Gå till innehåll

Suckoutvärldens moder!


MacDaddy

Recommended Posts

Ja du säger att du ska spela mer poker för du är bannad...kan man inte göra det utan att bli bannad?

 

Okej, jag ska ta det här på lågstadienivå:

 

1) Att läsa och skriva på ett forum tar upp tid

2) Man läser och skriver inte på forum man är avstängd ifrån

3) Mindre tid spenderad på forum innebär mer tid över till annat

4) Poker är "annat"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...du är fasen mer enfaldig än vad jag trodde :)

 

Denna tråd är avslutad för min del

 

Snälla moderatorer, kan ni inte stänga av folk som trollar så här?

 

Jag har ju, med utförlig tydlighet, visat att personen var ute och cyklade. Det måste anses som otänkbart att han inte själv förstår detta. Kan man inte tvinga honom att erkänna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Nej, så fort alla maskätna jävla skitmongolider fortsätter ha undermålig hjärnkapacitet så lider jag i stora jävla skopor varje gång jag utsetts för er så kallade motherfucking "med"människor.

 

Jaha så det här är inte värt en avstängning då???

 

Jäkla crybaby

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, 18.13% i första och 21.25% i andra, dvs ca 1/5 chans att vinna varje och om händelserna inte hade varit oberoende så är det 1/25 att vinna båda. Vad som sedan kommer på flop/turn/river är oväsentligt då allt ställs in preflop men visst är det "sjukt" att han sätter trissen. :lol:

 

Det är väl inte oväsentligt. Han hade i ett läge överlägset störst chans att kamma hem handen men gjorde inte det. Två gånger.

 

Antingen får man tänka så eller handrange vs. handrange, imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Nej, så fort alla maskätna jävla skitmongolider fortsätter ha undermålig hjärnkapacitet så lider jag i stora jävla skopor varje gång jag utsetts för er så kallade motherfucking "med"människor.
Jag tror inte direkt att källan till din bitterhet eller beskhet egentligen är andra personers bristande intellekt. Kom igen, du vet väl det själv till och med?

 

Ja, det finns många idioter i världen. Så, nu vet du det och vi har konstaterat det. Har du blivit gladare nu? Nej, jaså inte, vad konstigt. Jag tror du får leta efter svaren till din lycka på andra håll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl inte oväsentligt. Han hade i ett läge överlägset störst chans att kamma hem handen men gjorde inte det. Två gånger.

 

Antingen får man tänka så eller handrange vs. handrange, imo

 

Jo det är oväsentligt eftersom båda händerna är allin preflop. Spelarnas händer jämförs då med andra ord först när alla 5 kort kommit ut på bordet och vem som ledat på flop/turn spelar ingen roll då det är händernas värde efter river.

 

Vad som hade varit sjukt var om de i båda händerrna haft betydande stackar kvar på flop och pushat allin där. Som det är nu är det ju som sagt bara 80/20 lägen, vilket inte alls är ovanligt. Hände mig senast igår att en shortstack dubblade mot mig 3 ggr på raken inom kanske 6 händer då jag hade i tur och ordning 92%, 75% och 78% - mer sjukt än TS men på intet sätt konstigt, dock naturligtvis tiltande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är oväsentligt eftersom båda händerna är allin preflop. Spelarnas händer jämförs då med andra ord först när alla 5 kort kommit ut på bordet och vem som ledat på flop/turn spelar ingen roll då det är händernas värde efter river.

 

Vad som hade varit sjukt var om de i båda händerrna haft betydande stackar kvar på flop och pushat allin där. Som det är nu är det ju som sagt bara 80/20 lägen, vilket inte alls är ovanligt. Hände mig senast igår att en shortstack dubblade mot mig 3 ggr på raken inom kanske 6 händer då jag hade i tur och ordning 92%, 75% och 78% - mer sjukt än TS men på intet sätt konstigt, dock naturligtvis tiltande.

 

Floppen kommer före turn och rivern oavsett om man är all-in preflop eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Nej, så fort alla maskätna jävla skitmongolider fortsätter ha undermålig hjärnkapacitet så lider jag i stora jävla skopor varje gång jag utsetts för er så kallade motherfucking "med"människor.

 

Jag förstår att eury fick en varning, men det här kan ha varit det roligaste (i bemärkelsen skrattframkallande hos undertecknad) inlägget jag någonsin har läst på ett internetforum öht. Och jag har ändå läst ganska många.

 

Sorry for OT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...