Gå till innehåll

Pokervideos - vilken sida är bäst?


mrsAA

Recommended Posts

Jag tänkte signa upp mig för att få åtkomst till bra pokervideos, för att utveckla mitt spel.

Vilken sida är bäst om man bara ska välja en enda sida? Tycker att det känns för dyrt att betala på flera sajter..

 

Vilken sida rekommenderar ni som den bästa?

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar också vilken sida som har bäst movys för mtts.

 

Pokercampus me eisen o consp lär ju va nice :P

 

Altså jag har ingen större koll på dessa men lever dom på mtts?

...och för att verka mer dum i huvudet så undrar jag hur i h-vete man kan göra detta om man inte just råkat klonka i någon för att sedan hållas flytande?

 

...spelas det sng´s undertiden lixom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokercampus tror jag blir jättebra ur mtt-perspektiv :)

 

Altså jag har ingen större koll på dessa men lever dom på mtts?

...och för att verka mer dum i huvudet så undrar jag hur i h-vete man kan göra detta om man inte just råkat klonka i någon för att sedan hållas flytande?

 

...spelas det sng´s undertiden lixom?

 

Är väl klart som fan man kan leva på mtts? Är ju inte direkt så att dom kör 5 turrar/månaden utan har du nån $10k helg i månaden räcker det ganska långt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och för att verka mer dum i huvudet så undrar jag hur i h-vete man kan göra detta om man inte just råkat klonka i någon för att sedan hållas flytande?

 

...spelas det sng´s undertiden lixom?

 

Är väl precis som att leva på sng's, (Klonkar visserligen mer sällan men får större prispott när du väl gör det.)

-Så, spela en massa mtt's (10+/dag eller vad vet jag)

-Ha en bra ROI vid månadens slut.

Klart.

Så inbillar jag mig iaf att donkaments-livet går till :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen här som gillar StoxPoker?

 

själv tycker jag den är riktigt bra än så länge, har börjat kika igenom deras 30 dagars "kurser" och får mig en del tankeställare nästan varje dag.

 

Är dock ingen superspelare, men klarar hyffsat på låga micro, och hoppas kunna grinda mig upp lite till någon gång.

 

Gillar Ed Millers (medförfattare till en del av Sklanskys böcker)kursvideos.

 

Jag uppskattar deras teoretiska uppbyggnader, med "föreläsningar" på ett speciellt ämne som simple aggression, tre-bettandet, blindstealing och defense, blandat med handhistory och live cashgame.

 

Sen finns även GrinderSchool som riktar sig till microstakes spelare. Men där blir det mycket upprepningar.

Dock skall BigSpenda (han har även några filmer på flopturnriver)ha en eloge för riktigt bra videos, förklarar otroligt bra hur han tänker när han spelar och hur han går tillväga för att sätta folk på olika ranges.

 

ber om ursäkt att detta blev en mindre novell, men nu är jag klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

PokerCampus är fan inte dåligt heller. Var skeptisk när en svensk sida öppnades men videosarna är sköna. Inte vanliga DC-videos där alla spelar 22/18 även på NL25 @ FTP, utan där har de videosar från nätverk/siter där europeer spelar som SvS, ongame, microgaming etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte använda FTP:s poäng till 3 månader STOX, fråga:

kan man ladda ner videos från stox och kan man spara dem obegränsat, eller måste jag megagrinda stox-videos under perioden??

 

En bra idee är att bara köpa en månad och sedan signa sig för deras "helt gratis program" som ger fri tillgång till stox om man får 2500 FTP poäng per månad och stox+CR vid nivån 7000.

Det går att ladda ner filmerna, men vet inte om det finns någon abonemangskoll inbyggd.

 

Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft pokercampus ett tag nu och jag gillar det skarpt. Concsp videor är riktigt bra. Dock så är det ju en ny sajt så det finns ju tyvärr inte så stort utbud ännu. Men de som ligger uppe atm är helt klart värda varenda krona. Så är du mtt spelare skulle jag ta en titt på PC:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...