Gå till innehåll

Trixa med klienten, 24hpoker


arne_anka

Recommended Posts

Så har då entraction idag tillslut förstört sin klient.

(se tråd)

 

Funderar på om man ska ta tillfället i akt och lämna för att testa lite nya siter.

 

Först vill jag bara utreda om man på något (inte alltför tidskrävande) sätt själv kan trixa med programvaran så att man kan spela med den gamla klienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har då entraction idag tillslut förstört sin klient.

(se tråd)

 

Funderar på om man ska ta tillfället i akt och lämna för att testa lite nya siter.

 

Först vill jag bara utreda om man på något (inte alltför tidskrävande) sätt själv kan trixa med programvaran så att man kan spela med den gamla klienten?

 

Folk brukar särskriva mkt överlag, men när det kommer till just ordet till slut så så sätter dom ihop det. Inte meningen att språkpolisa, bara en kul grej.

 

Nån kanske sätter ihop ett script så det går att få klienten att se ut som innan, men lägg ner lite tid på den nya så vänjer du dig. Den verkar bättre enligt mitt tycke men smaken är som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ack ack ack,fördärva en så fin klient.Vi lär väl aldrig få veta varför dessa idiotiska förändringar gjordes,min gissning är dock att dom begövt hålla någon halvidiot med lönebidrag sysselsatt och sedan varit tvungna att genomföra förändringarna för att inte disskriminera och kränka.

 

Var kan man spela nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte frågan om hur lång tid det tar att vänja sig vid en försämmring utan om varför den genomfördes.Under kriget vande sig folk vid att dricka surrogatkaffe. Det var nog inte roligt och det är fanemej inte detta heller
Tittar du runt lite så är det typ ett halvt forum som säger att de inte gillade gamla B2B-klienten av olika anledningar. Kolla bara i IQ-trådarna, där folk skriker "usch och fy för gamla B2B"

 

Alla klagar när det är något de inte gillar, ingen ger rosor när det är något de gillar.

 

Sedan borde ju alla sajter såklart ge valfriheten mellan gammal och ny klient, så långt det går. Men det är en annan femma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en hand microlimit Telesina (motståndaren satt ut och frågade "pf?") och en snabb sexmanna SnG.

 

Jag gillar den nya klienten, även om jag föredrog den gamla slidern mot den nya, så var knapparna väldigt bra.

 

Bet pott-knapp är BRA för pokern, för fisken spelar något bättre då, dvs han blir inte lika snabbt utfiskad. Otur för alla nötsäljande grinders, men det är bra för allmäna liret på sajten.

 

Den är bra på samma sätt som trackerprogamvara är dpligt för spelet (men bra ur säkerhetssynpunkt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk är så väldigt negativa för förändringar

 

Prima byter, alla skriker

Party byter, alla skriker

B2B byter, alla skriker

 

Det tog en kvart att vänja sig vid Prima, ett dygn med Party, tar väl en dag med B2B

 

Har inte vant mig vid primas nedgradering än och party kan jag inte ens spela på längre pga att de har gjort den så mycket segare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har aldrig kunnat spela på b2b pga deras fruktansvärda klient. vet knappt vad som ändrats iofs, men när jag spelar lite nu verkar den helt okej. efter lite moddande och spackel så är det bra.

jävligt snabb är den, svarar direkt, snabbaste jag varit medom tror jag.

ganska clean

 

testade boss och var nära att spy på en kort stund. efter den klienten kan jag spela vad som helst, tom pacific (ja , seriöst). eller nej, kanske inte pacific men det skulle vara enda undantaget.

 

alltså boss klienten... hur kan folk spela på svs? jag fattar inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...