Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är det för ngt som ska kalasas i Lund? Är det ngt som händer i stan (:shock:) eller inget speciellt?

 

Jorå, Johanna och Jessica har födelsedagsfest!

 

:lol:

 

Felstavad rubrik? Ditt nick hemligt på b2b btw?

 

edit: läste ovan att ditt nick håller du för dig själv, ibland är man bra lat. Gl iaf!

 

Det råkade det visst bli ja :( Den andra frågan löste du ju bra själv ;)

 

 

No offence, men om jag inte jag ser fel ligger du efter i A3s-handen...

 

Offence hit och offence dit, även om jag nu faktiskt ligger före var det inte här vikten i låg som JoeFalk stämmer in. Sen behöver vi väl inte ens tala om hur krossad han är mot min range ;) Skäms matte! :)

 

 

Planerna för ikväll blev inställda vilket öppnar möjligheter för lite mer grind ändå. Ska man, eller ska man inte :rolleyes:8-):-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va lirar du för stats rooney?

 

Håller det för mig själv. Säger jag det är jag ju väldigt lättidentifierad helt plötsligt

 

 

Här sitter man och är littiltad och bestämmer sig för att försöka få HM att fungera en gång för alla. Smart val. Jävla skitprogram. 3k importerade händer jag tydligen är plus 12k euro på. Jävla hån är vad det är. Sen 41000 errors. Och inte fan hittar jag min registreringskod i mailen heller. Yuck :(

 

Har för mig att registreringskodsmailet kom från en ganska konstig adress när man reggade till HM. Nån som kan kolla upp vad för mail den skickades från? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ust23 säger jag bara :(

 

Satte mig och spela trots att dagen varit åt helvete då jag kände mig någorlunda i balans. Vinner snabbt en flipp och tänkte lägga ner och safea plusset på 5-600. Ger mig dock fan på att jag ska sitta ett tag så spelar vidare. Hela b2b är så äckligt söndergrindat att det är äckligt. Hittar iaf ett par fiskar på ett bar bord men det hjälper inte. Efter bland annat AK vs AA och JJ ai pre och två fliptorskar mot turäckel15/10mongot I_Do_Goats har vi ett fint back istället, som fullbordar en svinigt jävla äcklig dag :(

 

1.6k, 700 händer. Ska överge b2b snarast möjligt bara jag spelat några vipar till så jag får några extra % rb.

 

Helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså ust23 säger jag bara :(

 

Satte mig och spela trots att dagen varit åt helvete då jag kände mig någorlunda i balans. Vinner snabbt en flipp och tänkte lägga ner och safea plusset på 5-600. Ger mig dock fan på att jag ska sitta ett tag så spelar vidare. Hela b2b är så äckligt söndergrindat att det är äckligt. Hittar iaf ett par fiskar på ett bar bord men det hjälper inte. Efter bland annat AK vs AA och JJ ai pre och två fliptorskar mot turäckel15/10mongot I_Do_Goats har vi ett fint back istället, som fullbordar en svinigt jävla äcklig dag :(

 

1.6k, 700 händer. Ska överge b2b snarast möjligt bara jag spelat några vipar till så jag får några extra % rb.

 

Helvete.

 

mer vipar? hoppas du har minst 60% rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...