Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Dagens feelgood.

 

På Pressbyrån.

 

- Hej, jag vill ha ett frimärke.

- Varsågod, det blir 6 kronor.

*stoppar i kortet i terminalen*

- Öh, du har inte 6 kr kontant?

- Nope, vem fan har kontanter nuförtiden?

- *suck* Vad kan förtjänsten vara på ett frimärke, 50 öre? Och det kostar oss 3 kr att du betalar med kort! Inte en bra deal...

 

Fredde-Pressbyrån: 1-0

 

Å andra sidan har de rumpmasserat mig i åratal så... ... ...

 

Tack för den, gjorde precis likadant:-D

 

kastade frimärket så att hon i kassan skulle se det också, hämnden är ljuv...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla glad du blev för julkortet då Ola :-D Tänk om den stackars filantropiska, godhjärtade, osjälviska och humanistiska avsändaren nu känner sig ledsen och kränkt över din plumpa kommentar. Haha....jag o dottern befann oss för övrigt ca 200 m från ditt hem idag. Vi bestämde oss för att våldsgästa dig nästa gång. Lite tidsbrist idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla glad du blev för julkortet då Ola :-D Tänk om den stackars filantropiska, godhjärtade, osjälviska och humanistiska avsändaren nu känner sig ledsen och kränkt över din plumpa kommentar. Haha....jag o dottern befann oss för övrigt ca 200 m från ditt hem idag. Vi bestämde oss för att våldsgästa dig nästa gång. Lite tidsbrist idag.

Det var väl dumt, kom in bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag åkte vinterdäcken på, julafton avnjutes solo och i stillhet med en flaska maltwhisky om bankkontot tillåter, ungarna firar jul med sina morsor som helst inte vill se sina ex vid julbordet. Och jag vill inte se dom. Win-win le Royal, typ.

 

För övrigt har jag aldrig fattat det där med att fira jul ihop som en stor jävla glad familj med plastmorsor och dito plastfarsor huller om buller med plastsyskon et al. "Tomten är far till alla barnen" var ju en kul film, men aldrig i helvete att jag frivilligt skulle hamna i en sån sits. Hellre begår jag seppuku.

 

Om ni någonsin undrat varifrån tomtejävlarna kommer så är ni härmed upplysta.

 

Prisbelönta kortfilmer från Finland med en långfilmsproduktion på gång.

http://www.rareexportsmovie.com/index_en.html

 

DEL 1.

 

 

DEL 2.

 

Annars är det bra, ja.

 

God Jul på er! Where ever you are...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det väl visserligen inte så att jag älskar julen, och ja, situationen du beskriver kan vara jobbigt. Men jösses vad bittert.

 

God Jul

 

Nog för att det är svårt att uppfatta nyanser i skrift på nätet, men du har helt fel. Jag är en glad, lugn och balanserad man, dock är jag av typen "let bygones be bygones". Dessutom har du inte träffat nån av mina exfruar. :lol: Dessutom raljerade jag lite.

 

God Jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att det är svårt att uppfatta nyanser i skrift på nätet, men du har helt fel. Jag är en glad, lugn och balanserad man, dock är jag av typen "let bygones be bygones". Dessutom har du inte träffat nån av mina exfruar. :lol: Dessutom raljerade jag lite.

 

God Jul!

 

Då trillade poletten ner :)

Och ja, nyanserna på forumet aningen vaga.

 

God Jul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God fortsättning på er mf's! Fan, har inte fått dricka en enda Skåne... (chaufför, etc etc).

 

Mycket nöjd med julklapparna. Bl.a en GPS som är ack så välbehövlig. Jag skulle köra till jobb-julbordet i Gamla Stan. I bilen (som för övrigt rullar på nya men kassa allrounddäck) fick jag med mig en stycken VD och två andra högdjur.

En nervig färd som lyckligtvis slutade väl efter ca 10 allvarliga trafikförseelser. För att nämna några så brände jag ett rödljus, slog en rundpall över en heldragen linje på pampasleden samt avslutade färden med en snygg kantrullning upp på en cykelbana som sträckte sig ca 50m in på en parkeringsplats (där jag sedermera också parkerade).

 

Good times! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...