Gå till innehåll

Ongame


MacDaddy

Recommended Posts

Det här stämmer inte alls. Beroende på vad du spelar och hur mycket du rejkar så kan du komma upp i 55% och om siten har shop ännu lite bättre.

 

Det tramsiga ligger ju i att de ska förbjuda all RB, men istället inför VB... LOL!

 

Ja, det är ju som att säja att det finns inga våldtäktsmän, det finns bara överraskare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här stämmer inte alls. Beroende på vad du spelar och hur mycket du rejkar så kan du komma upp i 55% och om siten har shop ännu lite bättre.

 

Det tramsiga ligger ju i att de ska förbjuda all RB, men istället inför VB... LOL!

Om VB skulle ge lika mycket pengar tillbaka som RB skulle det givetvis vara guld, eftersom att även fiskarna då skulle få tillbaka pengar som de kan spela bort.

 

Men givetvis kommer inte dessa deals vara lika bra som dagens rb-deals...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om VB skulle ge lika mycket pengar tillbaka som RB skulle det givetvis vara guld, eftersom att även fiskarna då skulle få tillbaka pengar som de kan spela bort.

 

Men givetvis kommer inte dessa deals vara lika bra som dagens rb-deals...

 

Självklart kommer det här ge mindre tillbaka till spelaren, och det är ju egentligen helt rimligt. Inte hållbart i längden imo att betala dryga 70% i RB...

 

Men alltså skillnaden är inte GIGANTISK. Det är ett större problem att don-raken och hu-rejken är så pass hög. Men spelare kommer fortfarande att få över 60% och det tycker jag egentligen är ganska högt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men spelare kommer fortfarande att få över 60% och det tycker jag egentligen är ganska högt...

Jag betalade över 500 kr/timmen i rake förra månaden. På midstakes... Får givetvis rb på det men det är fortfarande löjligt dyrt imo. Sajterna har säkert rätt stora utgifter, men SÅ avancerad är inte tjänsten som jag betalar för.

 

EDIT: Tvivlar mycket starkt på att jag kommer få över 60% rb med den nya systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag betalade över 500 kr/timmen i rake förra månaden. På midstakes... Får givetvis rb på det men det är fortfarande löjligt dyrt imo. Sajterna har säkert rätt stora utgifter, men SÅ avancerad är inte tjänsten som jag betalar för.

 

EDIT: Tvivlar mycket starkt på att jag kommer få över 60% rb med den nya systemet.

 

Nej 60% beräknas för turrespelare som topprejkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag betalade över 500 kr/timmen i rake förra månaden. På midstakes... Får givetvis rb på det men det är fortfarande löjligt dyrt imo. Sajterna har säkert rätt stora utgifter, men SÅ avancerad är inte tjänsten som jag betalar för.

 

EDIT: Tvivlar mycket starkt på att jag kommer få över 60% rb med den nya systemet.

 

Frågan är ju vad deras marknadsföring kostar. Det är ju oftast där kostnaden ligger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är ju vad deras marknadsföring kostar. Det är ju oftast där kostnaden ligger.

Mycket såklart, men de sajter som marknadsför sig mycket har aldrig de bästa dealsen. Det är ju de mindre sajterna som måste erbjuda mycket rb för att locka spelare. Så vissa sajter lägger ner massa pengar på marknadsföring, vilket lockar massa tomtar som sätter in pengar i systemet, medan de andra sajterna sitter med massa grinders. Flera av dessa sajter blev ju kickade från iPoker nyligen - och det är väl därför ongame/bwin satsar på det här. Synd bara att det förmodligen inte kommer vara en särskilt bra deal :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad trista nyheter. Jag spelar till 98% på Ongame! Mest spelar jag SnGs. För mig som rejkar ca $250-300$ i månaden har Hollywood pokers bonusar som man har kunnat köpa varit kanon. Ongame-klienten är min absoluta favorit så vart fan skall jag nu spela! Tycker inte om Stars eller Full tilt! Satan också :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad trista nyheter. Jag spelar till 98% på Ongame! Mest spelar jag SnGs. För mig som rejkar ca $250-300$ i månaden har Hollywood pokers bonusar som man har kunnat köpa varit kanon. Ongame-klienten är min absoluta favorit så vart fan skall jag nu spela! Tycker inte om Stars eller Full tilt! Satan också :evil:

 

Har du öht provat att spela på någon annan klient?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...