Gå till innehåll

Applefish gnetar på lowlimits


Applefish

Recommended Posts

Grattis till en fin upphämtning! Är det såna stora svängningar när man lirar HU?

 

Tack och bock! ja hu svingar det som fan spec när man är fisk(jag är fisk)men hu spelar jag inte längre:-) vad får dig att tro att jag spelar det:-D ?

 

 

Jag är ledig hela veckan typ ja vill pokerlana !

 

Brännis goes pro! självklart ska vi göra det i veckan:-)

vilken dag kan du Brännskav 0ch vilken kan du äpple? eftersom jag inte har något liv överhuvudtaget kan jag vilken dag som helst:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jobbat upp till 8k igen.. hade 9k där ett tag men torskade en KK mot en straight... hade 3.2k på ett bord.. måste va nära rekordet på 1/2... !

 

fattar verkligen inte... vad är det som händer? både på prima och SS har jag extremt sjuka grafer.. förklaring någon?

 

Svenska Spel

 

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/wqddwqwdqdwq-760.JPG

 

Prima

 

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/qdqwqdqwd-307.JPG

 

(man måste kopiera länken och in i ett nytt Internet Explorerfönster av någon konstig anledning)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faan att SS ska stänga idag.. gick faktiskt bra för en gångs skull.. började lite knackigt med att förlora ett inköp i princip första handen men sen gick det bättre och plussade 1.3k tot innan det stängde...

 

nu blire lite mat sen grind på prima !

 

inköpet jag torskade första handen... hade inte allt för stora förväntningar på att plussa sen;-)

 

BossMedia Game #921510826: Table Britta 57 - kr1.00/kr2.00 - No Limit Hold'em - 00:43:49 - 2009/01/21

Seat 1: HerrBluff (kr235.13)

Seat 5: Applefish (kr400.00)

Seat 2: Bamie (kr586.76)

Seat 3: __linna (kr396.38)

Seat 4: spintime (kr106.09)

HerrBluff posts the small blind of kr1.00

Bamie posts the big blind of kr2.00

Applefish is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Applefish Ace of SpadesQueen of Diamonds

__linna folds

spintime folds

Applefish raises kr8.00

HerrBluff calls kr8.00

Bamie raises kr30.00

Applefish calls kr30.00

HerrBluff folds

*** FLOP *** Ace of ClubsKing of ClubsQueen of Clubs

Bamie bets kr52.00

Applefish calls kr52.00

*** TURN *** Ace of ClubsKing of ClubsQueen of ClubsAce of Diamonds

Bamie checks

Applefish bets kr86.00

Bamie calls kr86.00

*** RIVER *** Ace of ClubsKing of ClubsQueen of ClubsAce of Diamonds9 of Clubs

Bamie goes all-in with kr418.76

Applefish goes all-in with kr232.00

*** SUMMARY ***

Total pot kr793.00 | Rake kr15.00

Board: Ace of ClubsKing of ClubsQueen of ClubsAce of Diamonds9 of Clubs

HerrBluff won (kr0.00), mucks

Bamie won (kr793.00), showed King of HeartsAce of Hearts

__linna won (kr0.00), mucks

spintime won (kr0.00), mucks

Applefish won (kr0.00), showed Ace of SpadesQueen of Diamonds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, __linna här. Jo, du började med en tung första hand måste jag säga. Fast du ryckte upp dig rejält sen :). För mig börja de helt okej.. Sen gick de bara neråt och neråt.. Låg ca:1300 back ett tag.. Men hade grymt flyt (trots tilt) de sista händerna innan borden stängdes ner.. Så slutade på 800kr back. Känns lite jobbigt.. Satt in 500kr den 13januari.. Det här är första dagen jag slutar på minus. En del dagar har de iofs inte varit mycket plus.. Men plus är plus :). Lycka till och ge fan i att ta mina pengar i fortsättningen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, __linna här. Jo, du började med en tung första hand måste jag säga. Fast du ryckte upp dig rejält sen :). För mig börja de helt okej.. Sen gick de bara neråt och neråt.. Låg ca:1300 back ett tag.. Men hade grymt flyt (trots tilt) de sista händerna innan borden stängdes ner.. Så slutade på 800kr back. Känns lite jobbigt.. Satt in 500kr den 13januari.. Det här är första dagen jag slutar på minus. En del dagar har de iofs inte varit mycket plus.. Men plus är plus :). Lycka till och ge fan i att ta mina pengar i fortsättningen! :D

 

haha tjena! kul att du tittar in hit ! har en HEL del händer på dig nu och du är en bra spelare så inte så konstigt om du plussar:)

 

Jobbigt med back men det måste ju ske någon gång, tyvärr.. men du kommer igen som jag brukar säga:D

 

HAHA är 1666.51 kr BACK mot dig enligt PT så jag får nog säga att det är du som är skyldig mig endel :twisted: :twisted:

 

GL !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig action på prima .. lirade 10 bord i 30min vid 03.00.. borden började sedan dö ut och till slut var det bara 6st bord levande...

 

tänkte att då det är så lite action så är det ett perfekt tillfället att spela in en liten film.. så startade camtasia och Acehud(kan inte köra acehud när jag kör miniview) men upptäcker då att huden av någon anledning inte fungerar och den vill jag ju absolut ha med om jag ska spela in en film.. så har suttit i en h för att försöka lösa problemet men det gåååååår fan inte... såå iriterande... har gjort alla möjliga operationer..

 

hann iaf med 700 händer och ska bråka med huden ett tag till innan sömn.. så får blir film imorn..

 

GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart ingen film igår.. kunde inte sova så dygnade och somnade typ 16.00 igår.. sen vakna man tidigt imorse tränade litegrann..

 

nu sitter man hemma hos brännskav och grindar.. det är jag, tilter och brännis som steker :)

 

hunnit med 2k händer drygt .. vi började prick 08.00.. som ett riktigt jobb:D

 

resultatet hittills är 900kr back... :( men det är länge kvar.. reggad till ett

par turrar på SS och en turrre på prima som ska klonkas..!

 

nu är det snart dags för lunch iaf.. blir thaimat från wok'n roll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då var man hemkommen från kim efter en hård arbetsdag.. lirat ca 5k händer och slutat till sist 1.6k upp cgmässigt men ingen klonk i någon turre tyvärr... otroligt kall i turrarna på senaste...

 

har iaf 11.4k på ss igen och hoppas att det fortsätter gå uppåt såklart..

 

nu blire hockey sen umgås med tjejen.. kanske lite mer grind:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee, färdigspelat på SvS nu för ett tag. Hatar sidan över allt annat på denna jord. Du ser ju själv att jag plusar! Men nu GÅR DET INTE ATT VINNA EN HAND. Jag torskar allt.. och det ligger ett A på varje jävla flopp, så jävla tröttsamt.. Trött på riggat jävla skit... byee.... igår orkade jag inte ens höjja på QQ för det är VÄRDELÖST! Sa de till herrbluff själv.. Gav fan i de.. Fick väl upp A och K på flopp... varje jävla gång.. medelkort är 7-8 ser aldrig ett kort under på flopp... nee, palla.. tappat suget helt.. tack å hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee, tog ut de som va kvar.. Eller nästan allt.. Började på 500 13 jan.. spelade upp mig till 6000 på 0,5/1 och 1/2. Sen började jag lira ner mig.. Kom ner på 4000.. Då tappa jag suget och satt över 3000.. Så har väl 1000 kvar att spela för.. fick tillbaka lite sug nyss då de gick hyffsat så gick upp till 1400 iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee, färdigspelat på SvS nu för ett tag. Hatar sidan över allt annat på denna jord. Du ser ju själv att jag plusar! Men nu GÅR DET INTE ATT VINNA EN HAND. Jag torskar allt.. och det ligger ett A på varje jävla flopp, så jävla tröttsamt.. Trött på riggat jävla skit... byee.... igår orkade jag inte ens höjja på QQ för det är VÄRDELÖST! Sa de till herrbluff själv.. Gav fan i de.. Fick väl upp A och K på flopp... varje jävla gång.. medelkort är 7-8 ser aldrig ett kort under på flopp... nee, palla.. tappat suget helt.. tack å hej

 

:/ så länge du spelar korrekt så går det inte att göra så mkt åt... det vänder alltid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee, tog ut de som va kvar.. Eller nästan allt.. Började på 500 13 jan.. spelade upp mig till 6000 på 0,5/1 och 1/2. Sen började jag lira ner mig.. Kom ner på 4000.. Då tappa jag suget och satt över 3000.. Så har väl 1000 kvar att spela för.. fick tillbaka lite sug nyss då de gick hyffsat så gick upp till 1400 iaf..

 

du ser, det vänder alltid:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SÅÅÅÅÅÅJA... då var man tillbaka på plus på SS igen...... börjar fan fundera på om jag är vinnande där alltså ;-)

 

22K händer och jag är plus SEK2233 men då har jag spelat X antal turrar där så rullen är för närvarande på SEK12.127,53 ........

 

Nu bojkottar jag ett tag.. förmodligen resten av månaden men jag lovar inget.. prima som gäller nu.

 

Har för övrigt skaffat mig en ny skärm idag som klarar 1920x1080 så nu blire muuuultitabling.. dvs koppla från bärbara datorn som klarar 1920x1200..

 

sen har jag köpt en ny trådlös mus som är superskön!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...