Gå till innehåll

ongame nere??


spiker1977

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelar inte ofta på ongay så vet inte hur det funkar, kommer turrarna återupptas när/om de får igång klienten igen? Är det med andra ord värt att sitta och vänta? Skiten har ju varit nere i 2h nu ...

 

Jag har aldrig under de drygt 2 000 turneringar jag spelat på ongame varit med om att de någonsin har pausats en turnering på grund av krasch. De låter helt enkelt blindarna rulla och den som har tur nog att komma in får ta markerna från de som sitter ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig under de drygt 2 000 turneringar jag spelat på ongame varit med om att de någonsin har pausats en turnering på grund av krasch. De låter helt enkelt blindarna rulla och den som har tur nog att komma in får ta markerna från de som sitter ute.

 

Låter ju helt sinnessjukt. Blir inget mer spel på ongay, att de har trafik överhuvudtaget är ett mirakel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var reggad på ett gäng 50+4$ sngs, chattade med livesupporten på bestpoker under tiden som det krachade och förklarade att jag förmodligen blir av med pengar.

Han lovade att om så var fallet skulle jag kompenseras, det ska bli intressant att se hur dom hanterar det här.

 

Fast va beredd att kämpa. vid förra krashen fick jag hålla på och maila betfair 5-6 gånger innan jag fick stålar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var reggad på ett gäng 50+4$ sngs, chattade med livesupporten på bestpoker under tiden som det krachade och förklarade att jag förmodligen blir av med pengar.

Han lovade att om så var fallet skulle jag kompenseras, det ska bli intressant att se hur dom hanterar det här.

 

kör du med ditt standardnick på ongame?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör du med ditt standardnick på ongame?

 

Har flera konton, men spelar inte seriöst där, skapade det för att sebbe skulle batala av och det var där han hade pengar.

Nickar hogsander tog många timmar av kreativt brainstormande för att komma på den briljanta iden att använda mitt eget efternamn som nick också.

Ska försöka skotta upp mig lite kanske, Vilka nivåer spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har flera konton, men spelar inte seriöst där, skapade det för att sebbe skulle batala av och det var där han hade pengar.

Nickar hogsander tog många timmar av kreativt brainstormande för att komma på den briljanta iden att använda mitt eget efternamn som nick också.

Ska försöka skotta upp mig lite kanske, Vilka nivåer spelar du?

 

100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
WHAT: We are currently experiencing technical issues with login into poker clients and playing games.

Our technical team are aware of this issue and are currently investigating this. Please do not escalate any individual queries at this time. A refund incident for all affected players will follow shortly.

 

Just for your info, bättre att förekomma än att förekommas

 

/Paf Poker Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...