Gå till innehåll

Sant???


chepplin

Recommended Posts

Kanske just därför lagarna existerar. För att slippa homosexuella?

 

Intelligent inlägg!

 

Med tanke på att alla homosexuella kvinnor inte gör annat än har analsex hela dagarna så skulle det säkert ha en oerhörd effekt!

 

Det enda som borde vara olagligt är ignorans, sen kan folk få damma på varandra i tvåan bäst dom vill för min del!

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte dags att sluta med det här tramset snart???????:mad:

 

Kikade igenom lite av dina andra inlägg och jag kan ju i alla fall ge dig cred för att hålla en jämn nivå.

 

Det är samma innehållslösa, intelligensbefriade oneliners rakt igenom så wp sir!

 

Exempel följer nedan:

 

"Hoppas att ni gular!!! "

 

"Förövrigt håller jag med om att man är helt hjärndöd om man inte gillar the office UK. "

 

"OMGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!! "

 

"ehh?? Du har inte sett "next" med bögar.. "

 

"Alltså, bara för att klargöra, så handlar diskussionen om vilken åldersklass på det kvinnliga könet man helst vill penetrera som man. Inte vilken åldersklass det är bäst att hålla intelektuella... "

 

"Passa på att trycka 16åringar medans du har chansen!! Är själv 19 och brudarna börjar redan få hängbröst. Varning! "

 

"Själv däckade man innan festen hade börjat.. Gjorde klassikern att förkröka liiiiite för hårt. Du får lära mig hur man super som en man. "

 

"Hur går du tillväga när du skaffar porr? Favoritsajt? Några speciella fetischer?

 

Har du sett BME pain olympics? Om ja, gillade du det? "

 

"Jättetöntigt att inte skotta ju. Coolt att skotta! "

 

"På vilket sätt förstör jag min kropp om jag röker en gås en fredagkväll istället för att supa mig redlös? "

 

osv osv osv i all oändlighet.......

 

Var det någon som sa "sluta med tramset"?...Define irony!

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intelligent inlägg!

 

Med tanke på att alla homosexuella kvinnor inte gör annat än har analsex hela dagarna så skulle det säkert ha en oerhörd effekt!

 

Det enda som borde vara olagligt är ignorans, sen kan folk få damma på varandra i tvåan bäst dom vill för min del!

 

Förre

 

Jag sa inte att lagarna fungerar bra, utan att det skulle kunna vara ett syfte.

 

...eller dags att sluta hänga upp sig på ilands-"problem"?

 

Om jag var homosexuell och inte fick ha analsex skulle jag nog se det betydligt värre än som ett "i-lands problem".

 

Kikade igenom lite av dina andra inlägg och jag kan ju i alla fall ge dig cred för att hålla en jämn nivå.

 

Det är samma innehållslösa, intelligensbefriade oneliners rakt igenom så wp sir!

 

Exempel följer nedan:

 

"Hoppas att ni gular!!! "

 

"Förövrigt håller jag med om att man är helt hjärndöd om man inte gillar the office UK. "

 

"OMGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!! "

 

"ehh?? Du har inte sett "next" med bögar.. "

 

"Alltså, bara för att klargöra, så handlar diskussionen om vilken åldersklass på det kvinnliga könet man helst vill penetrera som man. Inte vilken åldersklass det är bäst att hålla intelektuella... "

 

"Passa på att trycka 16åringar medans du har chansen!! Är själv 19 och brudarna börjar redan få hängbröst. Varning! "

 

"Själv däckade man innan festen hade börjat.. Gjorde klassikern att förkröka liiiiite för hårt. Du får lära mig hur man super som en man. "

 

"Hur går du tillväga när du skaffar porr? Favoritsajt? Några speciella fetischer?

 

Har du sett BME pain olympics? Om ja, gillade du det? "

 

"Jättetöntigt att inte skotta ju. Coolt att skotta! "

 

"På vilket sätt förstör jag min kropp om jag röker en gås en fredagkväll istället för att supa mig redlös? "

 

osv osv osv i all oändlighet.......

 

Var det någon som sa "sluta med tramset"?...Define irony!

 

 

Förre

 

Titta dig själv i spegeln och sluta skriva skit.

 

Väl e-stalkat uniktnamn.

 

Hur är det ordspråket lyder? Man ska inte skjuta hagelgevär i ett hus byggt av barn.

 

Kasta inte sten i glashus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa inte att lagarna fungerar bra, utan att det skulle kunna vara ett syfte.

 

 

 

Om jag var homosexuell och inte fick ha analsex skulle jag nog se det betydligt värre än som ett "i-lands problem".

 

 

 

Titta dig själv i spegeln och sluta skriva skit.

 

 

 

Kasta inte sten i glashus

 

 

Så du menar alltså att du bokstavligt talat är så otroligt dum att du tror på följande scenario:

 

Norsk lagstiftare nummmer 1: Jaha vad ska vi göra för att slippa alla homosexuella nu då gutter?

 

Norsk nummer lagstiftare 2: Jag tycker vi lagstadgar mot analsex!

 

Övriga norska lagstiftare i kör: Akkurat du är ett geni Styrbjörn!

 

Det är ju ett mirakel att du ens klarar av att få i dig tillräckligt med föda för att ens överleva då det är en relativt komplicerad process.

 

Du tror väl förmodligen på att man kan se kinesiska muren från månen och att systembolaget häller kräkmedel i sin sprit också?

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du menar alltså att du bokstavligt talat är så otroligt dum att du tror på följande scenario:

 

Norsk lagstiftare nummmer 1: Jaha vad ska vi göra för att slippa alla homosexuella nu då gutter?

 

Norsk nummer lagstiftare 2: Jag tycker vi lagstadgar mot analsex!

 

Övriga norska lagstiftare i kör: Akkurat du är ett geni Styrbjörn!

 

Det är ju ett mirakel att du ens klarar av att få i dig tillräckligt med föda för att ens överleva då det är en relativt komplicerad process.

 

Du tror väl förmodligen på att man kan se kinesiska muren från månen och att systembolaget häller kräkmedel i sin sprit också?

 

 

Förre

 

Jag var inte fullt allvarlig med mitt "förslag". Till skillnad från dig har jag dock inte gjort bort mig något ofantligt i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kollar dom upp i den årliga lögndetektortesten i samband med deklareringen. Klarar dom inte testet så *smack* bitchslap i nacken sen blir dom dömd att gräva fjordar i 11månader :/

Så det är därför det finns så många fjordar i Norge! :shock: :shock: :shock:

 

Jävla geografilärare som alltid skall gå ljuga om allt. Jag anade hela tiden att de där idéerna om istider och erosion bara var ett klumpigt försök att dölja sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag var homosexuell och inte fick ha analsex skulle jag nog se det betydligt värre än som ett "i-lands problem".

 

Ehm, det I-lands-"problem" jag refererade till var att Förre undertecknar alla sina poster med "Förre". Njursparven verkade ha problem med det.

 

Har öht inte lagt mig i diskussionen om analsex i yllemössaland, men ja, jag skulle dö för bögars rätt att sätta på varandra i tvåan om det skulle behövas. Läs några poster av mig på forumet, så framgår det nog rätt tydligt att jag inte är varken emot homosexuella eller indifferent inför deras situation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...