Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

Har hört flera säga "jag skottade upp rullen till 10k dollar", sen säger andra; men varför tog du inte ut för? Då kunde spelaren lika gärna ha tänkt så vid 1k som någon nämnde här i tråden.

 

Men att jämföra det med 1,4 miljoner dollar är fan sjukt. Visst, han kunde ha lagt av redan vid 500k, och det borde han fan ha gjort. Men när man lyckas skotta sin rulle över 1 miljoner dollar, dvs; 7845000 SEK. Då kan han fan tjäna en jävla bra peng bara på räntan i banken.

 

Det är klart att en sån kille är spelberoende och efter att han gulat, vilket är oundvikligt, så kommer han, precis som någon annan sa, att jobba på ett jobb där han som bäst får en 10tkr efter skatt och skotta med dem i hoppet att komma upp till en miljon dollar igen för att lägga av.

 

Men det sjuka och äckliga i det hela är ändå hans kompis här inne på forumet. Han ser att en jävla många skriver; "en tidsfråga innan han gular". Ändå har han inte bollar nog att gå till sin kompis.. btw. jag tvekar på att de är kompisar. Tror mer att de är bekanta som säger "hej, hej då". Men han har inte cojones nog att gå och säga; "Alla på Pokerforum säger att du kommer gula eventuellt. Att ditt spel inte håller för dem nivåerna. Regga dig där, hör vad de har att säga. Sen kan du fortsätta spela. För väldigt många människor når in 10-12 miljoner kr EVER i sitt liv, du kanske borde regga dig där?".

 

Visst kommer inte de bästa att skriva; "Du är sämst.. njut av cashen". Men han kommer ju att få läsa tråden och se att han inte håller för spelen högre upp. Det värsta är att den här tråden kommer säkert att ge honom "the eye of the tiger" och han kommer tänka; "Ska fan vinna till 3 miljoner dollar och visa dem!!".

 

Suck... varför skriver jag ens den här texten?

 

Du som är Blom90s kompis. Du är en dålig kompis. Det tycker jag iaf. När min kompis skottade till 3k dollar (lite mindre än 1,4 mille dollar) så gjorde jag allt för att stoppa honom. För jag visste att det var en tidsfråga innan han skulle gula allt.

 

Men.. det här är Poker. Det är folk som blom90 som ger andra skottare hopp.

 

Mina 10 cent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra skrivet shahin. Hur gick det för din kompis?

 

Det enda logiska.. han gulade hemma hos sig själv.

 

Dagens :h: går till Shahin.

 

Men i den generationen som är uppvuxen på avrättningsvideos och klädmärkeshets från 7 bast så garvar man väl bara rått åt en kompis som gular sitt livs chans.

 

Hehe tack.

 

Tyvärr verkar det så och det är så jävla vidrigt.

 

Aja... en gulning är väl oundvikligt vid det här laget...

Önskar honom gl i livet. Han kommer att behöva det efter en sånhär smäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon skriva lite snabbt en sammanfattning här?

Jag har läst lite i början av tråden och lite i slutet, men orkar inte läsa allt.

 

Har jag förstått rätt nu att en kille som kanske heter sebastian, viktor eller något annat, blom har satt in 2k, plusat i runda slängar 1.3M dollar. Nu har turen börjat vända och han är i princip gul? Hur lång tid har detta tagit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon skriva lite snabbt en sammanfattning här?

Jag har läst lite i början av tråden och lite i slutet, men orkar inte läsa allt.

 

Har jag förstått rätt nu att en kille som kanske heter sebastian, viktor eller något annat, blom har satt in 2k, plusat i runda slängar 1.3M dollar. Nu har turen börjat vända och han är i princip gul? Hur lång tid har detta tagit?

 

Är lite lost själv men verkar som att han vann $1.4M på 3 veckor (från $2k obv) och nu förlorat uppskattningsvis 2/3 på mindre än en vecka. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att ni är förvånande att FisherAccount år så trevlig efter en massa bad beats..vem vill tappa en trogen kund? :roll: bara en slump att han också frågar om dom kan spela 50/100 ist efter bloms pengar börjar ta slut..

 

han skulle förmodligen göra vad som helst för att få action av Blom...

 

angående blom91..(verkar inte vara samma spelare) är rimligtvis en en bra spelare som använder sitt nick till att få nl5k spelare att ta dåliga skott mot honom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar hur det kommer kännas att sitta gul framför datorn och ta bort status upptagen på msn till online :roll:

 

Han kommer först känna sig helt tom och apatisk. När det sen börjar gå upp för honom att det var mer än bara siffror på en sida, att det var life changing money, så kommer han falla i depression. Varje gång han ser något han inte har råd med, oavsett om det är en ny bil, tv eller ett par skor eller den sista biran på krogen för kvällen så kommer han se tillbaks och känna sjuk ångest.

 

Imo.

 

Bra skrivet shahin btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att ni är förvånande att FisherAccount år så trevlig efter en massa bad beats..vem vill tappa en trogen kund? :roll: bara en slump att han också frågar om dom kan spela 50/100 ist efter bloms pengar börjar ta slut..

 

han skulle förmodligen göra vad som helst för att få action av Blom...

 

Är det nån som är förvånad? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att ni är förvånande att FisherAccount år så trevlig efter en massa bad beats..vem vill tappa en trogen kund? :roll: bara en slump att han också frågar om dom kan spela 50/100 ist efter bloms pengar börjar ta slut..

 

han skulle förmodligen göra vad som helst för att få action av Blom...

epic-failure08.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att ni är förvånande att FisherAccount år så trevlig efter en massa bad beats..vem vill tappa en trogen kund? :roll: bara en slump att han också frågar om dom kan spela 50/100 ist efter bloms pengar börjar ta slut..

 

han skulle förmodligen göra vad som helst för att få action av Blom...

 

angående blom91..(verkar inte vara samma spelare) är rimligtvis en en bra spelare som använder sitt nick till att få nl5k spelare att ta dåliga skott mot honom..

 

Var jag som fattade fel eller var det inte Bloms beteende som var förvånansvärt bra efter en massa beats?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad alla är materialister.

 

Klart man testar saker när man är 18, i annat fall

ångrar man sig ännu mer!

 

Killen är säkert vinnande på andra nivåer (hoppas jag), och

förmåga förlorar man inte lika lätt som pengar.

Lite BR-management en annan gång och iväg igen,

fast lugnare...

 

WTF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man vara en vinnande spelare genom att spela 16h / Dygnet på 6 st HU på dessa nivåer ...oas hur duktig man än är?

 

...en utvilad reg oas om dom teoretiskt skulle vara lika bra måste ju ha en bra edge.

Sjukt tråkigt att han inte Blom bara pausade och tog en resa i ett par veckor och sedan fortsätter.

 

Det går ju givetvis inte säga att man ska sluta vid en viss gräns men har man kommit över 1 m $ så ska man bara ha den insikten.

Jaja, hoppas han kommer igen men har man lyckats springa så här bra 1 gång så....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...