Gå till innehåll

Kostar Net+ kortet månadsvis?


Ferna

Recommended Posts

Nu behöver man inte använda kortet varje månad längre:

 

 

 

:-)

 

Jag måste fråga, jag har haft detta Net+ kort sen det blev släppt, men jag har aldrig haft några pengar inne på mitt neteller konto sedan dess och dom säger ju att det ska kosta månadsvis då man inte använder det, varför har jag ej behövt betala något? Hur skulle betalningen gå till isf, då man ej har någar pengar inne på sitt neteller konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste fråga, jag har haft detta Net+ kort sen det blev släppt, men jag har aldrig haft några pengar inne på mitt neteller konto sedan dess och dom säger ju att det ska kosta månadsvis då man inte använder det, varför har jag ej behövt betala något? Hur skulle betalningen gå till isf, då man ej har någar pengar inne på sitt neteller konto?

 

Som sagt har de slopat avgiften sedan igår. (förrgår?)

Fast även när avgiften gällde så drog de inga pengar ifall kontot var nollat, dvs man kan aldrig hamna på minus.

Iallafall enligt netellers indiska (?)

vill-du-ha-ett-nytt-fint-net+-kort-uppringar-människa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, men vad mena du med detta? :P

 

De har en speciella uppringar-indier på neteller vars huvuduppgift ligger i att pracka på folk det där skitkortet.

Vet inte varför man ska ha det.

4€/uttag eller växling plus dubbla valutapåslaget jämfört med Visa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...