Ivan Cupic, i Partille Cup Final redan 98 och man visste verkligen att han skulle bli så här bra. Vilken jävla lirare och dessutom har han blivit av med lillfingret på sin skotthand. Helt sick...

Tänk om vi i Sverige kunde haft en sån kille med sånna nerver och så grym straffskytt. Jävligt märkligt att han spelar i ett sketlag i Slovenien bara.

Och vilka som vann finalen 98? Fröööluuundaaa... Shit va sur och arg han var =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst gjorde Sve en bra match! Kroaternas osportslighet var katastrofal. Publiken var en skam för sitt land när de från första minut tokbuade. Å andra sidan så eldade laget upp dem, när de sedan fick med sig ett par riktiga filmningar så mådde man lite dålig. Hoppas att det går kass för dem fortsättningsvis :evil:

 

På spelfronten gick det bra :-D

 

Missade mitt spel med maximalt 55 mål, det blev 56 :-(

 

Satte mitt vågade spel att Sve skulle vara först till 3 mål.

 

Satte mitt spel att Doder skulle vara första målskytt (hade garderat med Larholm, var säker på att det inte skulle vara Kim. Det var först att göra mål av dessa tre som gällde.)

 

Satte mitt spel att Kroaterna skulle vinna med hcp -2,5. (Helst hade jag såklart missat detta och sett att Sve vann)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...