Gå till innehåll

ongame nere??


spiker1977

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Har precis börjat lira igen efter ett par års uppehåll........blev övertalad om att Ongame "was the shit"...men va fan. har ju strulat ganska mycket. Killen som fick mig att köra OG nämnde att klienten skulle uppdateras. Vet någon när, var, hur och på vilket sätt för jag börjar fan tveka.

 

Gino:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
  • 5 weeks later...

Inte på sistone. Har du nån HUD? Min klient har crashat ibland med PT igång. Det verkar som att man alltid bör starta pokerklienten före HUD:en.

 

Ibland låser sig min klient och alla bord också. Låset hävs dock genom att starta aktivitetshanteraren och välja "Växla till" något av borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte på sistone. Har du nån HUD? Min klient har crashat ibland med PT igång. Det verkar som att man alltid bör starta pokerklienten före HUD:en.

 

Ibland låser sig min klient och alla bord också. Låset hävs dock genom att starta aktivitetshanteraren och välja "Växla till" något av borden.

 

nej inte kört med hud. Trodde först det var fel på datorn så formaterade om men problemet återstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Jag har åkt in och ut 5-6 gånger nu under senaste 20-25 minuterna. Som nån skrev så verkar det som att vissa spelare har uppkoppling och andra inte. Blir naturligtvis en skön jävla soppa att reda ut för Fjollgame. Inte för att jag tycker synd om svinen det allra minsta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...