Gå till innehåll

PT3 fråga


Plisskin

Recommended Posts

Årets upplägg men ändå.

 

Jag importerade hela min Stars HH nyss till PT3 och vetetusan vad som hänt men när jag kollar på mina tournaments där så är allting minus dvs ROI är på -100.

Inga cashes är med överhuvudtaget.

 

Extra info: Jag fick 20 hands.txt filer zippade av stars support som jag var tvungen att seperat döpa om till "hands1.txt", "hands2.txt" osv, för att de inte skulle ersätta varandra i mappen efter unzippning.

Är väl högst otroligt att detta faktum ska ha spelat roll då alla händer faktiskt blev importerade...eller det ÅR otroligt ser jag när jag skriver det så skit i det.

Men en quickfix till detta någon? (förutom att bli bättre på turneringar ;)

 

Dessutom på ipoker så är statsen bara ..fel..lirar dubbelup sngs och har enligt PT3 hamnat back trots att jag efter 47 spelade enligt mitt pokersaldo i klienten bevisligen har gått plus minus noll dvs plus om man tar hänsyn till raken (har inte spelat något annat än dessa).

Vad gör jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

har samma problem. Inköp till turrar kommer med men ej vinst. Någon som vet någon bra lösning? Manuellt finns inte på kartan iom att det spelas för många turrar får sånt...

 

 

edit: svarar mig själv men en lösning är att du

 

1. Skapa ett textdokument

2. Begär i Pokerstars lobbyn om att få Tournament history skickad till mailen (måste vare på engelska i mailen)

3. Kopiera och klistra in i textdokumenten

4. öppna fliken "manuell import" i PT3 och impotera från textdokumentet du skapade :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...