Gå till innehåll

Blom90 igång igen?


Jamton

Recommended Posts

  • Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Har följt blom90 på siståne och överlag har det gått dåligt för honom.

 

Gulat sin Ipoker rulle 2 gånger de senaste 2 veckorna.

Igår skrev han i SVS chatten att han flippat bort 2 miljoner SEK på 3 dagar.

 

Idag skrev han följande:

-

juventini: btw, du vill inte inte berätta hur rullen ser ut ungefär?

blom90: nej

blom90: sry

blom90: jag e typ gul

blom90: sen december

juventini: okej drygt.. gul sen dec? vad menar du?

juventini: att dina vinster därifrån är borta?

blom90: va de då, nu är jag gul också

blom90: inte mina pengar

blom90: stejkare

-

 

blom90 tråden på flashback är aktiv för den som bryr sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har följt blom90 på siståne och överlag har det gått dåligt för honom.

 

Gulat sin Ipoker rulle 2 gånger de senaste 2 veckorna.

Igår skrev han i SVS chatten att han flippat bort 2 miljoner SEK på 3 dagar.

 

Idag skrev han följande:

-

juventini: btw, du vill inte inte berätta hur rullen ser ut ungefär?

blom90: nej

blom90: sry

blom90: jag e typ gul

blom90: sen december

juventini: okej drygt.. gul sen dec? vad menar du?

juventini: att dina vinster därifrån är borta?

blom90: va de då, nu är jag gul också

blom90: inte mina pengar

blom90: stejkare

-

 

blom90 tråden på flashback är aktiv för den som bryr sig

 

 

Tråden på flashback innehåller bara trams. Har själv snackat med Blom90 och han skojade självklart. Jag hoppas ni är källkritiska och fattar när ni blir levlade..

 

 

Bank

SvenskaSpelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden på flashback innehåller bara trams. Har själv snackat med Blom90 och han skojade självklart. Jag hoppas ni är källkritiska och fattar när ni blir levlade..

 

 

Bank

SvenskaSpelare

 

"Källkritiska", när infon kommer från Blom90 själv?

Som jag sade har jag railat honom en hel del på sistone och han har backat betydligt mer än han vunnit.

Men för all del, bortförklara det med att jag bara hade "otur" om lyckades raila när han spelade som en nöt.

 

Att ni på Svenskaspelare.com håller Blom90 bakom ryggen är lätt att förstå när man besöker era Blom90 trådar.

Hade det inte varit för eran intervju med honom hade inte en jävel besökt eran sida.

 

Föresten, när kommer del 3? Jaha, det är ingen kul att leverera en historia utan bra slut.

 

"Källkritisk"...ja jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha är han så dålig alltså? :-D

 

Om man utgår från att han blir stejkad ifall han bustar stejken så kan det ju vara smart. T.ex. om han fick $100k att spela för och får 50% av eventuell profit och båda får avsluta stejken när som helst. Om han är nere på $20k nu kan han flippa för att försöka bli even eller bättre och plussa och om han bustar sina $20k begära ny stejk med samma deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är du som blivit levlad, blom90 är bara en gammal rikgubbe som inte vet hur man lirar.

 

Synd att såna personer som du ska förstöra ett bra forum som detta. Tänk innan du skriver, är väl ganska bra råd till dig..

 

"Källkritiska", när infon kommer från Blom90 själv?

Som jag sade har jag railat honom en hel del på sistone och han har backat betydligt mer än han vunnit.

Men för all del, bortförklara det med att jag bara hade "otur" om lyckades raila när han spelade som en nöt.

 

Att ni på Svenskaspelare.com håller Blom90 bakom ryggen är lätt att förstå när man besöker era Blom90 trådar.

Hade det inte varit för eran intervju med honom hade inte en jävel besökt eran sida.

 

Föresten, när kommer del 3? Jaha, det är ingen kul att leverera en historia utan bra slut.

 

"Källkritisk"...ja jävlar.

 

Jag tror faktiskt du talar för dig själv där. Vi har funnits länge och har alltid haft bra med besök på sidan. Vi försöker att framhäva alla Svenska Spelare så gott vi kan. Del 3 kommer när Blom90 väljer att publicera det. Inget som vi kan påverka på nåt sätt. Självklart så går alla spelare dåligt ibland. För det mesta så skriver vi när han spelar och vi försöker att skriva så gott vi kan. Till skillnad från flashback tråden så kan ni alltid få fakta från oss om det är nåt ni undrar över. Vi kommer snart att publicera fler berättelser från andra toppspelare. Allt för att stoppa alla onödiga rykten.

 

Om jag inte är helt ute och cyklar så nickar Blom90 UNDERCOVER där och är då inne på del 15 nu i sin egna blogg.

 

Undercover på vår sida har inget med Blom90 att göra. Undercover är en annan Svensk Spelare. Följ hans blogg så inser du det ganska snabbt.Vi kommer även publicera en liten intervju med honom..

 

Kan ju vara jäkligt smart om du tänker efter.

 

 

Kan vara smart men så ligger det inte till. Blom90 ville skoja med chatten och trodde att folk i chatten skulle fatta det.

 

 

 

//BankTheMan

SvenskaSpelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undercover på vår sida har inget med Blom90 att göra. Undercover är en annan Svensk Spelare. Följ hans blogg så inser du det ganska snabbt.Vi kommer även publicera en liten intervju med honom..

 

Haha, då jag var alltså ute och cyklade rejält och ber om ursäkt för det. Spännande blogg hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att såna personer som du ska förstöra ett bra forum som detta. Tänk innan du skriver, är väl ganska bra råd till dig..

 

 

 

Jag tror faktiskt du talar för dig själv där. Vi har funnits länge och har alltid haft bra med besök på sidan. Vi försöker att framhäva alla Svenska Spelare så gott vi kan. Del 3 kommer när Blom90 väljer att publicera det. Inget som vi kan påverka på nåt sätt. Självklart så går alla spelare dåligt ibland. För det mesta så skriver vi när han spelar och vi försöker att skriva så gott vi kan. Till skillnad från flashback tråden så kan ni alltid få fakta från oss om det är nåt ni undrar över. Vi kommer snart att publicera fler berättelser från andra toppspelare. Allt för att stoppa alla onödiga rykten.

 

 

 

Undercover på vår sida har inget med Blom90 att göra. Undercover är en annan Svensk Spelare. Följ hans blogg så inser du det ganska snabbt.Vi kommer även publicera en liten intervju med honom..

 

 

 

 

Kan vara smart men så ligger det inte till. Blom90 ville skoja med chatten och trodde att folk i chatten skulle fatta det.

 

 

 

//BankTheMan

SvenskaSpelare

 

Kan du lära dig att du inte alltid har rätt? Du tror att du vet exakt allt och så fort man lyckades överbevisa dig på svenskaspelare om hur det låg till när det gällde Dan Glimnes Cg-nivåer, då blir man avstängd. Häng inte på forum om du inte kan förstå att du inte alltid har rätt, på forum diskuterar man och det har tydligen inte du fattat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du lära dig att du inte alltid har rätt? Du tror att du vet exakt allt och så fort man lyckades överbevisa dig på svenskaspelare om hur det låg till när det gällde Dan Glimnes Cg-nivåer, då blir man avstängd. Häng inte på forum om du inte kan förstå att du inte alltid har rätt, på forum diskuterar man och det har tydligen inte du fattat.

 

OT vilka nivåer spelar han? något SN?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du lära dig att du inte alltid har rätt? Du tror att du vet exakt allt och så fort man lyckades överbevisa dig på svenskaspelare om hur det låg till när det gällde Dan Glimnes Cg-nivåer, då blir man avstängd. Häng inte på forum om du inte kan förstå att du inte alltid har rätt, på forum diskuterar man och det har tydligen inte du fattat.

 

Det du inte förstår är att man kan diskutera utan att göra personliga påhopp. Sköter man inte sig, så blir man helt enkelt bannad. Såna som du förstör bara för alla andra. Lär dig att först ha fakta sen snacka. Sen är du väl ganska off topic i den här tråden?...

 

 

Bank

SvenskaSpelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det du inte förstår är att man kan diskutera utan att göra personliga påhopp. Sköter man inte sig, så blir man helt enkelt bannad. Såna som du förstör bara för alla andra. Lär dig att först ha fakta sen snacka. Sen är du väl ganska off topic i den här tråden?...

 

 

Bank

SvenskaSpelare

 

Blom90 spelade bort 200 000$ (ca 1 800 000 SEK) under en session här om dagen. Var det en synvilla som du kan överbevis med att du "snackat" med blom90 som dementerat att det skulle hänt?

Kan du även förklara varför han inte synts till sedan dess?

 

Och sedan, varför dröjer egentligen del 3 i dagboken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det du inte förstår är att man kan diskutera utan att göra personliga påhopp. Sköter man inte sig, så blir man helt enkelt bannad. Såna som du förstör bara för alla andra. Lär dig att först ha fakta sen snacka. Sen är du väl ganska off topic i den här tråden?...

 

 

Bank

SvenskaSpelare

 

Vad vill du jag ska göra i detta fallet, skriva du som "mister x"???? Sen är det väll du/"mister x" som borde ha fakta och sen snacka, för visst var det jag som överbevisade dig trots att du typ 3 ggr sa att du var säker på din sak, så du använder tyvärr uttrycket lite fel! När det gäller off toppic så kan jag faktiskt erkänna att du har rätt, men eftersom du inte svara på mina mail jag skickat på svenskaspelare så kände jag att jag kunde ta upp det i den här tråden, eller borde jag kanske startat en egen?

 

edit: sorry för OT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blom90 spelade bort 200 000$ (ca 1 800 000 SEK) under en session här om dagen. Var det en synvilla som du kan överbevis med att du "snackat" med blom90 som dementerat att det skulle hänt?

Kan du även förklara varför han inte synts till sedan dess?

 

Och sedan, varför dröjer egentligen del 3 i dagboken?

 

Han spelade 4st $100/200 hu bord mot Odonkooor den 17e April. Och efter nån timme så var det Blom90 som satt kvar med riktigt fina stackar. Svårt att spela annars när man inte får action. Del 3 kommer när Blom90 bestämmer sig för att skriva klart den....

 

Vad vill du jag ska göra i detta fallet, skriva du som "mister x"???? Sen är det väll du/"mister x" som borde ha fakta och sen snacka, för visst var det jag som överbevisade dig trots att du typ 3 ggr sa att du var säker på din sak, så du använder tyvärr uttrycket lite fel! När det gäller off toppic så kan jag faktiskt erkänna att du har rätt, men eftersom du inte svara på mina mail jag skickat på svenskaspelare så kände jag att jag kunde ta upp det i den här tråden, eller borde jag kanske startat en egen?

 

edit: sorry för OT

 

Ingen aning om va du menar. Men du kan alltid maila mig så kan vi säkert lösa det på nåt sätt, och för att kunna hålla den här tråden Ontopic.

 

 

FejkBlom90 på Svenska Spel

 

För er som såg när Blom90 spelade mot RIXFM på 200/400 igår natt, märkte säkert att det fanns en till spelare med ungefär samma nick på 25/50 sh. Dock har han bokstaven O istället för 0 i nicket....Annars samma nick.

 

Bank

SvenskaSpelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...